15.01.2014

Post organizacyjny Must Have

Witam! Jak pewnie zdążyliście wywnioskować z tytułu posta, chodzi o małą organizacje.
1) Artykuły z serii Must Have od następnego tygodnia będą pojawiały się we wtorki, jak zawsze o godzinie 16.00. W poniedziałki pojawia się już inny większy artykuł, a dwa na dzień to moim zdaniem zbyt wiele- zwłaszcza, że czasem zdarza się, że poza nowościami w tygodniu nie pojawiają się żadne posty. Mamy nadzieję, że ta malutka zmiana nie będzie stanowiła dla Was problemu. :)

2) Wpadłyśmy z Anią na pomysł, który urozmaiciłby trochę Must Have. Mianowicie, raz w miesiącu, jakoś pod koniec, pojawiałoby się wydanie specjalne artykułu. Są trzy opcje:

  • Kolor- Co miesiąc wybieramy jeden kolor, np. czerwony i według naszego starego filtru (dół, góra, buty, torebka i np. pasek) wybieramy polecane przez nas rzeczy dostępne w starplazie, w tym właśnie kolorze
  • Sklep- Tak jak poprzednio, według naszego filtru wybieramy 5 najlepszych rzeczy z danego sklepu w starplazie, np. z B.Bizou
  • Ubranie- Wybieramy jeden rodzaj ubrania (np. sukienki) i pokazujemy 5 najlepszych sukienek dostępnych w starplazie
Przed Wami ankieta, w której możecie głosować co do naszego nowego pomysłu. Nie obrazimy się również, jeśli zaprezentujecie swoje opinie w komentarzach. :)
Jeśli chodzi o ostatnią możliwość w ankiecie- najpierw przerobimy kolory, następnie sklepy, potem ubrania. Czyli, mówiąc krótko, wszystkich trzy opcje w jednym.





17 komentarzy:

  1. Wszystkie pomysły są świetne, dlatego zagłosowałam na ostatnią możliwość. Ogólnie nie widziałam jeszcze tego typu podziałów na innych blogach, myślę, że miło będzie zobaczyć coś nowego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem wyników =)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe pomysły. Zagłosowałam na odpowiedź "Co miesiąc: najpierw kilka postów KOLOR, kilka SKLEPY, kilka UBRANIA".

    OdpowiedzUsuń
  4. Uważam, że ostatnia opcja w ankiecie jest najlepsza.

    corny.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem za co miesiąc kilka tego i potem tego...
    Agata331

    OdpowiedzUsuń
  6. Zagłosowałam na ostatnią opcję w ankiecie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wybrałam ostatnią opcję, gdyż wydaje się najlepsza.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wybrałam ostatnie i już nie mg się doczekać! :)

    Agatka_IS

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaglosowalam i czekam na wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa opcja. Zaglosowalam na 3 propozycje.

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też zagłosowałam ;)

    DivaOlcia1

    OdpowiedzUsuń
  12. Zagłosowałam :) według mnie najlepsza jest ostatnia opcja :33

    OdpowiedzUsuń
  13. Również zagłosowałam na ostatnia opcje

    OdpowiedzUsuń
  14. Zagłosowałam na kolory, byłoby fajnie zobaczyć całkowite must have w jednym kolorze

    OdpowiedzUsuń