23.01.2014

Instagram: "To coś, na co wszyscy czekaliśmy..."

Zapowiedź nowej, limitowanej kolekcji (Tribute) sygnowanej marką Louis'a Vuitton'a?
Macie jakieś podejrzenia? Co o tym sądzicie? Czekacie?

(kliknij, aby powiększyć)


______________________________________________________________
P.S. Pamiętacie może dawną aferę związaną z pozornym istnieniem tego sklepu na Stardoll?
Przypomnę, iż jedni twierdzą, że faktycznie był on w Starplazie przez ok. godzinę w 2009 roku, 
a inni uznają poniższe obrazki za sfałszowane przez grafików = nigdy nie istniał.


32 komentarze:

  1. Mam nadzieję że jest to LE albo właśnie Tribute ;)
    Maura3611

    OdpowiedzUsuń
  2. W obencej mojej sytuacji finanoswej na stardoll wolałbym aby było to tribute :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo :(

      antonowka111

      Usuń
    2. A ja wolę LE, bo właśnie zebrałam sd :D

      Usuń
    3. Ja wydałam moje ostatnie sd na sant triubute! ;/

      Usuń
  3. Wtedy, gdy ja nie mam żadnego sd, oni chcą nową kolekcję? -.-'

    Agatka_IS

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę przyznać ze stardoll niesamowicie rozwinęło się pod względem graficznym sklepów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zahasztagowane " inspiration for new release ", co bardziej skłania ku LE. Pamiętacie MSW tegoroczne, też było inspirowane LV. Wolałabym LE, mam sd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "something we've all been waiting for... " czyli powinno to być LE, bo na nie wszyscy czekają / admini są tak idiotyczni, że myślą że cały czas czekamy na LV Tribute. Zazwyczaj się nimi rozczarowujemy, obstawiam LV Tribute.

      Usuń
    2. Afery nie pamiętam, ale jutro lub w poniedziałek się dowiemy, nie umiem się doczekać =)

      Usuń
    3. Trajbute było by fajniejsze, ja nigdy nie potrafię się załapać na nic z LE.

      antonowka111

      Usuń
    4. Sezon na tributy przecież się skończył, letnie było inspirowane versace, a po bokach LV widać znaki innych marek, na prawej stronie jest chyba YSL. Wszystko przemawia ku LE, czyli będzie LV, w końcu logika adminów.

      Usuń
  6. Oby Tribute, bo chcę coś kupić. :l

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. przecież letnie LE to było w 100% versace, teraz może być LV :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie ten sam argument ciśnie mi się na język

      Usuń
  9. LE było by super. Mam stardollary, ss do końca roku, lepszego momentu wymarzyć sobie nie mogę. Dodatkowo do końca tygodnia będę w domu, czyli mogę czatować dzień i noc. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem co o tym myśleć

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeśli to LE, to mam nadzieję, że pojawi się w weekend, bo pewnie nie zdążę, jak zwykle. Sd też nie mam za dużo :/ Pozostaje tylko czekać, admini są nieobliczalni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W weekendy nigdy nie pojawiają się nowe kolekcje.

      Usuń
    2. Dzięki Bogu, czyli jutro, w sobotę i niedzielę nie będzie, może dam radę na przyszły tydzień. Chociaż z drugiej strony wszyscy mają nadzieję na LE, zbierają kasę, a tu tribute xd

      Usuń
  12. Oby tylko kolekcja pojawiła się jutro. Potem wyjeżdżam w góry na tydzień i nie będę mieć neta...

    OdpowiedzUsuń
  13. Oby to było Tribute i oby nie tak sxybko bo sd nie mam haha :dd

    OdpowiedzUsuń
  14. Sadze, ze to będzie Tribute. Zapewne nic nie kupie, ale jestem ciekawa rzeczy, jakie się ukażą.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pewnie LE- czekam, ale wolałabym, żeby kolekcja pojawiła się w poniedziałek, a nie jutro. Muszę jeszcze trochę uzbierać.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam już trochę sd, ale przydałoby się więcej, mam nadzieję że kolekcja nie pojawi się za szybko.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wolałabym Tribute, bo jakoś nie przepadam za LE.

    OdpowiedzUsuń
  18. jestem tego bardzo ciekawa

    Agata331

    OdpowiedzUsuń