6.01.2014

Must Have #12

 

 1) Rosa PVC Stilletoes, Riviera, 5 sd - Transparentne szpilki z riviery z różowymi akcentami. Przez swój świetny kolor przyciągają i zachęcają do kupna za niewysoką cenę.

2) Baham Trousers, Killah, 13 sd - Uniwersalne białe bahamy za kolana, są bardzo dobrze wykonane i kuszą klasycznym wdziękiem.

3) Killah Black Hat, Killah, 6 sd - Tego artykułu nie trzeba chyba przedstawiać. Zamiast wydawać fortunę na "gangstera" lepiej zafundować podobny kapelutek za jedyne 6 sd.

4) Hot Yellow Tee, Original Future, 9 sd - Świetna neonowa bluzeczka z jeszcze lepszego, futurystycznego sklepu. Ma świetny kolor, który łatwo można włączyć w stylizację.

5) White Box Purse, Callie's Picks, 15 sd - Tę torebkę warto kupić mimo ceny. Uniwersalna, ze złotymi zdobieniami. Bardzo szykowna i elegancka, must have!



 1) Pierwsza stylizacja prosta, połączenie bieli i koloru brzoskwiniowego. Bardzo podoba mi się ta marynarka, szczególnie w połączeniu z tymi spodniami.

2) Miejska stylizacja ze słynną koszulą z YH. By nie było nudno założyłam czapeczkę.

3) Dość ciekawa, wakacyjna stylizacja. Jeans, szorty i złoto.

4) Miałam nie lada dylemat, czy dodać tutaj tę stylizację. Pewnie to na niej hejterzy skupią się najbardziej, jednak mi się podoba. Pink power!

5) Ostra stylizacja, połączenie czerni i różu. Kamizelka nadaje pazura, flatsy świetnie się z nią komponują.

Jak podoba Wam się artykuł? Czy jakaś stylizacja zasługuje na pochwały?

36 komentarzy:

  1. Mam tylko torebkę z Channel. 1 i ostatnia stylizacja najlepiej wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebkę mam w planach, a reszty nie posiadam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza i ostatnia stylizacja są piękne. 2 mi przypomina ubiór Zbuntowanego Anioła <#

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze to chyba wszystkie stylizacje mi się podobają ;) 1, 2 i 3 chyb najbardziej ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tylko koszulkę, torebkę i kapelusz (którego kiedyś używałam non-stop, a teraz stwierdziłam, że mi się nie podoba). Pierwsza stylizacja najlepsza jak dla mnie, ale jakaś nie w Twoim stylu. :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, bo jakbym zrobiła po mojemu, to by się nikomu nie podobała :)

      Usuń
    2. Mi raczej spodobałoby się :D

      Usuń
    3. No, są wyjątki :)

      Usuń
  6. Już wiem po co w twoim apartamencie były te duże ciuchy :D Z tych rzeczy mam białą torebkę i różowo- przezroczyste szpilki. Żółtą bluzeczkę mam w planach. Uwielbiam twoje stylizacje, zamieszanie w nich. Zresztą już Ci to pisałam. Najbardziej spodobała mi się stylizacja 3 i 5 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się 2 stylizacja, czy mógłby mi ktoś powiedzieć z czego jest ta koszula wiązana w pasie?

    Agata331

    OdpowiedzUsuń
  8. różowe futro stoi na piedestale i promienieje spektakularnością, jeśli się je dobrze wykorzysta.

    tu wykorzystanie na plus, chociaż ta torebka trochę mi nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również miałam problemy z dobraniem torebki, dobrze było bez niej, aczkolwiek dodałam małą z chanel.

      Usuń
  9. Właśnie mi ta 4 stylizacja podoba się najbardziej!! :) Jest na prawdę rewelacyjna. Futro pierwsza klasa :)
    magda_550

    OdpowiedzUsuń
  10. to tak: chyba najlepsze dotychczasowe must have, wszystko mam i lubię. Stylizacje też ładne, tylko czwarta trochę banalna mimo tego cudownego futerka
    i twarz duuużo lepsza, tamte oczy były ble

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam białą torebkę, a w planach spodnie i kapelusz. Pierwsza stylizacja, choć jest prosta, najbardziej mi sie podoba. Nie jest przekombinowana i może dlatego przypadła mi do gustu. Ostatnia też jest fajna, szczególnie pod względem kolorystycznym.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsza stylizacja jest bardzo ładna. Pozostałe również, ale największą uwagę przykuwa zdecydowanie czwarta, jest genialna! Mam chyba tylko kapelusz, a torebeczka też pewnie znajdzie miejsce w mojej szafie.

    OdpowiedzUsuń
  13. rzeczy są przepiękne najbardziej podoba mi się biała torebka zastanowię się nad jej zakupem jeżeli chodzi o stylizacje to tak jak chyba większości najbardziej podoba mi się 1 ale 3 i 5 też cudowna reszta trochę nie w moim stylu ja wolę eleganckie, proste stylizacje i to pewnie dlatego :) nie mam tego kapelusza widziałam go u dużej ilości użytkowniczek i tak jak z białą torebką zastanowię się nad jejgo zakupem.

    DivaOlcia1

    OdpowiedzUsuń
  14. Epickie pytanie, na pochwały zasługują wszystkie stylizacje, hihihi :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się artykuł, a na pochwałę zasługuje stylizacja 1, 2, 3, 4 i 5, czyli wszystkie ! Stylizacja 1: bardzo podoba mi się te dobranie kolorów. Nie mam chyba uwag do tej stylizacji, ale szkoda, że kopertówka nie jest brzoskwiniowa, ale jak się orientuje to chyba takiej nie ma. Ocena 9.5/10. Stylizacja 2: Bardziej "na luzie" co mniej mi się podoba, ale stylizacja jest świetna. Ocena 9/10. Stylizacja 3: Podoba mi się, ale mogłyby być dłuższe spodnie. Ocena 8/10. Stylizacja 4: Prosta lecz ładna. Po raz pierwszy widzę te różowe cudo. Ocena 10/10. Stylizacja 5: Nie lubie tej bluzki, i jeszcze jeden minus, tatuaż jest źle nałożony. Ocena 7/10

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja wcale nie wydałam fortuny na gangstera, bo 119 sm ♥ Mam szpilki tylko. Najbardziej podoba mi się 1 stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zazdroszczę, szczęściaro! :)

      Usuń
    2. Mi również udało się go znaleźć za jedyne 143sm.
      domsot

      Usuń
    3. Pewnie bym go nie miała gdyby nie moja dawniej dobra koleżanka na sd nie miała 2 sztuk tych kapeluszy :D

      Usuń
  17. Nie wiedziałam o tych szpilkach. o.O
    Stylizacje świetne! :3

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne stylizacje, kocham te szpilki a najbardziej podoba mi się stylizacja nr 2 od lewej ;)

    antonowka111

    OdpowiedzUsuń
  19. Posiadam bluzkę i torebkę. Do torebki nie jest trudno coś wykombinować, ale do bluzki jest wręcz trudno, a ty zrobiłaś to genialnie. Luźna stylizacja z tym starym już plecaczkiem. Bardzo mi się podoba, ogólnie wszystkie mi się podobają i oprawa wpisu też jest cudna. Gratuluję pisania na tym blogu.

    karolinasz333

    OdpowiedzUsuń
  20. Na uwagę zasługuje stylizacja 4. Naprawdę rzadko spotykam się z takimi przypadkami, że stylizacja jest taka "inna", a przyciąga wzrok :) Jeśli mogę wiedzieć, to z jakiego sklepu jest właśnie ta różowa narzuta? Z rzeczy must have posiadam wszystko oprócz butów, które chcę kupić. Ale chyba wiesz jak to jest. Mówi się: kupię, kupię, a ja jestem taka leniwa, że nawet nie chce mi się zajść do Starplazy po jedną parę butów, a jak już tam jestem to zapominam. Zazdroszczę Ci wiązanej koszuli z drugiej stylizacji, której niestety nie zdążyłam kupić. A jeśli chodzi o pierwszą stylizację, to zmieniłabym buty. Być może mam omamy, może nie, ale buty popadają chyba w odcienie w różu. Nie zmienia to jednak zdania o tym, że jak mówiłaś, spodnie must have w połączeniu z marynarką wyglądają świetnie :)

    Szu_szu

    OdpowiedzUsuń
  21. Posiadam torebkę, kapelusz oraz buty. Świetny artykuł, ciekawie i przejrzyście napisany. Najbardziej podobają mi się pierwsze dwie stylizacje.
    domsot

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam kapelusz, torebke i buty. Ladne stylizacje c;

    OdpowiedzUsuń
  23. Nigdy nie zwróciłam uwagi na tą koszulkę, a jest świetna! ;o
    Torebka świetna, mam zamiar ją kupić ^^

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam wszystko z tego 'must have', a stylizacje są naprawdę super

    OdpowiedzUsuń