26.01.2014

Wybór dnia

Wyprzedana bluzka z LE; kosztowała 120sd.
Podoba Wam się? Kupiliście ją?

15 komentarzy:

  1. Ach, spodobała mi się. Jej krój jest urzekający. Dla niej nawet bym i na kolor oko przymknęła.

    OdpowiedzUsuń
  2. na początku żałowałam jej zakupu, a teraz to moja ulubiona rzecz z kolekcji <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wykonanie jest bardzo dobre, kolor taki sobie. Nie kupiłam jej, ponieważ nie umiałabym stworzyć z nią stylizacji, a poza tym jest jak dla mnie trochę za droga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mój styl - falbanki, bufiaste rękawy? Niee, nie ja.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzka jest bardzo ładna. Ma bardzo ciekawy krój. Jednak gdyby była jeszcze dostępna, to i tak bym jej nie kupiła. Cena jest zdecydowanie za wysoka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluzka bardzo mi sie podoba. Ma ładne rękawy i śliczny kolor. Jednak nie żałuję, ze jej nie kupiłam, bo cena jest strasznie wysoka, a poza tym trudno użyć bluzki w stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja ją mam i muszę przyznać że od razu stworzyłem z nią stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mi się tak średnio podoba według mnie nie fajny krój, kolor też nie za ładny no i ta cena aż 120sd według mnie nie warta zakupu ale to oczywiście tylko moje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna, ale oczywiście rano już jej nie było.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudo. ♥
    Nie kupiłam, bo jestem zbyt mało inteligentna, by ją z czymś zestawić. :D

    Agatka_IS

    OdpowiedzUsuń
  11. Oryginalna, ale i tak bym nie miała na nią pomysłu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładna, chociaż zmieniłabym kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bluzka bardzo ładna, ale nie kupiłam jej.
    .Emma.Gilbert.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja niestety nie zdążyłam :c

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń