13.01.2014

Poradnik Makijażu - Mięta i Szary

Pamiętacie jak kiedyś obiecałam, że zrobię makijaż z użyciem mięty? W końcu się zabrałam za stworzenie czegoś i chciałabym pochwalić się efektami. Skupię się na oczach, więc policzki i usta pozostawię w neutralnych barwach. Post będzie trochę skromny, ponieważ w tym tygodniu mam trzy kartkówki i trzy sprawdziany, muszę się dużo nauczyć i nie wyrabiam z materiałem ;)

~*~
Do wykonania dzisiejszego makijażu użyłam:

-Szminki-
- Blush Pink Lipstick (8sd) 
Niestety już niedostępna (podgląd)

-Cieni-
 - Midnight Gray Eyeshadow (6sd) Niestety już niedostępny (podgląd)
 
Taupe Eyeshadow ma podobny odcień i można go jeszcze zakupić
(3 strona w sklepie Transform, górna półka)

-Mint Green Eyeshadow (6sd) Niestety już niedostępny (podgląd)
Aquamarine Eyeshadow ma podobny odcień i można go jeszcze zakupić
(3 strona w sklepie Transform, górna półka)

-Midnight Black Shadow (6sd) Dostępny w Starplazie
(podgląd)

-Pudru-
- Bronze Blush (10sd) Dostępny w Starplazie (podgląd)

-Eyelinerów-
-Bondi Blue Eyeliner (4sd) Dostępny w Starplazie (podgląd)

~*~

 Pamiętajcie, że jeśli nie jesteście w posiadaniu któregoś z kosmetyków i nie macie możliwości jego zakupu (nie jest w sprzedaży lub po prostu brakuje 
Wam stardollarów) możecie zamienić go na inny podobny lub taki, który według Was będzie odpowiedni. Pole do popisu jest duże, a każdy pomysł dobry, 
liczy się Wasza kreatywność.



Etap I - Oczy
Na początek zmywamy makijaż.

~*~

Bondi Blue Eyeliner rysujemy kreski, ale niezbyt długie.

~*~


Szary cień (Midnight Gray Eyeshadow) nakładamy aż do narysowanych kresek.  Nie przesadzajmy z ilością, trzy kliknięcia wystarczą.

~*~


Teraz uwaga! Tuż przy kreskach przejeżdżamy raz czarnym cieniem  (Midnight Black Shadow). Nie zasłaniamy naszego szarego, a jedynie go podkreślamy.

~*~

Teraz bierzemy Mint Green Eyeshadow i nakładamy go na wewnętrzne kąciki oczu oraz troszkę dalej. Starajmy się tak rozprowadzić kosmetyk, żeby ładnie połączył się z naszym szarym. Dla lepszego efektu można jeszcze dodać białą kredkę.
 
~*~

 
Etap II - Usta i policzki
Postanowiłam w tym poradniku zrobić z tego jeden etap, bo są to tylko pojedyncze kroki, więc nie ma sensu pisać wszystkiego oddzielnie.

Malujemy usta cielistą szminką.

~*~


 
Nakładamy na policzki trochę Bronze Blush.


~*~
~*~Efekt Końcowy~*~

 Z bliska i daleka:


Czy tylko mi się wydaje, że moja medoll wygląda jak ćpunka? :D

~*~


16 komentarzy:

  1. Bardzo ładny makijaż, ale za mocny na tak delikatną buzię, za bardzo ją przytłacza

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny, ale zgodzę się z Asinek.xD

    Agatka_IS

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wyglada jak ćpunka :P Makijaż ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli mam być szczera to nie widzę tu koloru mięty, ale sam makijaż jest ładny. Doll nie przypomina ćpunki, ale możesz zmienić oczy, żeby pokazać makijaże na innych kształtach oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mi makijaż się bardzo podoba uważam że jest śliczny, bardzo lubię takie kolory dlatego ten makijaż jest bardzo w moim stylu, zgadzam się że mogłabyś pokazać makijaż na innym kształcie oczu :)

    DivaOlcia1

    OdpowiedzUsuń
  6. Makijaż piękny! Ładne połączenie kolorów!
    Edka2929 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. makijaż jest świetny, ja nie jestem w tym najlepsza, ale te poradniki może mi pomogą :)

    Agata331

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny! Wcale nie jest za mocny, widać go z daleka. A twoja Doll wygląda bardzo ładnie, nawet bez makijażu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny makijaż. Ślicznie pomalowane oczy, kolory idealnie sie podkreślają i pasują do siebie. Bardzo lubię takie delikatne usta i policzki. Całość bardzo fajnie sie prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny, ładne połączenie kolorów. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie! *3*
    Ja jednak usta pomalowałabym odrobinkę ciemniej :)

    OdpowiedzUsuń