24.01.2014

Nowy Hot Buys

Podoba Wam się? Zamierzacie go kupić?

19 komentarzy:

  1. Jak zostanie mi trochę sd z LE to kupię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jest zły, może kupię go po LE. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naszyjnik ładny, starannie wykonany przez co przyciąga wzrok. Jednak i tak nie ubieram doll w naszyjniki, wiec raczej go nie kupie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tani, ale mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny, bardzo elegancki :)

    BritnejGirl

    OdpowiedzUsuń
  6. Naszyjnik nawet mi się podoba. Jest ciekawie wykonany, Admini mieli na niego pomysł. Kwiat ładnie wygląda. Właściwie nie mam się do czego przyczepić, cena jest korzystna. Mimo to raczej go nie kupie, nie gustuje w biżuterii.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny ale jak dla mnie za drogi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny, ale za te sd można kupić coś przydatniejszego. :)

    Agatka_IS

    OdpowiedzUsuń
  9. Nawet ładny, ale nie kupię. Jakoś nie lubię naszyjników.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny, ale nie kupię. Nie przyda mi się do niczego.
    .Emma.Gilbert.

    OdpowiedzUsuń
  11. Co dziwne nie jest aż tak drogi, ale nie podoba mi się ;>

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń