31.01.2014

ZAPOWIEDŹ

Bądź z nami na bieżąco i wygrywaj atrakcyjne nagrody!

38 komentarzy:

  1. No no ciekawei się robi. Czekam z niecierpliwością :3

    Szu_szu

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi ciekawie ;) Juz nie moge się doczekać aż uchylicie rąbka tajemnicy :P

    mila1789

    OdpowiedzUsuń
  3. I tak wcześniej widziałem ten post 1 dzień - Kalendarz Walentynkowy, niezły spoiler :D

    OdpowiedzUsuń
  4. już niemoge się doczekać

    malutkacandy

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam post, czekam <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj coś mi się to wydaje, że to będzie coś takiego jak kalendarz HHB. Codziennie inna nagroda i losowanie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestę wróżbitę Maciej hehehe xD Zdradziły mi to te cyferki :)

      Usuń
  7. Udam , że nie widziałam tamtego postu .;) Czekam z niecierpliwością to na pewno coś fajnego już nie mogę się doczekać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hyhy, rano widziałam na bloggerze coś ciekawego. C: To pewnie to.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bankrut po roku prowadzenia bloga :D

    Agatka_IS

    OdpowiedzUsuń
  10. Taki walentynkowy kalendarz to na prawdę super pomysł :) ogólnie to jest bardzo ładny i już nie mogę się doczekać. Wszystko zaczyna się jutro, tak? :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomysł naprawdę fajny :) Czekam do jutra z ciekawością :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pomysł, i ja wiem jaka jest 1 nagroda :>

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale my już wszystko wiemy : ) Chyba, że to nie kalendarz?

    OdpowiedzUsuń
  14. fajnie :) Cieszę się ,że będzie coś takiego :) Czekam .
    Necia7

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekamy z niecierpliwością :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Hah widziałam wcześniej post z 1dnia :pp

    OdpowiedzUsuń