17.01.2014

HB 2013 #1

Zaczynamy rok 2013. Jeżeli chodzi o styczeń, admini nie zmienili formuły i dostaliśmy 10 artykułów HB.


Większość użytkowników zaskoczył fakt, że Hot Buysy zaczęły pojawiać się dopiero 15 stycznia, czyli w połowie miesiąca. Do mojej szafy trafiły cytrynowa sukienka, żakiet i workery do kompletu z kapeluszem. Całą resztę uznałam za niegodną uwagi.
A jak w życiu?


sukienka Topshop
kapelusz Maison Martin Margiela


workery (te to chyba H&M, ale głowy nie dam)


torebka Charlotte Olympia


pasek Cinch


sukienka River Island


torba Burberry


kardigan Topshop

botki Maison Martin Margiela

(rękawiczka nieznanego pochodzenia)


Wkrótce jednak administracja uznała, że comiesięczny wysyp hot buysów to przeżytek. W związku z tym miała miejsce pewna zmiana: zamiast 10/miesiąc - 5/tydzień. Można łatwo obliczyć, że na miesiąc wychodziło dwa razy więcej artykułów, a co za tym idzie także dwukrotnie więcej wydanych pieniędzy.


(tłumaczenie: Wiemy, że nie macie dość Hot Buysów, więc dajemy wam szansę by pochwycić w łapska DUŻO więcej, każdej środy! Upewnij się, że będziesz w starplazie w następną środę, 6 lutego, po pierwszą odsłonę Hot Buys Weekly - nową kolekcję pięciu niesamowicie pożądanych artykułów z dziedzin mody, urody i dekoracji wnętrz, możliwej do pozyskania w czasie zaledwie jednego tygodnia! A chyba nie chcesz opuścić jakiegokolwiek tygodnia - możesz być szczęśliwym zwycięzcą bajecznych nagród w nadchodzących konkursach. Jaki będzie temat pierwszej kolekcji?)

Wszyscy się napalili, jak bardzo niesamowite rzeczy sobie kupią, a tu wyszło coś takiego...:



...i o ile na reklamie promującej kolekcję prezentowało to się dość znośnie, o tyle w przymierzalni zdecydowanie rozczarowywało. Ceny również się nie zmieniły: najtańsze były naklejki na paznokcie w kształcie serduszek, 6 sd za jedną rękę. Następne były naklejane makijaże oka, 8 sd za sztukę. Tandetne kolczyki kosztowały 9 sd za parę, kopertówka o rozmiarze przeciętnego niemowlęcia słonia (a tak ładnie wyglądała na grafice, chlip chlip) kosztowała 14 sd a dziwne koronkowe body z wycięciem w kształcie serca na klacie kosztowało 20 sd, czyyyyli za pełen komplet kolekcjoner płacił 71 stardolarów. Niemało. Ciuchy dostały metkę Hot Buys Weekly i były dostępne aż do następnej środy.


torebka Topshop


body Gestuz


przykład paznokci


przykład makijażu


powiedzmy, że kolczyki choć stardollowe były wiszące



Były walentynki, czas na gothic lolitę. Wielbiciele tego stylu pewnie byli zachwyceni, ja mniej, w związku z czym nie kupiłam nic. Realnie ciężko coś znaleźć, ale wydaje mi się że graficy inspirowali się tym strojem:





Tym razem leitmotiwem został oversize, trend królujący na wybiegach 2012. No i już po raz trzeci, reklama genialna, super, wow, takie fajne rzeczy! A w sklepie? A w sklepie cienizna. Trzeci tydzień, w którym nie kupiłam ani jednego hotbuysa.


naszyjnik Accesorize


torba Blumarine 


płaszcz Blumarine


szpilki Steve Madden


okulary Quay

Macie, nie macie?


(źródła: starblog+prtsc, usd, miss-of-stardoll, etsy, topshop.com, polyvore, lyst, net-a-porter, tumblr, cassiss.pinger, wheretogetit, whowhatwear)


16 komentarzy:

  1. Było kilka fajnych rzeczy ale juz chyba nie mam ani jednej

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście wszystko pamiętam, mam nawet sporo rzeczy, chciałabym z HBW ten niebieski płaszcz, obłędny jest. Dobrze zrobiony post.

    OdpowiedzUsuń
  3. Stardollowe wersje to porażka, realne są świetne. Pamiętam, gdy były w starplazie, mało co kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam z tych rzeczy tylko cytrynową sukienkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hot Buys Weekly to jedna, wielka porażka, chociaż czasem trafiało się coś ładnego. Mam może z dwie, trzy rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tylko cytrusową sukienkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba nic nie mam z tych rzeczy. Artykuł jak zwykle świetny, nie ma do czego się przyczepić.

    OdpowiedzUsuń
  8. HBW były delikatną porażką, szczególnie drugi tydzień. Nie mam żadnego z nich i w sumie nie żałuję :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny artykuł ale nic z tego nie posiadam :((

    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tych nie mam nic, pewnie były jak zrobiłam sobie przerwę od stardolla

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam w sumię 9 rzeczy z tych hb.

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam kokardkę ale ją chyba sprzedałam .

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam na drugim koncie kilka z nich, chętnie kupię resztę. Piszcie na Uplooad lub pawelosieczowa. Świetny post :D

    OdpowiedzUsuń