27.01.2014

Best of the best

Pomyślałam o nowym cyklu na naszym blogu, pt."Best of the best". Oczywiście, pozostanie tutaj tylko wtedy, gdy wyrazicie na to chęć w komentarzach :) Tymczasem zachęcam do zapoznania się z moim pomysłem. 
Co tydzień zamieszczałabym (bądź ktoś inny, to nie odgrywa znaczącej roli) pięć najciekawszych ubrań/dodatków tygodnia z minionych kolekcji w ciekawej formie graficznej. Ich wybór zależałby od 
Was i moich spostrzeżeń (komentarze, stylizacje zamieszczane na blogach modowych, odwiedzanie kont użytkowników). Zapraszam do zapoznania się z pierwszym artykułem:

Pod ostrzał idą dwie kolekcje z zeszłego tygodnia: Evil Panda i Limited Edition. Zdecydowanie największą furorę zrobiła czarna kurtka, która wydaje się być zarzucana na ramię. Można powiedzieć, że LE nie zachwyciło aż tak bardzo, ale i tutaj znalazło się kilka perełek. Poniżej ukazałam moje subiektywne wybory, koszt zakupu danych przedmiotów i sklep, z którego pochodzą.

___________________________
Co myślicie o takim cyklu? 
Zgadzacie się z moimi wyborami? 
Posiadacie powyższe artykuły?
___________________________

32 komentarze:

  1. Jestem za! Poza tym Dominiko, muszę Ci powiedzieć, że jestem zachwycona Twoim podejściem do estetyki! Podciągnęłaś się w graficznych obrobkach i wszystko wygląda smacznie!

    oliwcia_paris ale nie chce mi się logować :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję Ci bardzo za tak miłe słowa! :D ♥

      Usuń
  2. Pomysł bardzo mi się podoba. Również jestem za. Może to być ciekawe i pomocne. Osobiście zgadzam się z każdym wyborem. Z tego zestawu mam 2 rzeczy i planuję kupić jeszcze jedną.
    AgnesMagnes99

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy pomysł, chętnie zobaczyłabym kolejny taki post. :)
    Ta kopertówka jest amazing ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Myśle, że to przejdze :) Szkoda, że nie zdążyłam kupić tej kopertówki ani jeansów. Podoba mi się również szata graficzna więc zdecydowanie jestem za.

    Szu_szu

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł :) Ja mam z tych rzeczy tylko kurtkę, ale spódniczkę w pepitkę też kupię, zachęciłaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O, uwielbiam takie posty.
    Żałuję, że nie kupiłam tej kurteczki LE, zamiast niej zakupiłam tę różową. :C

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam tylko jeansów, niestety nie zdążyłam ich kupić. :c

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy post. Ja nie mam sd i nie kupiłam nic z tej listy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł, gdybyś czasem nie miała czasu na dodawanie takiego posta, mogę pomoc. :)
    Mam tylko spodniczke i kurtkę z Evil Panda.

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałam kupić spodnie LE, ale nie zdążyłam, mam zamiar kupić pół kurtki i spódnicę.

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  11. Na spodnie nie zdążyłam, ale fajnie jest. Ogółem ciekawie, nie powiem.

    OdpowiedzUsuń
  12. czy to inspiracjum w nowej odsłonie <3 ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, muszę Cię zmartwić :)
      Teraz wypiszę główne różnice (po lewej tutaj, po prawej inspiracjum):
      - publikowane co tydzień/publikowane codziennie,
      - wybrane rzeczy w określonej ilości (5)/zestawy ubrań,
      - nazwy rzeczy i ich koszt/brak tego elementu,
      - najnowsze artykuły ze Starplazy/archiwalne artykuły ze Starbazzaru,
      - oznaczenia cyfrowe/brak oznaczeń.

      Dodam, że inspirowałam się starymi wydaniami dawnych stardollowych magazynów. Jedynie wygląd/ułożenie ubrań jest podobne, ale co tydzień byłoby inne.
      Nadal potwierdzasz swoją opinię? :>

      Usuń
    2. Zamieszczam screena (żeby nie było, że zmyślam): http://pl.tinypic.com/r/2usbhch/5
      Pozdrawiam!

      Usuń
    3. Screen w linku jest niesamowity, boskie kolory, ach, ten wiosenny klimat! *.*

      Usuń
  13. Genialny post! Zachęciłaś mnie do używania kurtki z Evil Panda do zasłaniania kiczowatej części kurtki LE ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny pomysł. Ja niestety nie zdążyłam na kopertówkę i spodnie. Mam za to czarną kurteczkę, a w niedalekiej przyszłości kupię spódniczkę.

    OdpowiedzUsuń
  15. nie mam żadnej z tych rzeczy, ale po za kurtka z LE zgadzam się ,że warto to mieć w szafie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post i pomysł również. Dodałbym jednak jeszcze różowo-białą sukienkę LE :)
    Grafika jest ładna i estetyczna :)

    Van_nessa11

    OdpowiedzUsuń
  17. Uuuuu bardzo bardzo dobry pomysł :D Jestem jak najbardziej za! :D
    Niestety nie mam nic z tych rzeczy, jednak mam plan zakupienia tej kurteczki :)
    Te urania powinny się znaleźć w szafie ;d

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi się ten pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny pomysł i genialny post :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ciekawy pomysł na posty!
    Przekonałaś mnie do zakupu spódniczki i kurtki. Spodnie też bym z chęcią kupiła, ale to raczej na razie nie możliwe. Poza tym świetna grafika :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny pomysł na cykl postów ;) W LE podobały mi się inne rzeczy, uważając za hity tygodnia. Zgadzam się co do kurtki z Evil Panda. Niesamowita! Muszę ją mieć!

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgadzam się co do hitów tygodnia. Lecz nie wiem jak tam z LE, bo nie jestem jakoś taką fanką tego sklepu ;]

    anetka1004

    OdpowiedzUsuń
  23. w 100% zgadzam się z wyborem i mi też pomysł się bardzo podoba, fajny post ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny artykuł. Chciałabym, aby zagościł na tym blogu na stałe c;
    .Emma.Gilbert.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem jak najbardziej za! :)

    Agatka_IS

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajny pomysł : >

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń