29.01.2014

Zapowiedź nowej kolekcji w Callie's Picks

Czekacie na dostawę?

18 komentarzy:

  1. Widziałam spojlery, czekam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poczekam, ale i tak nie mam sd chyba że za sm coś będzie ;)

    anetka1004

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli dobrze poznaję i kojarzę tę sukienkę z reklamy to ją mam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej, jaka ładna zapowiedź. Czekamy na nową kolekcję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam z niecierpliwością, nie działam jeszcze spoilerów, więc jestem ciekawa co tym razem administracja wymyśli.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłam już kilka rzeczy, dodatki są świetne. Reklama również niczego sobie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie jedne kremowe buty, które są tam za 12sd dostałam wczoraj w the vote :)

    Szu_szu

    OdpowiedzUsuń
  8. zapowiedź jest śliczna ale dostawa już trochę mniej widziałam ją przed chwilą i jakoś mnie nie zachwyciła raczej nic nie kupię z tej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładna zapowiedź, ale jak zwykle musieli przywrócić stare rzeczy .-.
    .Emma.Gilbert.

    OdpowiedzUsuń
  10. Irytujące że przywracają stare rzeczy. -,-

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam, jednak nie wiem czy będzie mnie stać na te ubrania :d

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta reklama jest jakaś taka pusta i zawiodłam się nią tak jak kolekcją.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładna reklama. Doll jest starannie wykonana.

    OdpowiedzUsuń
  14. Reklama jest bardzo ładna

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń