21.01.2014

Must Have #14 - mięta

Na samym początku chciałam dodać, że zdecydowana większość głosowała za ostatnią opcją, możecie zdać się na nas :) Dzisiaj kolory, za około miesiąc kto wie? :) 
---
1) Lime Qulit Clutch, 4 sd, Voile - Bardzo ładna, elegancka torebka ze złotymi wstawkami. Nie jest droga, ale jej minusem jest bardzo trudne zakładanie.

2) Baroco Belt, 34 sm, Voile - Prosty, ładnie zdobiony pasek. Trudno znaleźć jakiś miętowy dodatek, ale ten pasek jest warty uwagi m. in. ze względu na cenę.

3) Sneakers (hiohio, krótko i zwięźle), 50 sm, Bonjour Bizou - Trampki pochodzące z początków stardolla, mają śliczny odcień mięty, łatwo z nimi zrobić stylizację.

4) Pastell Green Trousers, 175 sm, Callie's Picks - Z nowej dostawy do tego sklepu powinniśmy na samym początku kupić te spodnie. Idealne do minimalistycznych stylizacji!

5) Greenhouse Embroidered Top, 10 sd, Pretty in Pink - Znana i lubiana koszula z Pn'L, ma ładny krój i kolor, nadaje się do luźnych i eleganckich stylizacji.

 
 1) Elegancka stylizacja z pięknym płaszczem, połączenie stonowanych odcieni, mięty i złota.

2) Hipsterska stylizacja, boyfriendy i męski sweter. Całość uzupełniają skarpetki.

3) Znowu męski sweter, jest on tu jedynym szarym akcentem. Reszta to neonowa żółć i zieleń. Z koszuli wykorzystałam tylko kołnierzyk :)

4) Nie jestem zadowolona z tej stylizacji, nie jest w moim stylu. Sama kopertówka jest trudna do wykorzystania. Jest delikatnie, tiulowo, ciekawym elementem są koronkowe skarpetki.

5) Bardziej "moja" stylizacja, kolorowo i wzorzyście. Sukienka i pasek aż się proszą o połączenie, dodatki w odcieniach czerwieni.

Podoba Wam się choć jedna stylizacja? Bo mi tylko dwie :) Czekam na komcie!

15 komentarzy:

  1. Najbardziej podoba mi się druga stylizacja :)

    Szu_szu

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę dokupić spodnie, świetne są. MH TERAZ WE WTORKI! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie stylizacje są ładne, ale szczególnie podoba mi się pierwsza i ostatnia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Te trampki jakoś do mnie nie przemawiają, ale zrobiłaś z nimi świetną stylizację. Mam tylko spodnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnia stylizacja to raczej nie mięta, ale fajnie, że teraz będzie jakiś temat :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam wszystko, ciekawe stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo stylizacja z tymi spodniami, dobrze, że zrobiłaś, bo nie miałam pomysłu

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam dwie rzeczy, resztę może dokupie. Stylizacje dość oryginalne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo nigdy nie widziałam tego paska i torebki, muszę je kupić! :DD
    Totalny Must Have ! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę kupić torebkę i buciki.Śliczne rzeczy,a post jeszcze cudowniejszy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam tylko spodnie i koszulę :) Ale jak na razie nic z tymi rzeczami nie zrobiłam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja takż mam tylko spodnie, najbarziej podoba mi się 2 i ostatnia stylka :)
    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  13. 2 i 3 stylizacja są na prawdę ładne :)

    Agata331

    OdpowiedzUsuń