13.01.2014

Must Have #13


1) Plaid Jeans | Fallen Angel | 7sd - Czerwone spodnie w kratę, idealnie nadają się do cięższych stylizacji, stworzą świetny duet ze skórą i ćwiekami.

2) Chelsea Belt | It Girls | 65sm - Ciemnoszary pasek ze srebrnymi detalami- powinien znajdować się w każdej szafie. Jest wyjątkowo tani, praktyczny i znajduje swoje zastosowanie w naprawdę wielu stylizacjach.

3) Euforia Blazer | Nelly.com | 24sd - Ten artykuł do najtańszych nie należy (co się dziwić, przecież to Nelly), mimo to jak dla mnie to Must Have. Ma świetny krój i kolor, warto wydać na niego te dwadzieścia parę sd.

4) Ophelia Bag | Miss Sixty | 15sd - Na tę kopertówkę również musimy wydać niemałą sumkę, wystarczy jednak spojrzeć na nią, a od razu przestaniecie żałować. Ma świetne cieniowanie, złote detale i ciekawy krój. Cudeńko!

5) Cuir Desir Heels | Diesel | 11sd - Na koniec jedna z moich ulubionych par butów. Dzięki kolorowi są bardzo praktyczne, mają ładną platformę i obcas, a do tego wszystkiego pasek wokół kostki, który dodaje im uroku.


1) Stylizacja z użyciem kraciastych spodni. Dobrałam ciekawą kurtkę z ćwiekami, transparentną koszulę i czarne dodatki z domieszką srebra.

2) Outfit miał być elegancki, ale chyba nie do końca wyszło. Kurtka wygląda ciekawie w połączeniu ze swetrem. Dodałam czarne i srebrne dodatki.

3) Letnia stylizacja, pośród bieli i złota wyróżnia się niebieski wzór piórek na sukience. Blazer pasuje kolorystycznie i stylowo, jednocześnie łagodzi złote dodatki.

4) Strój wyszedł dosyć ciemny, ale ożywia go burgund na ustach, kapeluszu i fragmencie bluzki. Do tego bikery ze złotymi wstawkami i kopertówka do ręki.

5) A teraz pora na stylizację, która bardzo mi się podoba, choć z drugiej strony nie jestem do niej przekonana. Biel, odcienie niebieskiego i mięty, a do tego trochę czerni w postaci butów.

Zgadzacie się co do wyboru rzeczy Must Have? Która stylizacja jest najładniejsza?

18 komentarzy:

  1. Ciekawe stylizacje, wybiorę się na zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten pasek raczej nie kosztuje 65 SD.
    Mam blezer. 1 i ostatnia stylizacja mi się podoba, inne trochę mniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam za literówkę, już poprawiłam. Dziękuję za zwrócenie uwagi.

      Usuń
  3. Stylizacje wszystkie fajne; must have- zgadzam się co do wyboru, posiadam wszystki wymienione rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  4. w 100% zgadzam się z wyborem rzeczy a jeśli chodzi o stylizacje to są przepiękne chyba najbardziej podoba mi się 3 i 5 ale wszystkie są super ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne stylizacje, strasznie podoba mi się ta 3. Ogólnie to takie artykuły są bardzo fajne, bo czasami nawet nie zauważam tych fajnych rzeczy, na przykład nigdy nie zwróciłam uwagi na tę torebkę, a teraz aż poszłam ją kupić :)

    Agata331

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie stylizacje są przepiękne! Każda jest genilalna :)
    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tych rzeczy mam tylko blazer. Najładniejsza jest 3 stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  8. Te rzeczy do zdecydowanie Must Have. Mam tak naprawdę tylko pasek, ale może coś dokupię. Stylizacje są po prostu świetne, szczególnie 1 i 3.

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałam napisać 1 stylizacja- cud miód malina, ale wszystkie są takie

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne stylizacje. Posiadam prawie wszystko. W najbliższym czasie z pewnością dokupię blazer i kopertówkę. Reszta moja. :) Stylizacje są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podobają stylizacje :) Płaszcz kupiłam na przecenie, za 12 sd więc mi się upiekło. Chyba buty też. Kopertówki nie kupię, bo mi się nie podoba :) Pomyślę nad spodniami.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne stylizacje. Mam prawie wszystko, ale muszę coś dokupić. :)

    Agatka_IS

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne stylizacje, nie posiadam wszystkich rzeczy, ale na pewno coś kupię, bo są prześliczne :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Z tych rzeczy mam tylko 1 ale może jeszcze coś dokupię. Co do stylizacji bardzo podoba mi się 2 i 3

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsza cud! Muszę kopertówę kupić =)

    OdpowiedzUsuń