24.01.2014

HB 2013 #2

Jedziemy z kontynuacją HBW w roku 2013, część druga.



Być może dlatego, że akurat tego dnia zdałam prawo jazdy i byłam tym niesamowicie podjarana w końcu zdecydowałam się na zakup jakiegoś Hot Buysa z tej serii ;) Podpis pod obrazkiem głosił, że ta odsłona cyklu inspirowana jest Miuccią Pradą, co wydaje mi się lekką ściemą, no ale mniejsza. Niestety, nie znalazłam ani całego stroju ponoć inspirowanego Fashion Weekiem w wykonaniu Prady/Miu Miu, ani choćby pojedynczych elementów. Poniżej dwa przykładowe odpowiedniki ani trochę nie związane z panią Pradą.


 




Tym razem artykuły o motywie podróżniczym: torby oraz walizka przedstawione w przedziale pociągu. 
       

połączone buty Christian Louboutin


walizka Louis Vuitton


torba Louis Vuitton


szalik Wholesale Clothing


torba Chanel


TYDZIEŃ #6


W tym tygodniu rządził denim. Promo jak zwykle dziko piękne, ubrania różnie. Najmniejszym powodzeniem cieszyła się chyba sukienka.


koszula Topshop


sukienka Forever 21


spodnie Forever 21


dżinsowe tenisówki Vans


buty Wholesale Clothing




Jasne, słodkie, urocze zestawienie. Trochę kojarzy mi się z Paris Hilton, ale podpis pod obrazkiem w Starblogu głosi, że graficy zainspirowali się marką Chanel.






wszystko Chanel Resort 2013

Coś was zachwyca, odrzuca? Kupujecie coś a może się pozbywacie? Co sądzicie o realnych odpowiednikach?


(źródła: polyvore, starblog+prtsc, morganaclothing, wellpromo, elitechoice, coolmaterial, 
forever21, ebay, dhgate, backseatstylers, vogue, starstyle, paperblog, dailycupofcouture)



18 komentarzy:

  1. nie mam za dużo ubrań z tego okresu. Wolę realne odpowiedniki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet ładne rzeczy. Dwie rzeczy mam. Najładniejsze były szpilki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam żadnej z tych rzeczy, chociaż ładniejsze niż z poprzedniego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tutaj również realne wersje są lepsze niż stardollowe.

    OdpowiedzUsuń
  5. laska od Chanel w tej fryzurze wygląda jak transwestyta

    OdpowiedzUsuń
  6. Dosyć ładne rzeczy ;)

    BritnejGirl

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo rzeczy mam, jednak nie uważam tych hb za jedne z lepszych.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobry artykulik, ciekawe rzeczy :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mam nic z tych rzeczy a szkoda bo kilka mi się spodobało zgadzam się że realne odpowiedniki lepsze od stardollowych.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam kilka rzeczy, ale nie lubiłam tych całych HBW

    OdpowiedzUsuń
  11. Nic nie mam, realne odpowiedniki lepsze, bo te takie dziwne niektóre
    mikusek1327

    OdpowiedzUsuń
  12. Te realne buty Chanel są boskie. *.*

    Agatka_IS

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zwykle- były ładne ubrania, a ja akurat miałam przerwę od sd ;-;
    .Emma.Gilbert.

    OdpowiedzUsuń
  14. 4 i 7 tydzień były najlepsze, okropnie żałuję że z 4 mam tylko koszulę, bo rajstopy i spódnica były boskie. Z 7 miałam wszystko prócz torebki, ale sprzedałam i została mi tylko torebka ;-;

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mam nic z tych ubrań
    Edka2929

    OdpowiedzUsuń