29.01.2014

Nowa kolekcja Callie's Picks

Obejmuje dwa piętra.
Podoba Wam się? Kupicie coś?


25 komentarzy:

  1. Przywrócili moją ukochaną sukienkę, teraz 3/4 stardolla będzie ją mieć .-. coraz bardziej Callie's mnie denerwuje... a kolekcja taka sobie.
    .Emma.Gilbert.

    OdpowiedzUsuń
  2. Najgorsza kolekcja jak do tej pory ;/ Kiepsko, kupię mało rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupię tylko czerwono-złotą sukienkę z ostatniego manekina. Mam już różową kopertówkę, niegdyś z JPG Tribute.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dodatki są świetne, sukienki raczej żadnej nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka trochę klapa. Przynajmniej buty i dodatki w miarę mi się podobają. Na pewno coś kupię, ale jeszcze nie wiem co.

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno nic nie kupię nic mi się nie podoba z tej kolekcji jakoś nie lubię tego sklepu i jak dla mnie dostawy pojawiają się w nim za często.

    OdpowiedzUsuń
  7. Większość posiadam, szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupię może jakieś dodatki, bo sukienki są dla mnie nieprzydatne. Ogólnie kolekcja taka sobie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jedną sukienkę udało mi się sprzedać. Reszta z rzeczy, które już posiadam na szczęście nie jest cenna. Ogólnie fajna dostawa.

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczerze mówiąc to bywały lepsze kolekcje. Wolę jak dochodzą koszulki, spodnie itp. bo długie suknie to stosunkowo rzadko, a raczej w wyjątkowych sytuacjach ubieram :c

    Szu_szu

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiecie może czy przedostatnia sukienka z drugiego piętra jest cenna? Ta czarna z różowymi paskami.

    Szu_szu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm... trudno powiedzieć. Ma na pewno jakąś swoją cenę,
      bo kiedyś była w Starplazie, ale raczej taka bardzo cenna nie jest :)

      Usuń
    2. To dzieki, pytam się bo coś mi się skojarzyło z inna rzeczą i chciałam się upewnić :>

      Usuń
  12. parę rzeczy mam , planuje kupić buty z elle i sukienkę za sm

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolekcja nie przypadła mi do gustu. Jednak na pewno kupie sukienkę za sm

    OdpowiedzUsuń
  14. Biała sukienka z drugiego pietra była darmówką. Niedawno ją sprzedałam :)
    Kolekcja to nie mój klimat, ale może coś kupie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Sukienka McQueen, za starmonety! Biorę ! ;) Pozostałe sukienki nie przypadły mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kupię jakieś dodatki. :)

    Agatka_IS

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolekcja nie robi na mnie zbyt dużego wrażenia, ale nie ukrywam że na pewno zakupię parę rzeczy :>

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie podoba mi się prawie nic z tej kolekcji

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się jedna sukienka.

    anetka1004

    OdpowiedzUsuń
  20. Może coś kupię, kolekcja sama w sobie jest taka sobie

    OdpowiedzUsuń
  21. nie wiecie może czy sukienka na pierwszym pietrze, ta czarna, jest cenna, tzw. perełką?

    OdpowiedzUsuń