19.08.2014

Stylizacje: męski styl

Artykuł był przygotowany już dwa tygodnie temu przed moim wyjazdem, ale niestety się nie wyrobiłam z jego publikacją, dlatego ostrzegam, że niektórzy mogli już widzieć niektóre stylizacje na moim koncie. Dzisiaj taki mini-artykuł, troszkę w formie lookbooku, bo pokazuję Wam trzy przykładowe stylizacje w męskim stylu. Lubicie takie klimaty?



1) żakiet Decades | pasek B.Bizou | spodnie PPQ of Mayfair | torba Callie's Picks + Original Future + Decades | szpilki Apres Ski
2) spódniczka B.Bizou | cardigan Fallen Angel | bluzka Barbie | skarpetki Killah | oxfordki Archive
3) spodnie Disney (portki Demi Lovato haha) | żakiet Fallen Angel | torba It Girls | okulary Mr. | oxfordki Nelly.com

Co sądzicie o stylizacjach?

20 komentarzy:

  1. Fantastyczne ;) najbardziej podoba mi się trzecia. Żakiet jest dostępny w Starplazie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, dostępny tylko w bazaarze. :c
      Dziekuję!

      Usuń
    2. Poszukaj w bazarku, w sklepie Fallen Angel. Powinnaś go znaleźć. Nie wiem przypadkiem, czy go nie mam, może mogłabym Ci sprzedać.

      Usuń
  2. Fantastyczne ;) najbardziej podoba mi się trzecia. Żakiet jest dostępny w Starplazie ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podoba mi sie trzecia stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzecia stylizacja wymiata. Podoba mi się ten styl.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza i ostatnia najlepsze! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Również podzielam zdanie większość (jakie to mainstreamowe ;o), że stylizacja numer 3 jest najlepsza ;)
    W drugiej bardzo podobają mi się oksfordki ze skarpetami ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne stylizacje *-* I tak jak moi poprzednicy uważam, że 3 wyszła Ci najlepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne stylizacje, mi najbardziej do gustu przypadła 1 i 3.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne stylizacje, najbardziej podoba mi się trzecia *_*

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe stylizacje, lubię ten styl, ale w realu go nie stosuję (jeszcze :-). Najbardziej podoba mi się pierwsza stylizacja, świetnie wykorzystałaś te trudne spodnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi się jakoś nie podobają :/

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  12. Dwójka jest męska? (szczególnie spódnica)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co prawda nie mój artykuł, ale odpowiem. Cardigan pochodzi z męskiego sklepu i jest przeznaczony dla lalek-mężczyzn (jak to brzmi XD), te oxfordki również zaliczają się bardziej do garderoby chłopaka, szczególnie fason.

      Usuń