22.01.2014

Tak, jeszcze żyję + wyniki konkursu makijażowego

Po około dwutygodniowej przerwie od bloga/Stardoll/internetu wracam na dobre. Od tej pory będziecie mieć 
ze mną dobry kontakt, biorę się za załatwianie wszelkich zaległości, oczywiście - nigdy o Was nie zapomnę :) 
A właściwie dlaczego nie było mnie aż tak długo? Choroba, przeprowadzka, kolejna choroba... Nie będę szczególnie się tłumaczyć, tylko zadeklaruję, że wszystko wróciło już do normy.

WYNIKI
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Pierwsze miejsce (po 25sd) otrzymują: kotek717 i 888kamila

 

Wyróżnienie (15sd) trafia do Lawliet.


Gratuluję, po nagrody zgłoście się do mnie, wystawiając coś z wliczoną prowizją.

14 komentarzy:

  1. Dobrze, że już jesteś. :))
    Podoba mi sie tylko praca Kamili i Lawliet.

    OdpowiedzUsuń
  2. 1 miejsce dałabym Izie, drugie Kamili. Praca kotka jakoś mi się nie podoba ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Co ja aż tak dużo miałam? :O
    Gratki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluje wam :) a ja się ciesze że w ogóle w ankiecie byłam i że miałam aż tak dużo głosów

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję, śliczne makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja oznajmiam, że wracam w przyszłym tygodniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze, że wróciłaś :DD
    gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dziękuję za wszystkie głosy oddane na moja pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje i dziękuję za głosy :)

    OdpowiedzUsuń