18.01.2014

Ankieta: konkurs makijażowy

                                      1                                                              2                 

                                                3                                                         4            

                                         5                                                                                 6      

                 7                                                                               8                


9

                                          10                                                                  11        

22 komentarze:

  1. Dziękuję za miejsce w ankiecie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie Lawliet :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zagłosowałam :)
    Ja niestety nie wzięłam udziało, chociaż chciałam, a to ze względu na szlabanik, który w tym czasie miałam ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. 6, dziękuję za miejsce w ankiecie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak dużo ładnych prac, a ja nie wiem na którą głosować. :C
    Czekoladko/kotku, jakie podobne części twarzy mamy!

    OdpowiedzUsuń
  6. O nie, co ja tu robię?! XD

    Kamila :))

    OdpowiedzUsuń
  7. kamila888 :) Właśnie zauważyłam, że większość osób ma jasnobrązowe włosy xd

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale dużo cudnych prac *_* Dziękuję za miejsce w ankiecie.

    olcia12328

    OdpowiedzUsuń
  9. jej rzeczywiście prace są piękne i nie wiem jakim cudem się tu znalazłam ale bardzo dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mogłam się zdecydować, dlatego zagłosowałam na wszystkie :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam na mojego superowego bloga kohamviolete.blogspot.com ! Tylko tam dowiesz siem jedynyh prawdziwyh informaci o aktorah z Violetty! Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  12. 6 mi się bardzo podoba!

    Agata331

    OdpowiedzUsuń