20.01.2014

Zmiany

Z zakładki "Konkursy" jak i ze strony głównej zniknęła zakładka "Catwalk". Co do tej niespodziewanej zmiany mam dwie opcje. Popularny "Wybieg" mógł zostać zastąpiony przez adminów przez "The Vote". Nie sądzę jednak, aby to była prawda, ponieważ dalej możemy głosować na dollki. Wystarczy jedynie kliknąć w liczbę swoich starmonet, następnie w "Pokaż więcej". Tam znajdziemy rubrykę "Głosuj na najlepszy strój". Gdy klikniemy zostajemy automatycznie przenoszeni w Catwalk.
Co o tym wszystkim myślicie?
 

Za informację dziękuję olcia12328


14 komentarzy:

  1. Prawdopodobnie jest to błąd albo szykują sie jakieś zmiany.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się wydaje, że robią ulepszenie

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Albo jakieś zmiany, albo znowu coś majstrują xD
    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie robi mi to różnicy, rzadko z tego korzystałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Według mnie bez sensu, i tak wchodziłam tam tylko aby zarobić sm. Nie ma to dla mnie różnicy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, ale przynajmniej CG będzie zasłużone :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak wyżej, uważam, że teraz CG będzie wybierane sprawiedliwie. Catwalk był używany przeze mnie tylko do zarabiania.

    OdpowiedzUsuń
  8. Catwalku używałam tylko do zarabiania sm. Skoro nadal możemy głosować, to pewnie jest to jakiś błąd; zmieniają coś na stronie głównej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmm, pewnie jakoś to ulepszą i jutro albo za parę dni będzie to lepiej wyglądało ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję, że to błąd. W catwalku zarabiałam sm.

    OdpowiedzUsuń
  11. i tak nie zarabiam sm na tych konkursach, więc nie robi mi to różnicy w sumie.

    Agata331

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałabym,aby to był tylko błąd.

    OdpowiedzUsuń