28.01.2014

Nowy Hot Buys

Futerko ze sklepu Rio; kosztuje 18sd.
Podoba Wam się? Kupicie je?

29 komentarzy:

  1. Kolor ma interesujący, ale krój kiczowaty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet ładne, jeszcze nwm czy kupię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm, zastanowię się, przymierzając go do różowych włosów, nie prezentuje się ciekawie, ale mam kilka pomysłów na niego, więc jest to jak najbardziej możliwe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest ładny . Bardzo podoba mi się kolor. Ale nie patrzyłam jak leży na dolce, a to wszystko raczej od tego zależy.

    anetka1004

    OdpowiedzUsuń
  5. Może być, zastanowię się nad jej zakupem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Po przymierzeniu go na dollkę, przekonałam się co do jego kupna, jednak mógłby być odrobinę dłuższy c:
    Szu_szu

    OdpowiedzUsuń
  7. nie podoba mi się, według mnie jest brzydka i w ogóle nie w moim stylu na pewno jej nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakiś taki.. kiczowaty krój. :)

    Agatka_IS

    OdpowiedzUsuń
  9. nie planowałam jego zakupu, ale zrobiłaś z nim piękną stylizację i aż się przekonałam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor ładny. chyba sie na niego skusze.

    OdpowiedzUsuń
  11. nie specjalnie mi się podoba, nie planuje zakupu

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje maleństwo <3 Z pewnością kupię.

    OdpowiedzUsuń
  13. dość ładna, ale troszkę droga

    Agata331

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne, pewnie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekałam na tego hot buys'a prawie cały miesiąc. Wspaniały płaszczyk, uwielbiam wszystkie futrzane rzeczy ^.^
    .Emma.Gilbert.

    OdpowiedzUsuń
  16. Płaszcz jest nawet fajny. Krój jest wielkim plusem, jednak nie podoba mi sie kolor. Jeszcze zastanowię sie nad zakupem.

    OdpowiedzUsuń
  17. Średnio mi się podoba. Muszę zobaczyć jak wygląda na lalce. Na razie nie kupie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten kolorek delikatnie mówiąc, mnie trochę przeraża. Jeśli futerko byłoby np. czarne to z pewnością bym kupiła.

    OdpowiedzUsuń
  19. Sam nie wiem... Na razie nie planuję zakupy przez ten kolor i cenę. Wykonanie i krój - jak najbardziej za :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Prezentuje się bardzo ładnie, może zakupię :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładny krój i kolor, tylko cena powinna być niższa :c

    OdpowiedzUsuń
  22. Ogólne wrażenie jest rewelacyjne

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie kupię, nie podoba mi się...

    OdpowiedzUsuń
  24. Cały czas zastanawiam się nad zakupem.

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  25. Jest dość ładny ,ale raczej nie kupię.

    OdpowiedzUsuń