10.01.2014

BASICS b&w w użyciu

Przedwczoraj w starplazie zagościła nowa kolekcja Basics, rzeczy są w bardzo uniwersalnych kolorach (czerń, biel), maja ładne kroje i co najważniejsze każdy może sobie na nie pozwolić - są za starmonety. Chyba nie ma sensu opisywać każdej rzeczy z kolei, bo wszystko jest warte zakupu.
100% must have wg mnie:
1. futerko - saint laurent paris+archive, sukienka - basics+limited edition, szpilki - archive, torba - bonjour bizou;
2. kurtka - lavin paris, sukienka - saint laurent paris+bonjour bizou, spódnica - basics, pasek - apres ski, rękawiczki - bonjour bizou, torba - pretty 'n love, sandałki - bonjour bizou;
3. kurtka - denim&supply, koszulka - basics, spodnie - hot hot buys, torba - antidote, sandałki - bonjour bizou
PS: Chcielibyście jeszcze kiedyś taki konkurs jak ostatnio?:)

19 komentarzy:

  1. Kupiłam praktycznie wszystko.
    Trzecia stylizacja mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzecia stylizacja jest najładniejsza. Kolekcja jest ładna, no i za SM :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolekcja jest cudowna naprawdę admini mnie zaskoczyli, kupiłam prawie wszystko z tej kolekcji i nie żałuję bardzo dobrze wykonane rzeczy i bardzo ładne a poza tym TANIE :) najbardziej podobają mi się swetry w paski i spodnie z kieszeniami ale reszta też jest ok :) jeśli chodzi o stylizacje to bardzo mi się podobają chyba najbardziej 3 ale wszystkie są fajne ;)

    DivaOlcia1

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie rzadko dodajecie artykuły, odnoszę takie wrażenie. Cała kolekcja jest must have, a te stylizacje - miód. 1 i 3 najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzadko? dodaję coś zawsze gdy jest sensowna kolekcja, od mojego ostatniego artykułu np nie bylo nic fajnego, sam kicz na który nie bedę wydawała sd
      i mam też swoje sprawy nie tylko sd i artykuły

      Usuń
  5. Uwielbiam tę kolekcję! ♥

    Agatka_IS

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolekcja sama w sobie jest bardzo ładna. Stylizacje cudne, najbardziej przemawia do mnie trzecia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolekcja jest świetna, osobiscie polecam zakup wszystkigo, admini sie postarali.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nowa kolekcja do sklepu Basic jest naprawdę cudowna i jak najbardziej godna uwagi. Kupiłam wszystkie rzeczy, oprócz torby i butów, ale mam je w planach. Wszystkie ubrania są starannie wykonane, co administracji nie zdarza sie często. Spokojnie mogłyby trafić do innego sklepu i być za sd. Najbardziej podobają mi sie swetry, które są wg mnie cudowne i można je wykorzystać w wielu stylizacjach, zarówno eleganckich jak i na luzie. Spodnie i spódnice też są absolutnym must have. Trzecia stylizacja najbardziej mi sie podoba. Wszystko w niej idealnie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacje dosyć ciekawe. Większość ciuchów posiadam i staram się z nimi styliki robić. To jest najlepsza kolekcja tego sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupię wszystko, muszę tylko pozbierać sm. Stylizacje niezłe, ale też mam wrażenie. że artykuły się rzadko pojawiają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolekcja geenialna! Kupiłam już prawie wszystko :). Ulcia, kochana moja, stylizacje nieziemskie, 3 najładniejsza!

    kachna999

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne stylizacje! :)
    A dostawa, genialna! :D Kupiłam to co chciałam, ale chyba jeszcze się wrócę po kilka ubrań :D

    OdpowiedzUsuń
  13. kolekcja jest rzeczywiśćie extra, rzeczy są proste i bardzo przydatne, pasują teoretycznie do wszystkiego, ja będę mieć więcej starmonet to sobie podokupuje to na co mi nie starczyło

    Agata331

    OdpowiedzUsuń
  14. Całkiem fajnie wykorzystałaś takie ciuchy

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie stylizacje są ładne ,ale najbardziej spodobała mi się ta trzecia.

    OdpowiedzUsuń
  16. Stylizacje wszystkie są piękne :) Ale ubostwaim ostatnią :)
    Edka2929

    OdpowiedzUsuń