16.01.2014

Poradnik makijażu

Na początek małe pytanko: Chcecie żebym od czasu do czasu wykonała makijaż na kimś z Was? Czytając komentarze z ostatniego posta, w jednym z nich poproszono mnie o zrobienie poradnika z innymi oczami. Myślę, że moja propozycja byłaby dobrym rozwiązaniem. Do wykonania dzisiejszego makijażu potrzebujemy:

szminka - Coral Lipstick
puder - Melon Madness Blush
ołówek do brwi - Crimson Eyebrow Pencil
2x eyeliner - Night Blue Eyeliner + Fantasy Blue Eyelinet
4x cień do powiek - Limelight Shadow + Summer Yellow Eyeshadow  
+ Mint Green Eyeshadow + Steel Blue Shadow


KROK I


Dwie warstwy żółtego cienia nakładamy na górną powiekę. 
Omijamy wewnętrzną część.
--------------------------

KROK II


Miętowo-zielonym cieniem malujemy, tym razem całą górną powiekę.
--------------------------

KROK III


Nieco niżej, również na górnej powiece, nakładamy 
cień w kolorze metalicznego niebieskiego.
--------------------------

KROK IV


Granatowym eyelinerem malujemy krótką kreskę.
--------------------------

KROK V


Tym razem bierzemy niebieski eyeliner. Malujemy nim dolną część oka. 
--------------------------

KROK VI


Najjaśniejszym z cieni mieszamy poprzednie kolory, 
nakładając go tylko przy wewnętrznej stronie oka. 
Można jednak dodać go również na dolnej powiece, ale nie za nisko.
--------------------------

KROK VII


Cielistą szminką malujemy usta. 
--------------------------

KROK VIII


Policzki, tradycyjnie, malujemy przy krańcach twarzy.
--------------------------

KROK IX


Ołówkiem malujemy brwi dodając 1-3 kreski, 
zaczynając od wewnętrznej strony. 
--------------------------

EFEKT KOŃCOWY

Z góry przepraszam, że na obrazku nie widać całej głowy (zapomniałam zrobić tego screena ;p).


Podoba się? Co sądzicie o mojej propozycji?

Jeśli spodoba Wam się mój pomysł, macie w miarę dużo kosmetyków i chcielibyście, aby wasza twarz pojawiła się w kolejnym poradniku (oczywiście, jeśli zaakceptujecie ten pomysł) zaznaczcie to w komentarzu.

21 komentarzy:

  1. w razie czego udostępniam ryja, kosmetyków mam całkiem sporo

    almondcake

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny makijaż, jak zawsze. Pomysł jest dobry i mogę być pierwszą ochotniczką. Kosmetyków mam kilka stron, może coś uda Ci się stworzyć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny makijaż, podobają mi się te kolory. Możesz na mojej lalce zrobić makijaż, chętnie zobaczyłabym coś innego niż ja robię. Kosmetyków trochę mam i myślę, że wystarczy :)

    Avril_EmoPunk

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny makijaż, fajny pomysł. Ja nie mam jakiś pokładów kosmetyków, trudno. Podoba mi się kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się ten makijaż. Taki dopracowany, ładne połączenie kolorów. W razie czego pozwalam na wykorzystanie mojej twarzy, chociaż nie jest ona jakaś nadzwyczajna :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny, bardzo mi się podoba.
    Kosmetyków trochę mam, zapraszam. C:

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny! Ja także udostępniam moją "twarz", biedoty w kosmetykach nie mam :D

    koralina2346 ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Również chętnie udostepnie mordkę c: Makijaż śliczny, super pomysł.

    Sarcia1236

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię takie zimne kolory, ładny

    Agata331

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny makijaż. Lubię takie połączenia kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny.
    Cieszę się, ze zajełaś się tym. Zgłosiłabym się, ale mam mało kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  12. Też daję twarzałkę, mam całkiem sporo kosmetyków. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejku, makijaż oczu jest prze cu dow ny!! *__*

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszam do mnie, mam dużo kosmetyków. c:

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładny, możliwe, że zrobię, ale w innych kolorach

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń