30.01.2014

Komentator tygodnia: nagrody

W tym tygodniu do wygrania...

* możliwość wymiany nagrody w przypadku jej posiadania

WYRÓŻNIENIA
10sd + 50% szans na zdobycie tytułu w przyszłym tygodniu!
__________________
Mam nadzieję, że nagrody są zachęcające i motywują Was do komentowania. 
Nie zapominajcie - tego bloga tworzymy razem, cieszy mnie każda Wasza opinia! 
CZAS START, zaczynamy od tego posta, wyniki podam 6 lutego. 
Liczę na moich kochanych czytelników :)

P.S. KONKURS TYLKO DLA OBSERWATORÓW BLOGA

46 komentarzy:

  1. chyba 6 lutego :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Boskie nagrody! Życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia ! Nagrody są kuszące ! Biorę udział ;S

    anetka1004

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rzeczy. Ja i tak nigdy nie weygrywam nie wiem czemu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale że na tym blogu? Jeżeli tak to nie zniechecaj się i bierz czynny udział w zyciu bloga! Kiedys musi być ten pierwszy raz, zapraszam szczególnie w walentynki - 14 lutego :]

      Usuń
    2. Tak tu ;D Jak tylko wdzę post na SWW to komentuję.

      Usuń
    3. Sprobuj też odpowiadać na komentarze innych, zawsze wiecej :)

      Usuń
  6. Spodnie piękne *__*
    esteriaxD

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia , może i ja spróbuję , bo jak tak patrzę na nagrody to naprawdę warto .Zbankrutujesz przez nas .:)
    lewa0702

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, spróbuj, spróbuj! To miłe, że ktoś się o mnie martwi, dziękuję :) ... ale czego nie robi się dla tak wspaniałych czytelników :D

      Usuń
    2. Na serio niedługo twoja szafa będzie świeciła pustkami XD

      Usuń
  8. Nagrody super ! Na pewno spróbuję ;)
    Necia7

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudeńka te rzeczy *.* Chętnie komentuje dla mnie to sama przyjemność ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nagrody jak zawsze powalają. Powodzenia wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super nagrody ;) postaram się komentować regularnie chociaż to będzie trudne bo już w następnym tygodniu zaczyna mi się szkoła :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny zestaw nagród, Jestem tu od niedawna,ale staram się komentować na bieżąco.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny pomysł i atrakcyjne nagrody! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super! Też biorę udział.
    Emma2325

    OdpowiedzUsuń
  15. Nagrody chyba jeszcze lepsze niż w zeszłym tygodniu , czekamy na wyniki :) Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale cudeńka *.* teraz to się będę starać, bo poprzednio mi nie wyszło :(

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  17. Haha nagrody świetne, ciekawe co to będzie za 2-3 miesiące :3

    Szu_szu

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne nagrody! Te spodnie i buty... *o* Powodzenia wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne nagrody! ale nie jestem pewna, czy będę wstanie komentować regularnie, ponieważ w sobotę wyjeżdżam na tydzień, ale może złapię tam jakieś wi-fi :)

    Agata331

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne nagrody, może się uda.

    OdpowiedzUsuń
  21. Super są te nagrody! Nie mam niestety żadnej z nich, ponieważ nie chciałabym wykładać całych pieniędzy na doładowania, bo to tylko gra.

    OdpowiedzUsuń
  22. *.* Tylko, żebym znów nie dostała kary na internet. :D

    Agatka_IS

    OdpowiedzUsuń
  23. Nagrody są naprawdę świetne. Spodnie są wyjątkowo ładne, a torebkę z valentino posiadam. Spróbuję zawalczyć o tytuł komentatora tygodnia. :3

    OdpowiedzUsuń
  24. Piekna torebka! : D Postaram sie komentować jak najwięcej :p

    mila1789

    OdpowiedzUsuń
  25. Spróbuję, chociaż jestem "nowa" na tym blogu :)

    zuzi1506

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niczym się nie przejmuj. U nas każdy ma równe szanse :D

      Usuń
  26. Spróbuję ponownie, może tym razem się uda, bo zależy mi na tych spodniach :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow, spodnie i torebka naprawdę zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Aleee ładne nagrody w tym tygodniu :O

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  29. Ładne te rzeczy. ^.^
    .Emma.Gilbert.

    OdpowiedzUsuń