29.01.2014

Oryginalny punkt widzenia #zima

Jako, iż w tym i następnym tygodniu mam ferie, postanowiłam, że zmotywuję się i opublikuję dla Was 
kolejny artykuł z serii "Oryginalny punkt widzenia". Niektórzy mogli zapomnieć czego dotyczy ten cykl, więc 
w najbliższych kilku zdaniach postaram się wszystko wyjaśnić. Artykuł ma przede wszystkim na celu ukazanie piękna poszczególnych, codziennych przedmiotów. Chodzi nam oczywiście o świat rzeczywisty. Kto wie, może poniższe zdjęcia zainspirują Cię do wykonania czegoś podobnego?

   W dzisiejszym numerze...   
Tematyka zimowa. Co kojarzy mi się z zimą? Przede wszystkim mięciutkie i ciepłe swetry oraz wygodne buty. Masz mnóstwo wolnego czasu, nie wiesz co z nim zrobić? Polecam wieczorny spacer ze znajomymi, porządki w swojej kosmetyczce, wypad na łyżwy; możesz też posłuchać swojej ulubionej muzyki bądź przeczytać jakąś nowo zakupioną książkę. Ostatecznością jest internet, telewizor lub telefon. Nie zapomnij o gorącym kakao w swoim ulubionym kubku i słodkiej przekąsce!
Jak spędzacie wolne dni? Jesteście w trakcie czy przed feriami?

|Esma Nur|

:)

islandlust | via Tumblr

#boots

Dream room💕

❄️Let it snow❄️

|Esma Nur|

¤ Wonderful winter ¤

Untitled

Love Some Books

25 komentarzy:

  1. Nie lubię zimy. Jest zimniej niż zazwyczaj, trzeba chodzić cieplej ubranym, ślizgawka dobija człowieka i do szkoły się odechciewa wstawać. :C

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam zimę <3 Najlepsza pora roku ;) A ferie się mi już kończą ;c

    anetka1004

    OdpowiedzUsuń
  3. Ferie powoli dobiegają końca, nie spadł praktycznie żaden śnieg. Zdołowana jestem bo uwielbiam śnieg ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coo?! ale jak to?!
      u mnie jest śniegu po kolana i mróz -12 stopni,
      chętnie zamieniłabym się z Tobą pogodą :D

      Usuń
    2. U ciebie -12 stopni, a u mnie -25 i mama o 5:30 do pracy oknem wychodzi, bo drzwi przymarzają -.-'

      Agatka_IS

      Usuń
    3. Wow. Poważnie? To gdzie ty mieszkasz? Hahaha :D
      Współczuję! :c

      Usuń
    4. Ugh. -.-' Pozdrawiam ludzi z pomorskiego, którzy mieszkają blisko morza.
      Łączmy się i odmrażajmy sb wzajemnie drzwi...

      Usuń
    5. Współczuję i mnie kilka stopni poniżej 0, a ja już umieram z zimna.

      Usuń
  4. ja nienawidzę zimy, o wiele bardziej lubię wiosnę. Zima kojarzy mi się z wcześniejszym wstawaniem, niestety szybko robi się ciemno i jest strasznie zimno na dworze. Mi NIESTETY kończą się ferie i już w ten poniedziałek muszę iść do szkoły ale miło wspominam te ferie bo w pierwszym tygodniu byłam na nartach o było super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie niestety kończą się już ferie. Mam zamiar wybrać się z koleżanką na łyżwy, ale jak przypominam sobie co stało się ostatnio odechciewa mi się. Ogólnie niczego szczególnego jeszcze nie robiłam.

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie ferie zaczynają się dopiero 15 lutego, dzień po walentynkach. U mnie zamiecie śnieżne, -10 stopni. Ogólnie dość lubię zimę, ale jak wieje wiatr i sypie śnieg to już nie jest tak fajnie, szczególnie jeśli leci się na piechotę rano do szkoły :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze czekam na ferie... puszyste swetry też mi się kojarzą z zimą no i oczywiście kubek gorącej czekolady po powrocie z długiego spaceru to jedyna opcja dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam teraz ferie, a zaraz po nich jadę do sanatorium :) Nie lubię zimy, bo jest zimno. Jedynym plusem jest to, że przynajmniej nikt się nie czepia, że nie wychodzę z domu. Może jeszcze fajne jest to, że robi się szybko ciemno.
    Fajne zdjęcia w artykule.
    Pozdrawiam, AgnesMagnes99

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię zimę, ale do pewnego momentu, tj. koniec ferii (jeszcze tylko 2 dni i wooolne, nareszcie!), potem ma już być wiosna. U mnie śnieg był, a wczoraj jeszcze dopadało. Szału nie ma, ale biało na ulicach jest, oczywiście chodniki aż krzyczą, żeby się na nich wywalić i dotknąć lodu twarzą. Jak tylko zacznę ferie, nadrabiam z książkami, szukam nowych piosenek do słuchania i ogarnę regał w pokoju, bo niektóre półki naprawdę wołają o pomstę do nieba.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię zimę, gdy widać niebieskie niebo i nie jest ponuro oraz gdy jest śnieg :) Za to jak idę do szkoły na chodnikach jest lód i prawie się dziś wywaliłam :D Ja zwykle czytam książkę, piję herbatę lub oglądam telewizor :) I oczywiście słucham muzyki! Na łyżwy raczej nie pójdę, bo mój brat miał 2 lata temu na łyżwach wypadek ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio pokochałam sweterki, noszę codziennie jakiś od (chyba) świąt gdy dostałam mięciutki, bialutki sweterek- uwielbiam go <3

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie lubię zimy, nienawidzę śniegu (szczególnie wtedy gdy jak wychodzisz ze szkoły dostajesz nim w twarz) :')

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też zimy nie lubię :c

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nienawidzę zimy, jest okropna ;-; a na ferie muszę jeszcze niestety trochę poczekać. .-.
    .Emma.Gilbert.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie przepadam za zimą. Ferie rozpoczynam dopiero 17 lutego i bardzo sie z tego cieszę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja właśnie mam ferie. Za bardzo nie przepadam za zimą. Kojarzy mi się z pięcioma warstwami na sobie, ściskiem w centrach handlowych i pluchą. Jedynym plusem jest jeżdżenie na snowboardzie <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię zimę, mimo że czasami jest mega mega zimno :p
    U mnie ferie zaczynają się w następmym tygodniu (ale i tak liczę to już od piątku xd) :))
    Kakauko *o*

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie cierpię zimy. Jest zimno i ponuro. Na nic nie mam ochoty. Na szczęście ferie już za 2 tygodnie. Może jakoś dotrwam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja zimę lubię. Lepiej czuję się, gdy pada śnieg i jest mróz ;) Od razu mam lepszy humor.

    OdpowiedzUsuń