20.01.2014

Co warto kupić?: Evil Panda

Pewnie uznaliście dzisiejszą dostawę do Evil Panda za nieciekawą i kiczowatą, ale znalazło się w niej kilka perełek (nie, nie chodzi mi o legginsy galaxy). Skusiłam się na cztery rzeczy - czarne obcasy z kokardkami, asymetryczną spódnicę w pepitkę, okulary i skórzana ramoneskę na ramię, z czego najbardziej warta uwagi jest kurteczka. Zwykle możemy oglądać inne, założone na oba ramiona. Ta została starannie wykonana i na pewno urozmaici niejedną stylizację. Czarne szpilki i okulary są dość uniwersalne, a spódniczka urzekła mnie deseniem.
1/ kurtka - evil panda, spódnica - evil panda, okulary - evil panda+original future, sweter - lavin, koszula - basics, bransoletka - voile, naszyjnik - fallen angel, kopertówka - chanel, obcasy - chanel;
2/ okulary royalty, kurtka - evil panda, naszyjnik - velvet orchid, pasek - apres ski, tunika - it girls, spodenki - decades, botki - callie's picks, kopertówka - anna sui;
3/ okulary - evil panda+hot buys weekly, naszyjnik - killah, sukienka - pretty'n love, spódnica - decades, torebka - limited edition, sandałki - bonjour bizou;

Jak Wam się podobał artykuł, kupiliście coś? :)

18 komentarzy:

  1. Kolekcja est taka sobie, ale znajdą się perełki. Stylizacje są świetne! Kurtka to jest genialna!
    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się pierwsza stylizacja. Kupiłam jak na razie kurtkę, ale może skuszę się na okulary i spódniczkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z wymienionych rzeczy mam zamiar kupić spódniczkę i kurtkę. Pierwsza stylizacja najlepsza. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurtka to mój pierwszy zakup, planuję jeszcze kupić spódniczkę w pepitkę. Stylizacje ładne. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba kupie wszystkie te rzeczy, które wymieniłaś. Stylizacje wszystkie są ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurtka <3 Stylizacje ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepsze rzeczy z kolekcji, zdecydowanie! Kupię kurteczkę, być może spódniczkę. Świetne stylizację.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zachwyciła mnie kurtka i spódniczka. Kupiłam te same ubrania i dodatki co ty. Najbardziej podoba mi się 2 stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurteczka świetna, muszę ją kupić.

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno kupię kurtkę i spódnice. Świetne stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  11. Spódnica i okulary są rewelacyjne

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne stylizacje, choć nie podobają mi się rzeczy :) Najlepsza 1 stylka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo bardzo ładne stylizacje! :)
    A same ubrania z nowej dostawy.. starannie wykonane, może zagoszczą w mojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. pierwsza stylizacja jest cudowna!

    Agata331

    OdpowiedzUsuń