6.01.2014

Poradnik Makijażu - Różowo?

Witam po długiej przerwie w pisaniu :D Mam nowego laptopa, który śmiga znakomicie i jestem zachwycona tym, jak wygodnie się na nim pracuje <3 Zrobiłabym konkurs, w której wygraną byłyby stardollary i jakieś fajne rzeczy, ale niestety mój tata cały czas opóźnia zakup ss. Jeśli już doładuję konto, to dotrzymam słowa :3 Dziś chciałabym przedstawić makijaż składający się z dwóch odcieni różowego i brązowego. Nie będzie on trudny, ale musicie uważać na ilość kliknięć, bo jak wiadomo jest ona ograniczona. A propos jak minęły Wam święta? Miło wspominacie Sylwestra? :D Ja muszę się pochwalić, że fajerwerek, który był odpalany przez kuzyna, wybuchnął mi za plecami i miałam tak świetne statystyki w Lol'u, że pół dnia się śmiałam :D
~*~
Do wykonania dzisiejszego makijażu użyłam:

-Szminki-
 - Quest Lipstick Makeup kit Rose (0sm) Po zaliczeniu zadania w Akademii
(podgląd)
-Błyszczyka-

- Peach Lipgloss (24sd) Dostępny w Starplazie (podgląd)
-Cieni-
 - Crimson Eyeshadow (6sd) Dostępny w Starplazie (podgląd)
- Peachy Keen Shadow (6sd) Dostępny w Starplazie (podgląd)
- Pink Apricot Eyeshadow (6sd) Dostępny w Starplazie (podgląd)

-Pudru-
- Quest Blush Makeup kit Rose (0sm) Po zaliczeniu zadania w Akademii (podgląd)
-Eyelinerów-
- Quest Eyeliner Makeup kit Rose (0sm) Po zaliczeniu zadania w Akademii (podgląd)
- Burgundy Liquid Liner (12sd) Dostępny w Starplazie (podgląd)

 Pamiętajcie, że jeśli nie jesteście w posiadaniu któregoś z kosmetyków i nie macie możliwości jego zakupu (nie jest w sprzedaży lub po prostu brakuje 
Wam stardollarów) możecie zamienić go na inny podobny lub taki, który według Was będzie odpowiedni. Pole do popisu jest duże, a każdy pomysł dobry, 
liczy się Wasza kreatywność.

Etap I - Oczy

Jak zwykle zaczynamy od usunięcia poprzedniego makijażu.
~*~

Rysujemy delikatne i niedługie kreski różowym Eyelinerem.
~*~

Poprawiamy je brązowym Eyelinerem. Zaczynamy od dołu, 
a kończymy w połowie różowego, tak jak na zamieszczonym obrazku.
~*~

Crimson Eyeshadow przejeżdżamy trzy razy wzdłuż oka, ale tylko na poziomie 
gdzie są kreski. Jak widać ładnie się wszystko połączyło, więc idziemy dalej :3
~*~

 
Teraz bierzemy pierwszy różowy cień (Pink Apricot Eyeshadow) i malujemy oko od
 wewnętrznej strony, aż do miejsca gdzie jest eyeliner. Powstaje wtedy taki fajny efekt, 
bo wygląda to, jakby cień był "zaokrąglony" na końcach ;)
~*~

 Rozjaśniamy wszystko cieniem Peachy Keen Shadow. Nakładamy go kilka 
razy na wewnętrzne kąciki oczu tak, żeby po każdej stronie było go tyle samo.
~*~

Etap II - Usta

Różową szminką nie malujemy całych ust. Wyznaczamy sobie pewien 
nieduży obszar, który podkreślimy. Zostawcie dużo miejsca po bokach.
~*~

A teraz uwaga! Bierzemy błyszczyk i malujemy nim po bokach ust. Wskazane jest najeżdżanie 
na szminkę, a tym bardziej pokrywanie dolnej wargi. Nie zakrywajcie górnej, ma taka zostać!
~*~

Etap III - Policzki 

 
 Końcowym krokiem będzie delikatne podkreślenie policzków. 
Jeden zdecydowany ruch wystarczy.

~*~Efekt Końcowy~*~



~*~
Co sądzicie o dzisiejszym makijażu?

31 komentarzy:

  1. Oczy mi się bardzo podobają, natomiast usta osobiście dałabym jaśniejsze, może cieliste. Etap z brwiami jeszcze przeskoczyłaś, ale to chyba nie ma znaczenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. brwi jakoś tak nigdy nie robię w etapach, bo to nie jest konieczne, nie każdy je maluje :3

      Usuń
  2. Dla mnie trochę za różowo i zrezygnowałabym z różowych ust i zostawiłabym naturalne :) Makijaż oka jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Epicki, genialny. Czekałam na Ciebie długo, doczekałam się. Genialny makijaż, uwielbiam Twoją twórczość i sądzę, że jesteś jedną z najlepszych polskich makijażystek na stardoll.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DOSTAJESZ NAGRODĘ SUCHARA ROKU XDDD

      Usuń
    2. Popieram niveę!
      P.S. Autorko makijażu, proszę Cię, nie bądź taka skromna :> :3

      Usuń
    3. Tez sie zgadzam! :) (brak polskich znakow -.-)

      Agatka_IS

      Usuń
  4. świetny makijaż, ale zrobiłabym usta innego koloru, żeby nie było za różowo i monotematycznie, ale to każdy już może zrobić, według swojego gustu, mimo wszystko cię podziwiam, bo ten makijaż jest naprawdę dobry, ja niestety nie jestem w tym najlepsza.

    Agata331

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny! Nie mój kolor, ale wykonanie jest genialne i świetnie się całość prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się bardzo :) Świetnie piszesz, mogłabyś dodawać jeszcze zdjęcia makijażu "z daleka"?

    antonowka111

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za takim kolorem, ale u ciebie nawet mi się podoba. Zmienilabym kolor ust, ale to nie jest konieczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Makijaż jest świetny, dobrze się prezentuje z daleka i z bliska. Nie przepadam za takimi kolorami, ale to połączenie kolorystyczne jest ładne. :))

    OdpowiedzUsuń
  9. makijaż trochę nie w moim stylu ja nie lubię za bardzo różowego ale ja to się nie mam co wypowiadać bo nie umiem zrobić ładnego makijażu, mam strasznie mało kosmetyków i się na tym za bardzo nie znam, wykonanie jest bardzo ładne, ja uważam że usta są fajne, jedyna rzecz, która mi się w tym makijażu nie podoba to kolor ale go przecież zawsze można zmienić :)

    DivaOlcia1

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach, śliczny. Usta mogłyby być co prawda jaśniejsze, ale co tam. No i cóż za optymistyczne nastawienie na wstępie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny makijaż, ale Twoja lalka w nim wygląda jakby chciała spać

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja lalka ogółem wygląda jakby chciało jej się spac xd

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  12. Makijaż ładny. Ja usta zmieniłabym na jakieś jasne lub pomalowane po całości.

    OdpowiedzUsuń
  13. Oczy są pomalowane prześlicznie, jednak usta do mnie nie przemawiają :) Zamieniłabym na jakiś jaśniejszy kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki piękny makijaż! Chyba najlepszy z Twoich dotychczasowych jakie tu pokazałaś. Idealnie dobrane kolory. Różowy fajnie współgra z brązowym i dzięki niemu makijaż nie jest za słodki i zbyt cukierkowy. Genialnie połączyłaś oba kolory w jedną całość. Usta też ładnie pomalowałaś, jedynie bardziej bym rozmyła błyszczykiem różową warstwę. Delikatnie pomalowane policzki dodają makijażowi uroku. Jednym słowem majstersztyk.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale sweet !!! Z wszystkich makijaży które pokazałaś na tym blogu chyba właśnie ten podoba mi się najbardziej, ale jednak chyba lekko przesadziłaś z szminką na górnej wardze, ale to bez znaczenia bo makijaż jest przepiękny. Powiedz mi jedno: jak ty to robisz kobieto ?

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny! Niestety nie moje kolory, ale jeśli ktoś lubi róż. Robisz makijaże bardzo równo co jest rzadkością.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie przepadam za różowymi makijażami, ale ten naprawdę przypadł mi do gustu. Świetnie dobrane odcienie to podstawa. Wykonałaś makijaż bardzo równo, a to rzadkość. W dodatku pięknie przygotowany opis i oprawa tego wszystkiego w poście. CUD MIÓD MALINA. Nic tylko chwalić.

    karolinasz33

    OdpowiedzUsuń
  18. Makijaż jest rewelacyjny! Jak Ty to robisz? Podoba mi się sposób, w jaki łączysz kontrastujące ze sobą barwy - w tym przypadku czerń i róż. Jak zawsze ja maluję swoją doll to maluję jedno oko i myślę okej, maluję drugie oko, a tu jak zwykle krzywo. Jedyne, co bym tutaj zmieniła to kolor szminki. W sumie nie wiem, może cielisty? Pomimo tego wszystko zależy od kwestii gustu. Pomijając ten mały fakt makijaż ten to istne cudo, cudo i jeszcze raz cudo. Liczę na więcej postów z Twojej strony, a tak poza tym to masz świetną twarz, taką nietypową.

    Szu_szu

    OdpowiedzUsuń
  19. Oczy <3 Twarz twojej doll, jest inna. Taka piekna.

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialny makijaż. Wszystko jest idealnie dopasowane kolorystycznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Chociaż nie gustuję w tym kolorze, to makijaż jest naprawdę genialny!

    OdpowiedzUsuń