14.01.2014

mini kolekcja Young Hollywood w użyciu

Nowa limitowana kolekcja Young Hollywood jak zwykle wszystkich zaskoczyła, przez co wiele osób straciło szansę na zakup rzeczy. Ubrania są inspirowane realnymi kreacjami z gali rozdania Złotych Globów. Znajdziemy tu sukienki projektantów takich jak Dior, Rani Zakhem, Ellie Saab czy Prabal Gurung. Ceny wahają się od 35 sd do 150 sd. Ja skusiłam się tylko na błękity komplet (oryginalnie biały), który miała na sobie Taissa Farmiga. Sukienka z koronkowego materiału została starannie wykonana i kosztuje najmniej ze wszystkich (125 sd). Sandałki są dość uniwersalne, nie mają zbędnych ozdób i będą pasować nie tylko do 'wyjściowych' stylizacji.

Warte uwagi są też czarne szpilki (na które się niestety nie załapałam), takich uniwersalnych rzeczy w szafie nigdy nie za dużo.

1. (wzorowana na oryginale) sukienka, sandałki- young hollywood, naszyjnik - limited edition;
2. kurtka - archive, top - laia_fergusson+RIO, pasek - tingeling, spódnica - basics, rekawiczki, torebka - bonjour bizou, sandałki - young hollywood;
3. kardigan - ppqx2, top - archive, spodnie - hot hot buys, torba, okulary - limited edition, sandalki - young hollywood, pasek - yves saint laurent


Jak Wam się podobał artykuł? ;)

20 komentarzy:

  1. Piękne stylizacje C: z całej kolekcji kupiłam tylko niebieską sukienkę :P
    .Emma.Gilbert.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic z kolekcji nie kupiłam. Ładne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie stylizacje są ładne. Ja kupiłam czarne i niebieskie szpilki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też kupiłam tą sukienkę. Buty również zamierzałam kupić, ale stwierdziłam, że dokonując zakupu zbankrutuję. Stylizacje bardzo ładne, szczególnie trzecia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacje świetne, ja kupiłam tylko niebieskie sandałki, tak jak ty nie załapałam się na czarne szpilki. Sukienki mi się nie podobają, ta również niezbyt.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się stylizacje. Kupiłam tylko niebieskie sandałki. Są bardzo ładne. Reszta rzeczy mnie nie zauroczyła.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe stylizacje, ale sukienka mi się nie podoba. Nic nie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupiłem czarne obcasy i błękitne sandałki na szpilce, sukienki nie przypadły mi do gustu.
    Jeśli chodzi o stylizacje:
    Pierwsza ładna, ale strasznie banalna; druga podoba mi się chyba najbardziej; trzecia też jest niczego sobie, fajna zabawa kolorami c:

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie te rzeczy chciałabym kupić

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  10. Mm 3 stylizacja :) Nic nie kupiłam, brak kaski.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne stylizacje :)
    Niestety, nie zdążyłam, ale i tak raczej nic bym nie kupiła bo nie mam zbyt dużo kasy ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. nic nie kupiłam z nowej kolekcji i nie żałuję jakoś nie wydawało mi się zbytnio dobra a ceny z kosmosu wzięta jest w starplazie o wiele lepszych dostaw niż ta no i o wiele tańszych.

    DivaOlcia1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomniałam dodać że śliczne stylizacje i że chyba najbardziej podoba mi się 2 ;)

      Usuń
  13. Rzeczy ładne, ale nie kupiłam, jakoś nie podobają mi sie tak żeby na to tyle wydać

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie stylizacje podobają mi się .

    OdpowiedzUsuń
  15. 2 stylizacja jest świetna, ja niestety nie zdążyłam nic kupić

    Agata331

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne stylizacje ale ja niestety nic nie kupiłam z tej kolekcji :))

    Edka2929

    OdpowiedzUsuń