27.03.2014

Przegląd starplazy - Callie's Picks


W momencie, gdy ukazała się już dwusnasta kolekcja ubrań ze sklepu Callie's Picks, nikt chyba nie był zdziwiony. Moim zdaniem w porównaniu z poprzednimi, ta jest o niebo lepsza. Utrzymana w pastelowych kolorach, już teraz wydaje się być nadchodzącym hitm sezonu. Zapewne każdy wie, że wśród nas jest grono graczy, któremu idzie na rękę najnowsza dostawa, pozostała część podejrzewam, że jest raczej zawiedziona. Po raz kolejny wiele ubrań straciło na wartości, reszta z nich znajduje się w innej sytuacji. Są bowiem darmówki, za które dzisiaj przystało nam zapłacić 9sd. Nie przedłużając, w dzisiejszym poście pokażę Wam ubrania moim zdaniem warte uwagi.


1. Miętowy kombinezon, który przez pewną część osób jest uwielbiany ze względu na swój nietypowy kształt, niestety dla reszty jest to minus. Osobiście należę do pierwszej grupy.

2. Transparentna kurteczka trzymana w ręce - właśnie o takie rzeczy ludzie się zabijają i wydaja na nie... powiedzmy więcej niż 12sd jak w przypadu Callie's Picks. Właśnie ze względu na wykorzystanie doceniany jest przez niemałe grono użytkowników Stardoll.

3. Piękna spódniczka PPQ, która pod względem graficznym jest wykonana wręcz idealnie. Nie za długa, nie za krótka, z pewnością niejedna osoba potrafiłaby wkomponować ją w stylizację.

4. Śwetna kurtka, przedłużana na wysokości klatki piersiowej zachęca nie tylko nietypowym zamkiem, ale również rękawami. Gorąco polecam.

5. O tej torebce mogłabym się rozpisywać i rozpisywać. Pierwotnie z cennego sklepu, jakim jest DvF, trafiła "na samo dno", czyli Callie's Picks, co nie zmienia faktu, że nie możemy jej kupić. Jest łatwa do wykorzystania, a kolejny plus to dość przystępna cena.

6. Spodenki z wysokim stanem oraz przepiękną koronką, to coś, czego od dawna poszukam. Dziś mogę je nabyć tylko za starmonety, przy tym tworząc ładne stylizacje z ich użyciem.



Mini loteria

Każdy kto skomentuje tego posta, automatycznie weźmie udział w loterii. Wystarczy podać tylko dowolną literkę (w przypadku niektórych z indeksem). Na chwilę obecną, nagrody nie są Wam znane, więc niech nadal pozostaną niespodzianką. W przypadku niejasności proszę pytać :)


Co sądzicie o dzisiejszym poście?

46 komentarzy:

  1. hahah ale opinie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ogólnie post spoko, pomijając fakt, że ja już dodałam artykuł o tej dostawie i to z niewiele różniącym się tekstem

      Usuń
    2. Miałam go już zapolonawnego wcześniej z publikacją na dzisiaj :)

      Usuń
    3. i tak po moim...

      Usuń
    4. Ty skupiłaś się na stylizacjach, ja na opisie ubrań, dodałam go później aby nie było postu must have, a zaraz po tym mojego. Poza tym loteria nikomu nie przeszkodzi...

      Usuń
    5. zapolonawnego

      Usuń
    6. O Matko zapolowanego haha :P
      Oczywiście miały być zaplanowanego ;)

      Usuń
    7. Kłótnia między redaktorkami na forum, nie ma to jak szczyt subtelności. Załatwiajcie takie sprawy między sobą a nie publicznie. A poza tym, ten post znacznie bardziej mi się podoba.

      joy2198

      Usuń
  2. Kupię płaszcz, spodenki i torebkę. W 100% zgadzam się z Twoją opinią na temat tych ubrań :)

    E

    zuzi1506

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post! Kupiłam rzeczy nr. 3, 4 i 6. Różowe spodenki są cudowne, byłam pewna tego, że je kupię, a gdy zobaczyłam, że są za sm to już kompletnie nie mogłam się powstrzymać aby je kupić.
    Miętowy kombinezon wcześniej mi się nie podobał i nie podoba się teraz, po prostu jakoś mnie do siebie nie przekonuje jednak kolor ma bardzo ładny. Kurtka do ręki śliczna jednak nie robię zbyt często stylizacji w takim stylu i wątpię żeby mi się na coś przydała. Torebka ma ładne wykonanie i właśnie zastanawiam się czy ją kupić :)

    W loterii wybieram literkę L.

    Avril_EmoPunk

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczy są ładne, ale np. kombinezon jest trudny do wykorzystania przez to, że jest niby skromny, ale bardzo transparentny.
    Dobry post. :)

    Agatka_IS

    Ps.
    K

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczy są bardzo ładne tylko kombinezon jest bardzo trudny do wykorzystania :)

    SolKlaudia70083

    Wybieram literę K

    OdpowiedzUsuń
  6. S 2
    Świetne rzeczy wybrałaś:)Zgadzam się z twymi opiniami:)
    olimandra89

    OdpowiedzUsuń
  7. Wybrane przez Ciebie rzeczy są bardzo ładne i nie mam tylko żakietu.

    Wybieram literkę P

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tych rzeczy podobają mi sie obie kurteczki :)

    Literka E
    Czekoladka333

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam spodenki i na pewno kupie którąś z kurtek.
    Wybieram literkę A
    Kotek717

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupię torebkę i płaszcz.

    L2
    olcia12328

    OdpowiedzUsuń
  11. Nic narazie nie kupiłam, brak funduszy
    S2
    misslola_88

    OdpowiedzUsuń
  12. Długo się wahałam przed kupnem transparentnego płaszczyka do ręki, ale twoja opinia przekonała mnie do zakupu ^-^ post ciekawy C:
    W loterii wybieram literkę P.
    .Emma.Gilbert.

    OdpowiedzUsuń
  13. Na razie kupiłam tylko dwie rzeczy, ale na oku mam o wiele więcej.
    Wybieram C2

    OdpowiedzUsuń
  14. C
    nie mam stardollarów żeby coś kupić :(

    Jottt

    OdpowiedzUsuń
  15. płaszcz , torebka i spodenki to są jak dla mnie najlepsze rzeczy z tej kolekcji :)Mam zamiar kupić , ale wstrzymam się na razie bo nowa kolekcja subcouture :)
    wybieram literkę K
    misszuzanna4040

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post! Ja osobiście 6 miałam już przed wejściem do CP oraz mam zamiar kupić 5 i 1 ♥
    Literka: I2

    klamar33

    OdpowiedzUsuń
  17. Dwunasta kolekcja naprawdę mi się spodobała, była bardzo dużo pasteli! Twój post jest świetny, te rzeczy są zdecydowanie perełkami tej dostawy. Mam zamiar zakupić płaszcz, który był w Dolce&Gabbana Tribute.

    Zgłaszam się do loterii i wybieram P - pierwsza litera mojego imienia, hah :D

    jarus55

    OdpowiedzUsuń