31.01.2014

HB 2013 #3

Dziś zajmiemy się trzecią częścią Hot Buysów roku 2013.


Trzeciego kwietnia admini poczęstowali nas kolejną odsłoną cyklu HBW. Jako że promo jest czarno-białe, poniżej artykuły w normalnej kolorystyce: 


sukienka Gucci


szpilki Gucci


sukienka przerobiona na kombinezon Gucci


torebka też Gucci?
paska nie odnaleziono


Tym razem motywem przewodnim jest festiwal muzyczny. Prawdopodobnie jest to Coachella - festiwal lansu gwiazd i gwiazdeczek. Odbywa się on w Kalifornii w USA a pojawiają się tam piosenkarki, aktorki i inne celebrytki ubrane w charakterystycznym "festiwalowym" stylu, którego próbkę możemy zobaczyć na obrazku wyżej oraz na zdjęciach niżej:


 


(rak wersji realnej stroju, po prostu kilka przykładów i inspiracji, tak, nie mogłam znaleźć, przyznaję się)


Tym razem otrzymaliśmy biżuterię utrzymaną w dość bazarowej i tandetnej konwencji. Podpis pod obrazkiem w blogu głosi, że każda z tych rzeczy należy do jakiegoś celebryty, ale... Udało mi się znaleźć tylko właścicielkę bransoletki, a jest nią Olivia Palermo. Co do całej reszty, obstawiałam celebrytki typu Katy Perry, Rihanna czy Rita Ora ale nie znalazłam nic. Sorki :>



W maju administracja uraczyła nas kompilacją wycinanych laserowo ubrań i butów, zainspirowanych...


szorty Diane Von Furstenberg


botki Giusppe Zanotti


szpilki Christian Louboutin


sukienka Anna Field
top nie znaleziony

I to by chyba było na tyle. Jak wrażenia?

(starblog+prtsc, polyvore, uzaleznieni, hipster.co, fashionemia, trendland, laweekly, vibe,
 verabtk, disneydreaming, magazine.motilo, stylewinner, vogue, ebay)

33 komentarze:

  1. Chyba akurat nic nie mam, ale pamiętam wszystkie te rzeczy. Żałuję, że nie kupiłam torby z 9 tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Część rzeczy mam, zaciekawił mnie ten festiwal. Jest super :) Ogółem to bywały lepsze hb.

    Szu_szu

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam szpilki z 8 tygodnia i bransoletkę z serduszkiem z 10.Żałuję że nie mam więcej:(

    loloSrebro

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam się w 3 ostatnich realnych wersjach. Fajny artykuł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. niestety nie mam nic z tych rzeczy chociaż spodobało mi się kilka :) zgadzam się z Szu_szu że bywały lepsze HB no i oczywiście uważam że realne wersje lepsze od stardollowych, strasznie spodobały mi się białe buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam buty, z pierwszego tygodnia. Wygrane na loterii.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tym razem nawet i realne wersje mi się nie podobają.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pamiętam dokładnie te hb .Żałuję , że nie kupiłam torby i butów z 9 tygodnia oraz spodenek z 11 .Teraz muszę się męczyć i szukać tych ubrań za normalną cenę , normalka .

    OdpowiedzUsuń
  9. Te całe HBW były okropne ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam tylko jedną torebkę. Osobiście wydaje mi się, że te HB są średnie, niektóre lepsze, inne gorsze.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne, zwięzłe opracowanie. Co do samych HB to nie mam niczego z tych rzeczy, jakoś nie specjalnie podobała mi się cała idea tygodniowych HB i cieszę się, że admini wycofali się z niej.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie było mnie wtedy na sd, więc nie pamiętam, ale nie żałuję.

    OdpowiedzUsuń
  13. pamiętam wszystko ale akurat wtedy nie mialam sd : ( Bardzo podobają mi się rzeczy z 11 tygodnia a zwłaszcza spodenki ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam 1 rzecz. Ladne realne odpowiedniki.

    OdpowiedzUsuń
  15. majowe hot buys'y były świetne!

    Agata331

    OdpowiedzUsuń
  16. najlepsze były z 11#

    malutkacandy

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam kilka rzeczy, miętowa kolekcja była cudowna. Sprzedaje ktoś tunikę z golfem z tej kolekcji?

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam bluzkę i spodenki z 11 tyg., ale jeszcze w żadnej stylizacji ich nie użyłam...

    zuzi1506

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam wszystkie te rzeczy, niektóre jeszcze posiadam :) Najbardziej lubię te buty z frędzlami :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nic nie mam i raczej nie zależy mi na tym aby coś posiadać :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nic nie mam z tych Hot Buysów , fajny artykuł

    anetka1004

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie mam nic i nie chcę kupować niczego :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nic nie mam, ale nie ubolewam, bo nie było rzeczy, którą bym chciała.

    OdpowiedzUsuń
  24. Hb były świetnie, lecz nie mam żadnej rzeczy, bo wtedy jeszcze nie byłam tak zaznajomioną użytkowniczką stardoll. Nawet nie wiedziałam, że Hot Buys coś znaczy :(
    MagicznaMOni96

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie mam nic, a szkoda. W sumie to mi się podobają niektóre rzeczy C:

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie mam nic, w ogóle nic stąd nie kojarzę. Pewnie wtedy nie wchodziłam na sd ;P
    .Emma.Gilbert.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawe hb :)) Podobają mi się obrazki je zapowiadające

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam dwie rzeczy. Żaluję, ze nie kupilam torby z. 9 tyg.

    OdpowiedzUsuń