20.01.2014

Poradnik Makijażu - Ankieta

Ktoś poprosił mnie o zrobienie makijażu na innych oczach, niż ma moja Medoll. Pomyślałam, że może i pozmieniam pozostałe części twarzy? Wykonałam kilka makijaży, które przedstawiłam poniżej. Głosować będziecie do środy i to w komentarzach. Oczywiście wygrany zestaw zaprezentuje w następny poniedziałek.

PS: Niektóre makijaże nie są zbyt dokładne, ponieważ wczoraj miałam gości i nie mogłam sobie pozwolić na długie siedzenie w Salonie Piękności. Postawiłam głównie na kreatywność, a nie na zestawienie kolorów, które może się powtarzać. Kiedy będę pisać poradnik, wszystko zacznę od nowa, z większą precyzją.

~*~1.~*~
 


~*~2~*~


~*~3~*~
 


~*~4~*~


~*5*~

25 komentarzy:

  1. Najbardziej podoba mi się ostatni makijaż, choć 2 też jest ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ladne oczy sa w pierwszym, ale krok po kroku chcialabym zobaczyc 4 i na nia oddaje glos.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym zobaczyć 4 makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  4. 2,4 oraz 5 chciała bym zobaczyć najbardziej :)

    shariSweet

    OdpowiedzUsuń
  5. 1 wygląda jakby była po ciężkim dniu roboty, ale kolory są bardzo ładne, może jakby wziąć inne oczy, wyszłoby lepiej. 3 oczy wyglądają jak obrócone do góry nogami i jeszcze numer 4 wygląda jakby się czymś martwiła. Ogólne zestawienie kolorów jest dobre, tylko oczy mi nie pasują. :)

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  6. 3 i 4 są cienkie.
    1, 2 i 5 supcio :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 1, 2 lub 5. Nie lepiej było wstawić ankietę? Nie musiałabyś liczyć wszystkich naszych głosów. :d

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej 2,a potem 5 :) Najłatwiej byłoby z ankietą :P

    Szu_szu

    OdpowiedzUsuń
  9. 2! *________________________________________________*

    OdpowiedzUsuń
  10. 2, szczerze reszta mi się nie podoba

    OdpowiedzUsuń
  11. 4 jest piękna *,* kocham takie połączenie kolorów ;) mogłabyś robić każdy po kolei c;
    miley1001s

    OdpowiedzUsuń
  12. 2 i 5 najbardziej mi się podobają, chociaż pozostałym nie mam prawie nic do zarzucenia. Ogólnie wszystkie są cudne *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie są piękne oprócz 4 który jest przeciętny :))

    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  14. Najbardziej podoba mi się 2 i 5 makijaż

    OdpowiedzUsuń
  15. Najbardziej podoba mi się ten 2

    OdpowiedzUsuń