28.01.2014

Must Have #15

Mała zmiana na początek - co Wy na to, żeby zamiast krótkiego opisu stylizacji, podawać marki ubrań w niej użytych? Jak strój wygląda każdy chyba dobrze widzi, a czasem zdarza się, że pytacie się o marki, z jakich pochodzą użyte ubrania. Jeśli możecie, wypowiedzcie się :)

1) Royal White Headpiece | Perfect Day | 60sm - przepiękny fascynator z mnóstwem woalek i innych aplikacji. Idealnie podkreśla eleganckie stylizacji, a do tego jest dostępny w starmonetach.

2) Chain Ankle Boots | B.Bizou | 12sd - Czarne buty na obcasie ze srebrnymi łańcuszkami. Świetne do stylizacji miejskich i eleganckich. Warto wydać na nie ten tuzin stardollarów.

3) Houndstooth Skirt | Evil Panda | 14sd - Jedna z najlepszych rzeczy z najnowszej dostawy do tego właśnie sklepu. Ma ciekawy krój, a wzór pepitki wygląda świetnie w eleganckich (i nie tylko!) outfitach.

4) Rubens Bag | Mr./Rio Chicos | 5sd - Świetna, ciemna torba do ręki. Ma ładne cieniowanie, jest bardzo praktyczna, no i, przede wszystkim, nie stracimy na nią fortuny.

5) PPQ Crest Tee | PPQ of Mayfair | 7sd - Krótki, kremowy top z ciekawym nadrukiem. Print pasuje do wielu stylizacji, żółte elementy dodają oryginalności. Zdecydowanie Must Have!


1) bluzka Special Offer | spódnica LE | narzutka PPQ | fascynator Perfect Day | naszyjnik Nelly.com | pasek Wild Candy | kopertówka Valentino | buty Denim&Supply

2) koszula Pretty n'Love | czapka Original Future | kurtka Evil Panda+Girls vs Monster | spodnie Denim&Supply | pasek Callie's Picks | naszyjnik Royalty | torebka Otto | buty B.Bizou | okulary Archive  

3) sweter B.Bizou | żakiet Archive | spódnica Evil Panda | torebka DKNY | łańcuch Cheap Monday | pasek Callie's Picks | buty YH | okulary Killah

4) bluzka Callie's Picks | spodnie Apres Ski | żakiet Callie's Picks | pasek It Girls | okulary Archive | kapelusz Decades | bransoletki Rio | torebka Mr./Rio Chicos | buty Apres Ski

5) blazer Archive | bluzka PPQ of Mayfair | czapka Mr. | naszyjnik Original Future+Nelly.com | pasek Iphone Exclusive | torebka Callie's Picks | buty B.Bizou

Podoba Wam się artykuł? Która stylizacja jest najładniejsza?

28 komentarzy:

  1. Cudowne stylizacje. 60% rzeczy mam, nad resztą się zastanowię.

    OdpowiedzUsuń
  2. zdecydowanie spódniczka to MH, Na pewno ją kupię

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podoba mi się artykuł, w 100% zgadzam się z twoim wyborem niestety nie mam żadnej z tych rzeczy ale na pewno coś z tego kupię, bardzo spodobała mi się torba jest naprawdę śliczna a w dodatku nie droga jeśli chodzi o stylizację to chyba najbardziej podoba mi się 1,3,5 chociaż wszystkie są bardzo ładne. Myślę, że chyba lepiej by było jeżeli wypisywałabyś tylko marki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja 2 i 3 nie podoba mi się. Nic z tych rzeczy nie posiadam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podoba mi sie 1 stylizacja. Z rzeczy mam tylko torbe. A co do opisu, lepiej jest z opisem marek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam żadnej z tych rzeczy, ale planuję kupić spódniczkę. Świetne stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Posiadam trzy rzeczy, najlepsza pierwsza i czwarta stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam dział "Must Have", jest on bardzo przydatny i dzięki temu dowiedziałam się o wielu perełkach. Dzisiaj zgadzam sie w 100%. Z tego mam 1 i 5, a chcę kupić jeszcze spódniczkę i torbę.
    Standardowo zakochałam się w stylizacjach. Mam dylemat między 1, a 4 - nie wiem, która jest lepsza. Ostatnia stylizacja mnie zaciekawiła, ponieważ nie przepadam z takim stylem, a tu zaskoczenie - bardzo mi się podoba.
    Ogóle MEGA
    AgnesMagnes99

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny post, niczego nie mam haha, ale chyba kupię fascynator :) Stylizacje 3 i 5, przy czym 5 najlepsza. Ogółem super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój ulubiony dział. *.*
    Zmiana na lepsze, oczywiście. :)
    Kupię dwie rzeczy.

    Agatka_IS

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne rzeczy, cudne stylizacje :) Według mnie tak jest lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam torbę i biały top :) Świetne stylizacje, a najbardziej przypadła mi do gustu przed ostatnia

    OdpowiedzUsuń
  13. Post jest fajny, dobry Must Have ! Wszystkie rzeczy mi się podobały ;) A stylizacja najładniejsza 3 ;) Tak fajne przyciąga wzrok i nie jest w niej dużo napakowane, lubię właśnie takie stylizacje w których dużo napakowane nie jest ;)

    anetka1004

    OdpowiedzUsuń
  14. AAA! Cudowne stylizacje! Dwójeczka i trójeczka są boskie ♥
    Zgadzam się również z wyborami artykułów do "Must Have" :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne stylizacje <3
    Podoba mi się zmiana w artykule. Dzięki temu wiele osób znajdzie teraz bez problemu ubrania, które im się spodobają c;
    .Emma.Gilbert.

    OdpowiedzUsuń
  16. jeden i trzy są świetne!

    Agata331

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam ten "welon", jest super! Dodaje oryginalności każdej stylizacji. Muszę kupić tą bluzkę z PPQ, cudna. Co do pozostałych rzeczy nie podobają mi się, ale fajnie wykorzystałaś je w stylizacjach ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ooo jak pięknie uwielbiam te stylizacje

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo podobają mi się stylizacje, jeżeli chodzi o rzeczy to mam tylko biały kapelusz :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Myślę, że lepiej jeśli podacie marki ubrań, gdyż ich opis już jest wyżej :)

    Szu_szu

    OdpowiedzUsuń
  22. Najbardziej lubię ten top, genialny wręcz, łudząco podobny do kosmicznie drogiego topu z Archive z napisem 'Status Symbol'. ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne stylizacje, najbardziej do gustu wpadły mnie 2 i 3 stylizacja : >

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  24. nie widze tu w 5 zestawie podaniego sklepu do spodni

    nick- Meejky

    OdpowiedzUsuń
  25. Stylizacja nr.4 jest po prostu AWESOME!

    OdpowiedzUsuń