11.08.2014

ważne: Zapowiedź porządków na blogu, informacja, ankieta

Mamy kilka kwestii do uporządkowania, zacznę od zapowiadanej w tytule informacji. Dziewczyny, które opiekowały się blogiem podczas mojej nieobecności (Anika6 i nivea11) radziły sobie świetnie. Po przeprowadzeniu rozmów zgodziły się na dalszą współpracę, jeżeli chodzi o organizację. Oświadczam wszem i wobec, że od tej chwili są współwłaścicielkami tego bloga. Oby tak dalej, gratuluję!
Wspólnie myślimy nad nowymi działami i atrakcjami, więc wypadałoby dopiąć ostatni guzik w sprawach, które kiedyś istniały na blogu, czyt. dawnych działach. Niżej znajdziecie spis i przekierowujące linki:

    • KILK 
    • KLIK
Zapraszam także do wyrażania swoich opinii w komentarzach. Najprawdopodobniej szczere i rozwinięte wypowiedzi zostaną nagrodzone niespodzianką. Głosujecie tutaj:

KLIK - ankieta
(nie ma ograniczenia w ilości odpowiedzi, zaznaczasz i dajesz "prześlij")

12 komentarzy:

  1. Gratuluję dziewczyny, będziecie zgraną i świetną załogą.. Nie, już jesteście!
    Oddałam głosy na najbardziej interesujące mnie działy. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oddałam 5 głosów :)
    Gratuluję dziewczynom

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje! Już zagłosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zagłosowałam na prawie wszystkie działy, pozostawiłam puste okienko tylko przy jednym - tym się nie podzielę :)

    Moje propozycje:
    -DIY z ubraniami stardollowymi
    -kłopotliwe ubrania
    -coś powiązane z apartamentami
    -ten dział, który kiedyś chciałam wprowadzić, ale do niego kogoś lepszego by trzeba było znaleźć, najlepiej grafika
    -wymiany ubrań

    Jeżeli chodzi o kłopotliwe ubrania, to czytelnicy mieliby za zadanie pod wyznaczonym postem przesłać linki do jakichś ciężkich do wykorzystania ubrań, czy nawet opisali je i podali gdzie w plazie je dostać, a delikwent prowadzący dział musiałby wybrać 3-5 z nich, lekko opisać i zaproponować jakąś dobrą stylizację.

    Posty z wymianami to moim zdaniem dość ciekawy pomysł. W komentarzu czytelnicy podają link do ubrania, które z chęcią oddadzą na wymianę, a inni w odpowiedziach proponują coś lub kilka cosiów od siebie za podaną rzecz. Pożytecznie i przyjemnie.

    Miałam jeszcze kilka innych pomysłów, ale je ujawnię w najbliższym czasie. Co o powyższych sądzicie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i chciałam jeszcze bardzo podziękować za wyróżnienie i wszystkie przychylne opinie, postaram się nie zawieść nikogo.

      Usuń
    2. DIY chętnie bym zobaczyła, nie tylko ubraniowe, ale i dekoracyjne, bo dawno juz nic takiego się nie pojawiło albo przynajmniej ja nigdzie nie widziałam.

      Kłopotliwe ubrania to chyba najlepszy pomysł z podanych przez Ciebie. Można by także dodać/pokazać z jakimi rzeczami/kolorami najlepiej połączyć daną rzecz.

      Post z wymianami pożyteczny, ale nie wiadomo czy dużo chętnych osób by było. Ewentualnie raz na 2 tygodnie/miesiąc można by było zrobić.

      Usuń
  5. Uwaga, to będzie chyba najdłuższy komentarz, jaki napisałam

    Bardzo się cieszę, że postanowiono zrobić porządki na blogu. Jestem tu stosunkowo od niedawna, ale bardzo dobrze się tu bawię i miło spędzam tutaj czas. Chciałabym za to Wam wszystkim podziękować ♥. Ale wracając do rzeczy, postaram się uzasadnić moje wybory, i tak nie mam co robić :-). Darmówki to rzeczy dostępne praktycznie dla wszystkich, jednak czasami są bardzo trudne do wykorzystania. W moim przypadku często lądują w schowki. Chętnie poczytałabym o propozycjach wykorzystania darmówek, bo może bym jednak ich nie chowała (✓). Podobnie jest z Hot Buys. Załóżmy, że ktoś się waha - kupić, nie kupić? - więc z pewnością propozycja wykorzystania go w stylizacji mu nieco pomoże (sama tak czasami mam; ✓). Z tego, co widziałam, akcja "Podaruj uśmiech na..." cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem. Myślę, że raz na jakiś czas można byłoby coś takiego zorganizować, byle nie za często :-) (✓). Historia sklepów... Dzięki tym postom dowiedziałam się skąd pochodzą dane perełki, kiedy te sklepy były dostępne. O niektórych nawet nie miałam pojęcia albo ledwo kojarzyłam, bo na przykład nie było mnie wtedy na Stardoll. Bardzo lubię tą serię, miło się czyta i mimo że niektóre sklepy były dawno, obrazki są w bardzo dobrej jakości (✓). Poradników makijażowych nigdy za wiele. Lubię propozycje Kamili, robi świetne makijaże (✓). Dział "Strój dnia" pojawia się na wielu blogach, także pod nazwą "Strój Tygodnia" itp. Myślę, że tutaj jest on zbędny, nie wnosi nic nowego :-) (×). Seria "Must Have" należy do moich ulubionych i szczerze mówiąc, nie wyobrażam sobie tego bloga bez niej. Dziewczyny znajdują wiele rzeczy (nawet za sm), na które nie zwróciłabym uwagi, a są naprawdę ładne. Moja szafa ostatnio wzbogaciła się o kilka ubrań. Szkoda, że w ostatnim miesiącu pojawiły się tylko dwa posty z tego działu, ale rozumiem: wakacje, wyjazdy itp. (✓). Dyskusje pojawiają się na kilku blogach, boję się, że wkrótce zabraknie tematów. Ale bardzo je lubię i chcę je czytać dalej :) (✓). Sobotnie wyzwanie to konkurs, który pojawia się regularnie, nie miałabym nic przeciwko niemu :-) (✓). "Stylizacje za starmonety" to byłby dział idealny dla mnie :3, gdyż nieczęsto dysponuję dużą ilością stardolarów. Bardzo bym chciała, żeby został przywrócony (✓). Kocham inspiracje, a "odkrywanie" danego koloru to świetny pomysł (✓). Dzień atrakcji to zawsze dobra... atrakcja i zabawa! Na pewno byłoby dużo chętnych do udziału w nich (✓). "Best of the Best" to mój kolejny ulubiony dział. Modowe podsumowanie tygodnia kilka razy mi pomogło. Bardo miło się czyta i obrazki mają przyjemną dla oka szatę graficzną (✓✓✓). Inspiracje Tu ponownie inspiracje, osobiście wolę, te w jednym kolorze (×). Przeglądów Starplazy - podobnie jak poradników makijażowych - nigdy za wiele. Nie miałabym nic przeciwko, gdyby pojawiały się takie artykuły. Jednak myślę, że lepszą opcją jest "Best of the Best", w którym są wybierane najlepsze rzeczy z całego tygodnia, bardziej ogólnikowo (waham się, ale jednak ✓).

    Jak widać, prowadzicie świetnego bloga, na którym większość działów przypadła mi do gustu. W tym tekście wyżej chciałam rozważyć każdy punkt ankiety i uzasadnić mój wybór, dlatego jest taki długi :-). Jak widać zaznaczyłam wszystkie pola, z wyjątkiem dwóch. Nic nie poradzę, Wasz blog jest wspaniały i należy do moich ulubionych! :-) ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rany, jak się postarałaś :3 Dziękujemy za tak rozbudowaną opinię, bardzo nam się przyda :)
      Co do dyskusji-tematy się nie skończą, aczkolwiek nie wiem, czy nie przesadzam ostatnio, bo piszę o samych zjawiskach psychologicznych. Z jednej strony mam ciekawe tematy, ale z drugiej nie wiem, czy nie są zbyt kontrowersyjne.

      Usuń
  6. Gratuluje dziewczynom :) Oddałam siedem głosów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiemy osobiście, jak dziewczyny sobie radziły, bo miałysmy słaby dostęp do neta na wyjazdach, ale z tego co czytamy - było dobrze, gratulujemy więc (:
    Zagłosowałyśmy, min. na sobotnie wyzwanie, best of the best, inspiracje i kilka innych.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zagłosowałam na wszystko, prócz Stroju dnia i Stylizacji za starmonety. Jakoś nie chce widzieć zbytnio tego tu na blogu :) Zresztą, co za dużo to nie zdrowo, a wydaje mi się, ze w końcu te działy by się 'wyczerpały', przynajmniej ten drugi.

    OdpowiedzUsuń