24.12.2013

Akcja: Podaruj uśmiech na święta!

Wpadłam na pomysł zorganizowania dla Was specjalnej akcji świątecznej. Na czym właściwie 
miałaby ona polegać? Każdemu obserwatorowi tego bloga przysługują dwa życzenia
O co możecie prosić? 

- głosy na CoverGirl, NationalCoverGirl, 
- najlepszą scenerię, album, 
- dodanie się do obserwatorów Waszego bloga,
- skomentowanie kilku postów,
- stardollary (max. 10sd),
- starmonety (max. 100sm),
- kupno dwóch przedmiotów z listy życzeń (max. 20sd/200sm),
- wybraną rzecz z mojej szafy (screen),
- dwa prezenty ze suiteshopu (screen),
- inne, wykonalne życzenia :)

Ja w miarę możliwości będę spełniać Wasze prośby, ale UWAGA, równocześnie każdy z Was może zostać "wigilijnym elfem". Na czym to polega? Oczywiście na spełnianiu życzeń innych obserwatorów. Gdy już wykonacie jakieś z zadań wpisujecie pod daną prośbą, np. gotowe. Najbardziej aktywne osoby otrzymają 40sd. Mam nadzieję na dobrą zabawę, liczę, że się przyłączycie i uszczęśliwicie innych! :)

395 komentarzy:

  1. O, fajny pomysl! To ja poprosiłabym stardollary lub cos z mojej listy życzeń, oczywiście czyjeś zyczenie rownież spełnie! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej, wystawiaj coś w Starbazzarze za 10sd, a coś z listy życzeń już kupiłam :D

      Usuń
    2. Też kupiłam coś z listy zyczeń, tylko boję się, że ktos też mógł to kupić xd

      Usuń
    3. Ja kupiłam kurtkę i bluzkę z baskinką :D

      Usuń
    4. Też kupiłam kurtkę :o

      Usuń
    5. Haha, na pewno sie przydadzą, dziekuje. :))

      Usuń
    6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    7. Będzie przynajmniej Pati ciepło XD

      Usuń
    8. Daj tam coś nowego, bo nie zdążyłam - pakowałam prezenty :)

      Usuń
  2. No to w takim razie poprosiłabym o coś z mojej listy życzeń, oczywiście innych życzenia postaram się też spełnić :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym http://i42.tinypic.com/1zxs8lu.jpg lub coś z listy życzeń :)
    czekoladka333

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba najfajniejsza zabawa wigilijna :D

    OdpowiedzUsuń
  5. prosiłabym o http://i42.tinypic.com/14dljci.jpg lub coś z listy życzeń :)
    kotek717

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym poprosiła tą rzecz z Twojej szafy: http://i39.tinypic.com/2448zes.jpg
    + do tego coś z mojej listy życzeń (większość jest z chanel, ale są trzy rzeczy do 20sd) ;)
    _Carolciaaa

    OdpowiedzUsuń
  7. Huhu... 2 życzenia? :D

    No dobra, więc takim naszym największym marzeniem są nowi czytelnicy naszego bloga:
    ambrosia.blogspot.com
    Dodajemy tam stylki, więc nic ciekawego, ale można czasem zajrzeć ;)

    2 życzenie:
    niech Dominisia wybierze sobie prezent!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biorę się za komentowanie! :D

      Usuń
    2. Raczej am-bro-sia.blogspot.com xD

      Usuń
    3. Ludzie, zachęcam, dodawajcie się do obserwatorów, komentujcie, warto!
      am-bro-sia.blogspot.com

      Usuń
    4. już obserwuję :D

      Usuń
    5. A oto moje życzenie: Bawcie się dobrze i nie zapominajcie o zaglądaniu na bloga, z okazji 500 obserwatorów loteria!
      A proszę bardzo :p

      Usuń
    6. Omg 0.0
      Zapomniałyśmy, jak pisze się nazwę własnego bloga, haha.
      Dzięki za dodanie się do obserwatorów, może dodamy coś jeszcze dziś :)

      A Twoje życzenie Dominiso jest piękne, ale coś tylko dla siebie wymyśl, okey? :>

      Usuń
    7. Zaraz idę zaobserwować, troszkę skomentuję :)

      Usuń
  8. to ja bym prosiła o tą bluzkę, jeśli się da ją sprzedawać :) http://img18.imageshack.us/img18/6716/j8yw.png

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł :3
    A ja bym prosiła o subiektywną ocenę mojego apartamentu i doll.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też :)

      Usuń
    2. + Jako prezenty mogę ofiarować:

      http://1.bp.blogspot.com/-s9bBlvlyfxk/UrlqsoOgZVI/AAAAAAAABVM/CIpBJRrfQko/s1600/e-tile.jpg

      Wiem że nie dużo, ale zawsze coś :)

      Usuń
    3. Zrobione ;) A dasz radę wystawić marynarkę ? :) Oczywiście,jeśli można. :))

      Usuń
    4. o, ja chciałabym jako prezent pierwsza sukienkę z tribute :)

      Usuń
    5. Idę zobaczyć ;)

      Usuń
    6. .gruu69. Można kieckę długą złotą? :)

      Usuń
  10. No okej, więc tu rzeczy, których i tak nigdy nie zdobędę -> http://pl.tinypic.com/r/35dax5g/5, ale pomarzyć warto. A z tych bardziej realnych - chciałabym coś z mojej WL :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bym chciała te trzy rzeczy :D
    http://imgur.com/mgdgOIK
    http://imgur.com/afDC33J
    Jeżeli niemożliwe to coś z WL :)
    Postaram się również coś podarować :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zarezerwowałam spodnie :)

      Usuń
    2. Dziękuję, dziękuję! *o*

      Usuń
    3. Ja wystawiłam trzy rzeczy, bo nie wiem, które spodnie już masz xd
      I kupiłam coś z WL :)

      Usuń
    4. Mam te w kwiaty :D Ale mnie rozpieszczacie :D
      To ja moje zaoferować okularki LE

      Usuń
    5. Właśnie, kto chce okularki LE i 150sm? :D

      Usuń
  12. Mogę dać komuś 150sm :) Zawsze się przyda xd

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja bym prosiła o cokolwiek z WL + piszcie co chcecie, chętnie coś sprezentuję :)

    Sarcia1236

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co Ty byś chciała? :DD

      Usuń
    2. Chciałabym, żebyście byli szczęśliwi w te święta :3

      Usuń
    3. Jesteśmy!
      A teraz mów czego chcesz? :3

      Usuń
    4. No niczego, poważnie! :D

      Usuń
    5. Łap spodnie i kurtkę, najwyżej będziesz miała więcej :3

      Usuń
    6. Dodzia, kupiłam spódniczkę, ale chyba ją masz O.O
      Jakie nieogar *.*

      Usuń
    7. Jeju, nie trzeba było, no :C

      Usuń
    8. Mam, ale to nic nie szkodzi, dziękuję bardzo! :)

      Usuń
    9. Jaki*
      A tak poza tym WESOŁYCH ŚWIĄT :)

      Usuń
    10. Ktoś jeszcze coś sobie życzy? :3

      Usuń
    11. Dodzia wysłałam Ci z listy życzeń butki z nelly :)

      Wesołych!

      Usuń
  14. Ja poproszę o stardollary i głos na CG ;) To moje marzenie. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kto chce okulary LE i 150sm? Kto pierwszy ten lepszy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja poproszę okulary ^.^ (jeśli można ;P )

      .Emma.Gilbert.

      Usuń
    2. Ja poproszę 150 sm :) Jak oczywiście można.

      Usuń
    3. Już wystawie okulary, a jagodzianka zarezerwuj coś za 150 sm ;)

      Usuń
    4. Mam takie pytanko, bo miałam wcześniej w sb wystawione te okulary, wycofałam i nigdzie ich nie ma ;c

      Usuń
    5. Muszą gdzieś być, poszukaj lepiej :3
      Albo się wyloguj i zaloguj.

      Usuń
  16. Marzy mi się coś z tych rzeczy: http://vlep.pl/img/r0xofn.png
    + coś z mojej listy życzeń.
    Może chociaż raz szczęście mi dopisze i moje marzenia się spełnią xD
    .Emma.Gilbert.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam nic, a koszula chyba jest jeszcze dostępna przez wyszukiwarkę c:

      Usuń
    2. O, to zaraz zobaczę :D
      .Emma.Gilbert.

      Usuń
    3. bluzki>denim&supply

      Usuń
    4. Niestety nic nie mam, ale 5 zostawiłam! :)

      Usuń
    5. Koszula dostępna, jednych spodnie nie mam, resztę wystawiłam i coś z WL kupiłam xd

      Usuń
    6. Zapraszamy do bazarku, coś na Ciebie czeka :)

      Usuń
    7. Jejku, dziękuję wam ^.^

      .Emma.Gilbert.

      Usuń
  17. Oddam 800 SM, ktoś chce? XDD

    OdpowiedzUsuń
  18. Poproszę 10 sd na platformy z antidote, bo mi brak.
    Jeżeli to nie problem, to zapraszam do obejrzenia kilku moich starmovie :)

    Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Chciałabym to:
    http://i41.tinypic.com/xbikbs.jpg i to:
    http://i44.tinypic.com/243oy1g.png
    lub coś z mojej Listy Życzeń :))

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Wystawiłam kurteczkę i sweter, kupiłam torebkę z WL :)

      Usuń
    3. Dominika, a jak kupiłyśmy tą samą torebkę O.O

      Usuń
    4. Te rzeczy z wl powinny znikać po zakupie ._.

      Usuń
    5. Dokładnie. Ja kupiłam chyba pierwszą z prawej na górze xd

      Usuń
    6. Dzięki za sweterek i kurtkę :3 Dostałam 2 takie same torebki xDDD Ale co tam, dziękuję i życzę Wesołych Świąt :33

      Usuń
    7. Dominika, jednak te same kupiłyśmy XDD

      Usuń
  21. Już kiedyś pisałem Ci - Dominiko, że twój blog stanie się jednym z lepszych. Pojawi się ku czołowych blogów i tak się dzieje. Życzę Ci w tym dniu zapału, wytrwałości w dążeniu do wyznaczonych celów, spełnienia marzeń i wielu chwil w miłej, rodzinnej atmosferze. Uważam, że warto w tym miejscu przeprosić za brak czasu dla tego bloga, jednak to było spowodowane innymi czynnikami.



    Życzą
    xxemowaxx & Interesujący Stardoll & Mentalle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję ślicznie! ♥ Nie masz za co przepraszać :D
      + Ten genialny blog (Interesujący Stardoll) jest Twoim blogiem? Nie no, konkurencja rośnie, i to jaka :D
      Obserwuję i życzę sukcesów :3

      Usuń
  22. Ja mogę wystawić spódniczkę z Basics różową :)) Wesołych !

    OdpowiedzUsuń
  23. CAŁA KOLEKCJA KLAPKÓW Z BASICS! XD

    OdpowiedzUsuń
  24. A ja mam jeszcze lawendowe legginsy z Mortal Kiss! Nówki ze sklepu :D

    OdpowiedzUsuń
  25. A ma ktoś białą lub szarą maxi z basics? jeśli ktoś ma - chętnie kupię, prezentów już nie przyjmuję.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. Kto by chciał prezent - ciuszek - niespodziankę? Dam 3 osobom :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Chciałabym coś dostać z mojej wishlist na stardoll ( tej koło suite shopu, ale coś z tej w prezentacji też nie pogardzę).

    Rose4400

    OdpowiedzUsuń
  29. Ktoś potrzebuje sm? Mogę dać 200 :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja proszę o coś z listy życzeń (:

    OdpowiedzUsuń
  31. I mam piękną sukienkę różową w kwiaty z PNL. Ktoś chce?
    Legginsy nadal aktualne!

    OdpowiedzUsuń
  32. Również mogę dać komuś, kto chętny 20sd i 500sm, tylko niech ktoś coś wystawi. Kto pierwszy- ten lepszy (:

    Rose4400

    OdpowiedzUsuń
  33. Chciałabym BLAZER ELLE XDD
    I omomom ee kremową spódniczkę LE :((
    I 129488352 stardollarów!

    Ktoś będzie taki uprzejmy?XDD

    Mówcie co chcecie, nadal wysyłam gifty!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah ja mam w wish liście sukienke za 30 sd xdd

      Usuń
  34. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń