27.01.2014

Reklama Spectacular na stronie głównej

Podoba Wam się? Zachęca do kupna okularów?

19 komentarzy:

  1. Reklama najgorsza nie jest, ale na kolana nie powala. Podoba mi sie kolorystyka, ale okulary na doll nie zachęcają do zakupu.

    OdpowiedzUsuń
  2. doll jest ładna a okulary fajne, tło też mi się podoba podsumowując reklama jest bardzo ładna i według mnie zachęca do zakupów w tym sklepie.

    DivaOlcia1

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna, ale te okulary bardziej pasują do eleganckich stylizacji. Na plus reklama :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Reklama bardzo mi się podoba , zachęca do zakupów ;]

    anetka1004

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna, nawet bardzo, tylko że dollka wygląda jakby nie miała szyi, to przez tą chustę.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie powala, ale jest dość ładna i zachęca do zajrzenia do sklepu :)

    Agata331

    OdpowiedzUsuń
  7. Reklama jest bardzo ładna, zachęca do kupna czegokolwiek c:
    .Emma.Gilbert.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna reklama. Doll jest ciekawie wykonana.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się podoba, w sumie prosta, ale ładna. Wybieram się na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładniusia reklama :) Prosta, ale ładna :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się ta reklama :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio jestem zachwycona reklamami.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi się podoba, reklama zacheca do kupna ;)

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń