9.08.2014

Wielki Powrót

Tak, po ponad miesięcznej przerwie wracam do codziennego życia :) Wakacje się co prawda nie skończyły, jednak mój wyjazd dobiegł końca. Na wstępie tego jakże zagmatwanego posta chciałabym podziękować wszystkim, którzy dodawali cokolwiek podczas mojej nieobecności, a szczególnie nivea11, 888kamila, Anika6 i -sweet-girl-22, dzięki! Wybaczcie moje nieogarnięcie, wróciłam może z godzinę temu. Rozpakuję się, zadomowię i pomyślę o kilku sprawach. Zaplanowaną wcześniej organizację blogową zaczynamy od poniedziałku. Wydaje się to głupie, ale szczerze? Tęskniłam za Wami! Do zobaczenia wkrótce.

Dominika/ Emo-niunia-

Jesteście tutaj? Poproszę o jakiekolwiek znaki życia :D

16 komentarzy:

  1. Fajnie wiedzieć, że ludzie żyją :) Już się nie mogę doczekać postów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też tęskniliśmy! Jednak dziewczyny świetnie sobie poradziły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem :) I cieszę się, że Ty już też :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem i dobrze, że już wróciłaś. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Daję oznakę życia i cieszę się, że Ty też dajesz :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Żyję, ja też właśnie wróciłam, kochani ;)
    Mamy tyle do obgadania i wcielenia w życie!

    OdpowiedzUsuń
  7. *godzinę temu wróciłam i ja*

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie że, wróciłaś :D * jesteśmy *

    Alaamiss2012

    OdpowiedzUsuń
  9. My wrócilysmy tydzień temu z obozu, teraz do kolejnej soboty jestesmy w Bieszczadach, potem jedziemy do dziadkow i dopiero tam bedziemy mialy staly dostep do netu, teraz tylko tablet.
    Będziemy zagladac (:

    OdpowiedzUsuń