23.01.2014

Czyżby zapowiedzi LE?

Wiem, że nie jestem redaktorką od nowości, ale wyjątkowo z okazji wielkiej fiesty LE/LV chciałam Wam coś pokazać, coś ciekawego konkretniej. Właśnie zajrzałam na Starbloga, bo pojawiły się zapowiedzi HB na luty (mm, cudny płaszczyk). Po lewej stronie znajduje się okienko z linkami do twittera sd. Oto co tam znalazłam:

~Główny spoiler na piątek na snapchacie stardoll, sprawdźcie to!
~Inspiracja na wystawę, zgadniecie jaką? To coś, na co wszyscy czekamy...
~Fajne rzeczy znajdą Ci, którzy czekają. I nie będziecie długo czekać na nowe LE!

Piątek, LE, LV, spoilery?
Nie chciałabym zapeszać, ale prawdopodobnie jutro dojdzie nowe le, skoro około 10 nad ranem pisali to admini. Radzę zbierać stardollary i przepraszam za jednorazowy wybryk :D

+Bawię się dalej w detektywa11, znalazłam snapchat stardoll i główne zapowiedzi LE.
Na dole widać kolorystkę nowej kolekcji i jakąś focię, która podejrzanie przypomina mi jedną 
sukienkę z którejś kolekcji LE. No cóż, jestem na 98% pewna że jutro wejdzie nowa dostawa.

 

 
obrazki z bloga underneathstardoll.net

43 komentarze:

  1. Mi LE nigdy do gustu nie przypadło. Ciuchy są nie dla mnie, oczywiście to tylko moja opinia. Chociaż i tak będę czekała

    shariSweet

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też za nim nie przepadam, już liczyłam na nowe tribute :///

      antonowka111

      Usuń
    2. Również myślałam, że będzie tribute.

      Usuń
  2. No, bez jaj! Jutro? Nie zdążę uzbierać sd...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo prawdopodobne :) Ale pewna nie jestem, w końcu znamy adminów :]

      Usuń
  3. Fajnie, udało mi się sprzedać dwie rzeczy z le, więc mam trochę sd.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niwełka taki detektyw wow wow uszanowanko ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Hakerka agentka :o
    Czekam i zbieram!

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie wybryk w pozytywnym tego słowa znaczeniu!
    Dzięki za post, hihihi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już chciałam przepraszać za wybryk, bo nie mogłam się powstrzymać #jadetektyw #newsy #hotniveavews #news11

      Usuń
  7. Dziękujemy niwełko ;*

    BritnejGirl

    OdpowiedzUsuń
  8. ja zgadzam się z pierwszym komentarzem i ja też nie lubię LE jakoś na niego nie czekam poza tym uważam że tam jest strasznie drogo a rzeczy nie warte swoich cen ale to tylko moje zdanie.

    DivaOlca1

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze jak pojawia się nowe Le to akurat nie mam sd. A jak już mam to ładne rzeczy dawno wykupione...No cóż życie :c

    esteriaxD

    OdpowiedzUsuń
  10. Również nie przepadam za LE, ale może coś kupię.

    OdpowiedzUsuń
  11. LE będzie inspirowane LV. LV to porządna marka więc pewnie szybko wszystko pójdzie. Przeczuwam też słynną torebkę LV... Akurat jak mam odłożone sd to wracam do domu o 19, pewnie się nie załapie na kolekcje. Ehhh...

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak wejdzie jutro, to na pewno nie zdążę kupić. :c
    Ale jakoś nieszczególnie mi szkoda ;p
    .Emma.Gilbert.

    OdpowiedzUsuń
  13. No chyba im się pogorszyło.. -.-'

    Agatka_IS

    OdpowiedzUsuń
  14. krejzolka Nivea w W-11, szalejesz normalnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. CZY TY KOCHANA MYŚLISZ ŻE W-11 MA TĘ LICZBĘ PRZYPADKOWO?

      Usuń
  15. Czekam, ciekawa jestem jakie rzeczy dojdą.

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę tu poważne śledstwa dochodzenia :D No na pewno nie zdążę załapać się na najlepsze rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  17. 0sd na koncie, lepszej sytuacji to ja sobie wymarzyc nie mogłam -.-

    OdpowiedzUsuń
  18. U.U Silver? Będzie srebrny? Świetna kolorystyka, dobrze, że mam dużo sd. ^.^

    OdpowiedzUsuń
  19. ale super :) szkoda tylko, że jutro wracam do domu o 18 :(

    OdpowiedzUsuń
  20. UFFF JA KUPUJE CAŁĄ KLOEKCJE MAM 3.5OOSD MYSLICIE ZE STARCZY ?
    ALTERREALLOVE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na całą to wątpię

      Usuń
    2. ja też, ale kto wie, myślę że 4k wystarczy

      Usuń
  21. Jesli kolekcja bedzie brzydka to zostanie ci sd a jesli ladna to starczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja doładuję SD jak się LE pojawi mam kasę na komórce specjalnie przygotowaną i kupię all co mi się będzie podobało :3 Niech dodają jutro, przy okazji zdobędę cudne włoski :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włoski już są niedostępne. Oferta z nimi była ważna do 23 stycznia ;/ Też nie zdążyłam kupić.

      Usuń
  23. Skoro kolekcja inspirowana LV, to mam nadzieję, że będzie torebka *,*

    OdpowiedzUsuń
  24. Zobaczymy co z tego wyjdzie

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  25. Tyle tribune było ostatnio że musieli jeszcze LE dodać ;p

    OdpowiedzUsuń
  26. kolorystyka jak najbardziej dla mnie, ciekawe jakie będą te ubrania z nowej kolekcji, muszę sorawdzać na bieżąco kiedy wejdzie :)

    Agata331

    OdpowiedzUsuń
  27. Super, ale nie mam sd :(
    mikusek1327

    OdpowiedzUsuń