18.08.2014

ważne: Blogowe porządki, wyniki ankiety + zapowiedź

Nadszedł czas na ukazanie wyników ankiety dot. dawnych działów. Przeanalizowałyśmy dokładnie wszystkie za i przeciw, po bardzo szczegółowej analizie na blogu zostają:

Wykorzystanie darmówek
Pomysły na Hot Buys
Akcja: "Podaruj uśmiech na..."
Historia sklepów
Poradnik makijażowy
Strój dnia
Sobotnie wyzwanie
Co warto kupić? Przegląd Starplazy
Must Have i Best of the best łączymy w jeden dział

Szczegóły znajdziecie tutaj: KLIK
Jeżeli macie jakieś pytania śmiało zadawajcie je pod tym postem. Dziękuję wszystkim głosującym i biorącym udział w rewolucji bloga! Zapowiedź:


17 komentarzy:

  1. Akurat na to mniej więcej głosowałam ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko, na czym najbardziej mi zależało, jest na liście! Czekam z niecierpliwością na dalsze rewolucję (zwłaszcza na nowe działy :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Głosowałam prawie zawsze na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jako, że mój dział poszedł do odstrzału, zobaczycie mnie w nowym mini-dziale ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Głosowałam chyba na trochę więcej no ale trudno, czekam :)
    MissBritney226

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dobrze, że Must Have i Best of the best zostały połączone. Czekam na posty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam takie pytanie, bo nie jestem teraz na bieżąco, jak te połączone działy będą wyglądać? :o

      Usuń
    2. Musicie ustalić to z niveą. Ja myślałam nad tym, żeby prezentacja była taka jak w BotB, a stylizacje i opisy takie jak w Must Have. To jest jeszcze do przedyskutowania :)

      Usuń
  7. Nie będzie dyskusji? O nie, przywróćcie to!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napiszę to samo co wczoraj dziewczynom z załogi. Z tymi Dyskusjami jest ciężko, sama nie wiem jakich tematów się podjąć, ogólnie mało osób bierze w tym udział, kończy się na jednym komentarzu, a przysłowiowej dyskusji nie ma, a ja cały dzień przy laptopie nie siedzę, ale i tak staram się każdemu odpisywać. Na razie wstrzymałabym się, bo mamy za mało chętnych.

      Usuń
    2. W takim razie rozumiem :)

      Usuń
    3. Macham białą chustką ;c
      A tak serio to dziękuję serdecznie wszystkim, którzy uczestniczyli w dyskusjach-byliście świetnymi rozmówcami i było przyjemnością dla was tworzyć ;)

      Usuń
  8. Bardzo dobrze ;3

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń