8.01.2014

Dwudniowe podsumowanie: 7/8 stycznia

Przedwczoraj straciłam dostęp do internetu, niestety - na blogu nie pojawiły się w tym czasie żadne posty. Bardzo Was przepraszam i w zamian dodaję krótkie podsumowanie zdarzeń z dwóch minionych dni.

Nowy Hot Buys
spódniczka z Evil Panda; kosztuje 16sd

Chanel Tribute trafia do Starbazzaru



Nowa kolekcja Basics
kolory bazowe to biel i czerń; ceny wahają się między 25, a 58sm


Wiadomość


Wybór dnia 8.01
czarna sukienka z Basics; kosztuje 56sm


Zamknięcie Valentino Tribute nastąpi 13.01



Jakie jest Wasze zdanie na temat powyższych zmian i nowości?

20 komentarzy:

  1. Wybaczamy, każdemu się może zdarzyć :), nasuwa się tylko pytanie: gdzie inni redaktorzy od nowości? Co do podsumowania tych dwóch dni, HB nie za bardzo mi się podoba, jakoś sztucznie wykonana. Nowa kolekcja Basics nawet ładna i przede wszystkim bardzo tania. Reklama zachęcająca do zakupów w owym sklepie, ładna, taka prosta, chociaż lalka z prawej strony ma dziwną twarz. Wybór dnia do mnie nie przemawia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Spódniczka bardzo mi sie podoba. Futerko na początku wydawało mi sie okropne, ale teraz dodaje uroku. Łańcuchy i skóra dodają spódnicy pazura. Na pewno ja kupie.
    Kolekcja Basic jest swietna. Podoba mi sie prawie wszystko i wykupiłam prawie całą kolekcje. Szkoda, ze jest tylko w 2 kolorach, ale i tak jest dobrze wykonana jak na ten sklep. Reklama również dobrze sie prezentuje. Fajnie nawiązuje kolorystycznie do dostawy.
    Sukienka bardzo mi sie podoba jak na ubranie z Basic. Góra ładna nie jest, ale dół ma fajną koronkę, w czym trochę przypomina czarna spódnice LE. Osobiście sukienkę juz kupiłam i jestem bardzo zadowolona z nabycia tego przedmiotu.
    A w Valentino Tribute muszę kupić jeszcze parę rzeczy przed usunięciem sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się dostawa Basics, a Valentino mnie nie urzekł

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Widząc te pustki na blogu aż miałam ochotę coś dodać, mimo że
    to nie moja działka. Chciałam czekać do 21, ale widzę, że wszystko już nadrobiłaś. :))
    Jeśli chodzi o podsumowanie: spódniczka jest obrzydliwa i za nic w świecie jej nie kupie. Z Chanel kupiłam wszystko co chciałam, ale gdybym mogła, wykupilabym cały sklep. Kolekcja Basics jest świetna, musze uzbierać sm i będę stopniowo kupować cała kolekcje. Z Valentino muszę coś jeszcze dokupić, ale do poniedziałku zdążę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Spódnica nie przypadła mi do gusty i nie kupię. Ostatnio Hb są gorsze niż były :/ Dobrze, że Chanel już jest w Bazarku, bo było dość długo w plazie, ale to usunięcie sklepu mnie zmotywowało i dokupiłam coś jeszcze. Nowa kolekcja Basics to strzał w dziesiątkę. Większość z ciuchów to perełki. Ich wykonanie jest po prostu świetne i do tego są bardzo tanie i za sm. Naprawdę jestem z tego bardzo zadowolona. Reklama jest dobra. Doll są ładne i ,,naturalne''. Chodzi mi o ich pozy i w ogóle. Zachęca do zakupu poprzez swoją przejrzystość i dopasowanie do tematu. Sukienka nie jest idealna, ale można jakoś inaczej wykorzystać ją wykorzystać np. jako top. Cena jest również przystępna i ja mam już ją i jej biały odpowiednik. Ja jeszcze wszystkiego w tribute nie kupiłam i mam zamiar jeszcze coś dokupić, ale szkoda funduszy :D Mam już kilka rzeczy więc się jeszcze dokładnie zastanowię czy na pewno mi jest to potrzebne. Ostatnie admini zaskakują tak świetnymi dostawami i kolekcjami (w większości sklepów).
    Zauważyłam pustki na blogu, ale to można wybaczyć. Ale czy ty tylko tu piszesz o nowościach?

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłam spódnicę Hb,a co do Basics... Najlepsza kolekcja tego sklepu, w końcu admini chociaż trochę sie postarali.
    Co sie dzieje z reszta redaktorów?

    OdpowiedzUsuń
  7. Spódnica jest kiczowata, Basics, mogę z łatwością powiedzieć, że kolekcja jest świetna! Z chanel kupiłam co chcialam, a Valentine nic mi się nie spodobało. Mam jeszcze takie pytanko, kiedy wyniki na komentatora tygodnia? :)
    Trochę źle, że na blogu pustka a wiem że są inni redaktorzy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej spodobała mi się dostawa do Bacisc. Spódniczka średnio mi się podoba. Lepsza byłaby bez futerka. Reklama jest ładna, doll nie odstraszają. Sukienka jest ładna i w dodatku za SM. U dołu ma ładną koronkę. Na pewno ja kupie, opłaca się. Szkoda, ze tak szybko wycofują Valentino.
    Ciebie nie było ma miałaś jakiś powód, ciekawe co dzieje się z innymi redaktorami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. rzeczy z basics są dość ciekawe i do tego tanie, więc to im się udało, reklama też jest w sumie dobra, choć raz im się udało porządnie, bo ostatnio trochę kiepsko im wychodziły. Mam kilka rzeczy z chanel, ale na razie raczej nie planuję ich sprzedać. Co do Valentino to pewnie coś jeszcze zakupię do tego czasu, szkoda że już likwidują, bo muszę sobie sd skombinować, ale się zobaczy.

    Agata331

    OdpowiedzUsuń
  10. Nic nie szkodzi, spódniczka HB jest strasnzie brzydka. Szkoda że Valentino tak szybko znika. Basic ta kolekcja jest genialna! Nawet można powiedzieć że to tak słabego sklepu doszła dostawa piękna! Do innych sklepów nie raz wchodzą gorsze dostawy :))

    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepraszam że nic nie dodawałem, ale byłem na świętach na ukrainie u dziadka, a tam nie miałem internetu. Teraz będę już dodawał posty regularnie :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja rowniez przepraszam, jestem na telefonie, nie mam dostepu do komputera. Dzisiaj wieczorem moze cos dodam. Od kilku dni mam takie "zachamowanie". Ladna kolekcja basics, chce ja zobaczyc! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. 6 wydarzeń w ciągu dwóch dni? Czyżby admini coś dla nas szykowali? Spośród tych rzeczy najbardziej żałuję zniknięcia ze starplazy sklepu Chanel i zbliżającego się końca sklepu Valentino. Osobiście wolę Chanel, jednak sklepem Valentino też nie pogardzę. Kolekcja Chanel, która niedawno wyszła ze Starplazy była moim zdaniem jedną z najlepszych kolekcji jakie się kiedykolwiek pojawiły :) Jeśli chodzi o pierwsze wydarzenie (nowy wybór dnia) to nie jestem jakoś tak szczególnie zachwycona tą spódniczką. Jest dość znośna, jednak nie podoba mi się ten połysk. Wydaje się być strasznie plastikowa. Ta cena do tego jest wręcz okropna. Nowa kolekcja Basic wręcz zachwyciła mnie. Jej prostota po prostu mnie urzekła. Biel i czerń to jak dla mnie strzał w dziesiątkę. Nie pogardzę również wykonaniem owych ubrań pod względem graficznym. Najbardziej polecam zakup czarnych spodni, obydwu koloru topów oraz czarnej spódniczki, która niestety nie posiada drugiego wariantu kolorystycznego. Ogółem polecam zakup większości ubrań z tego sklepu, a jeśli już miałabym wybrać kolor, to preferuję czerń. Reklama Basic podobnie mnie urzekła jak najnowsza kolekcja do tego sklepu swoją prostotą. Bardzo ciekawie wymyślone połączenie kontrastujących ze sobą kolorów, tzn. dollka z ubraniami a bardzie czarnej na białym tle i na odwrót - dollka z ubraniami o białej kolorystyce na czarnym tle :) Żałuję, że znika sklep Valentino. Zakupiłam tylko 2 (!) ubrania. Piszę tylko 2, bo większość funduszy wydałam na kolekcję Chanel, która mnie urzekła. No cóż, według słowa adminów mam tylko 4 dni na zakup, chociaż znając ich proces "wycofania kolekcji" to opóźni się on o 1-2 dni. Lepiej dla nas, ale czy zdążę uzbierać yyle funduszy w przeciągu zaledwie 5 dni? Pożyjemy, zobaczymy. Czas pokaże :)

    Szu_szu

    OdpowiedzUsuń
  14. Ohohooho... kolekcja Basics... *.*

    Agatka_IS

    OdpowiedzUsuń
  15. 1. Ohyda.
    2. Kupiłam co chciałam.
    3. *,* Wszystko moje!
    4. Nawet, nawet..
    5. Kupię.
    6. Jeszcze coś kupię.

    OdpowiedzUsuń
  16. Spódniczka taka sobie, w chanel nie mam planu dokupować, basics całe fajne. Valentino kiepskie :c

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystko co chciałam z Chanel to kupiłam :)
    Lecę do Basics *o*
    Dużo się wydarzyło w ciągu tych 2 dni ;d

    OdpowiedzUsuń
  18. - jeśli chodzi o wybór dnia jak dla mnie porażka totalnie kiczowata spódniczka w dodatku za 16sd nawet jak by była darmówką bym jej nie zrobiła.
    -jeśli chodzi o kolekcję Chanel to niestety nic z niej nie kupiłam podobało mi się wiele rzeczy ale niestety fundusze nie pozwoliły mi na ich zakup, więc jeśli chodzi o mnie to jakoś nie rozpaczam po tym że kolekcja jest w starbazarze bo i tak bym nic nie kupiła.
    - kolekcja Basic jest genialna jestem NSS i mam bardzo dużo sm, wreszcie wydałam je na coś porządnego kupiłam prawie całą kolekcję a zakupienie reszty mam w planach, najlepze według mnie są swetry, spodnie z kieszeniami i te jednolite bluzki ale reszta tez fajna :) jeśli chodzi o reklamę to uważam że jest zachęcająca do zakupu a doll nie odstraszają więc to dobry znak :)
    - jeśli chodzi o wybór dnia to akurat ta sukienka nie za bardzo przypadła mi do gustu ale zamiast jako sukienka można wykorzystać ją jako spódniczkę zakładają na górna część jakąś bluzkę na pewno ją kupie bo za sm :)
    -jeśli chodzi o wycofanie Valentino to nic z tej kolekcji nie kupiłam i nie zamierzam więc jakoś ta informacja dla mnie nie jest za bardzo przydatna.

    DivaOlcia1

    OdpowiedzUsuń