10.01.2014

HB 2012 #4


Zbliżamy się do końca 2012 roku, dziś przerobimy już ostatni kwartał.



Wyrównany miesiąc, są i plusy i minusy. Biżuteria fajna i niebanalna, spodnie i obie sukienki kiczowate.
Rijal werżynz:


koszulka Modekungen

naszyjnik Asos
nausznica Topshop

torba Burberry



sukienka Boohoo


 

design Privileged + obcas i podeszwa Steve Madden


spodnie NYC


sukienka Dorothy Perkins


naszyjnik Pinky

(szara bluzka ktokolwiek widział, ktokolwiek wie)



Ciemny ten miesiąc, ciemny... Mocnym, a kto wie, czy nie najmocniejszym punktem serii jest spektakularny szary szal, popularność zdobył też kołnierzyk. Mało komu do gustu przypadła natomiast mufka.
A w życiu tak:



nie jestem pewna, ale nie znalazłam nic podobniejszego, w takim razie Victoria's Secret


sukienka Victoria Beckham

mufka Michael Kors

kołnierzyk Blue Banana

buty Christian Louboutin


 
pasek: ogniwa Strait City + podstawa Topshop


naszyjnik Accesorize
szpilki Christian Louboutin


sukienka DKNY

(szary szal nieodnaleziony)

GRUDZIEŃ

Jeśli chodzi o grudzień, ubrania HB pojawiały się w kalendarzu, który codziennie odsłaniał nowy artykuł. Były one sygnowane marką Nelly.com.
Po lewej HB, po prawej odpowiedniki:


koszulka Cheap Monday

   

pasek Replay

      
sukienka Nelly.com

    
pończochy Odd Molly

      
 szalik Filippa K

       
 kurtka Tommy Hilfiger

                         

torba Cheap Monday

           
sweter Tommy Hilfiger

                   
spódnica Asos

           
beret French Connection

          
koszulka Ed Hardy
       
rękawiczki Nelly.com
        
torba Tiger Of Sweden


       
sukienka Tiger Of Sweden
       

spodnie Cheap Monday


      

botki Whyred


     

sweter Odd Molly
      
trampki Ed Hardy


     
sukienka Lipsy


     
torebka Nelly.com


      
sukienka Lipsy

      
kolczyki Nelly.com







szpilki Nelly.com


     

bransoletka Nelly.com

     
sukienka Nelly.com


 









torebka Filippa K


        
sukienka French Connection


   

okulary Cheap Monday


    
spodnie Filippa K


     

kolczyki Nelly.com

     

sukienka French Connection


Długi post, wiem wiem. Wyszukiwanie odpowiedników jest strasznym zadaniem, nie polecam... Jak opinie na temat HB/wersji realnych?




(źródła: starblog+prtsc, stargirls, asos, hauteid, dig.do, indulgy.com, polyvore, heels.com, dhgate,
 ebay, brookhaven, bluebanana, uzaleznieni, topshop.com, cheapmonday)




17 komentarzy:

  1. Mam z tego; sukienkę w rąby, trzykolorową torbę, kołnierzyk z ćwiekami i spodnie w panterkę. Uwielbiam ten artykuł. Jest moim ulubionym działem. Podziwiam Cię za cierpliwość i wytrwałość w szukaniu obrazków. Niektóre z rzeczy są ładniejsze na Stardoll, a niektóre w realu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Realne wersje o wiele lepsze, o dziwo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam kilka rzeczy, realne odpowiedniki jakos lepiej sie prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet ładne były hot buys z tamtego okresu. Mam zieloną sukienkę z października oraz czerwony sweter z grudnia. Jednak większość bardziej podoba mi sie ubrań w rzeczywistości niż ich odpowiedników na stardoll. Poza tym bardzo Cię podziwiam za Twoją cierpliwość w wyszukiwaniu ubrań i pisaniu tego posta.

    OdpowiedzUsuń
  5. Te HB do mnie niestety nie przemawiają. Dlatego właśnie nie mam żadnego z nich. Większość kalendarzowych ubrań jest ładna, w każdym razie lepsza niż ostatnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Realne jak zawsze lepsze, ale podobne do stradoll'owych. :)

    Agatka_IS

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam/miałam dużo rzeczy, nausznicę uwielbiam. Dobry artykulik.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam kilka rzeczy z tych HB. Najbardziej spodobały mi się platformy z realnego świata. Bardzo duży artykuł, widać ile trudu musiałaś w niego włożyć.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobry artykuł :))
    Myślę, ze znalzło się pare ciekawych ubrań z tych HB :D

    OdpowiedzUsuń
  10. nie mam z tego nic ale spodobało mi się mnóstwo rzeczy naprawdę podziwiam cię że chce ci się szukać tego wszystkiego bo wydaje mi się że bardzo trudno znaleźć odpowiednik realny rzeczy ze stardoll. Z grudnia podoba mi się najwięcej HB np. brązowa torba lub czarna spódniczka :) bardzo ciekawy post, miło mi się oglądało z niecierpliwością czekam na kolejny ;)

    DivaOlcia1

    OdpowiedzUsuń
  11. listopadowe hot buysy były świetne, szkoda że teraz już takich nie ma. Świetny artykuł, fajnie zobaczyć jak niektóre te rzeczy wyglądają w oryginale :)

    Agata331

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam większość z tych rzeczy

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam większość rzeczy z Nelly.com np buciki :)
    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzeczy bardzo ładne. Szkoda, że akurat wtedy miałam przerwę od stardoll :c
    .Emma.Gilbert.

    OdpowiedzUsuń
  15. Rzeczy niektóre ładne, a niektóre są totalnym niewypałem.. To co chciałam oczywiscie kupiłam

    OdpowiedzUsuń