24.08.2014

ważne: Casting na redaktorów tematycznych

Jeżeli masz głowę pełną pomysłów i wysokie ambicje - to jest właśnie miejsce dla Ciebie!
Na początek kilka słów wstępu. Chciałabym bardzo podziękować osobom, które wzięły udział w głosowaniu na nowe działy naszego bloga, zgodnie z obietnicą wylosowana osoba (w tym przypadku B.E.A.T.K.A) zgarnia 20 sd. Gratuluję, zgłoś się do mnie. Wspólnie zadecydowałyśmy, że podzielimy najpopularniejsze według Was działy na takie, które będą pojawiać się raz w tygodniu oraz okazjonalne.

Działy okazjonalne (pojawiają się rzadko):
- Wymiany,
- Pomysł na wnętrze,
Wyzwanie bez bieli i czerni,
rePrezentacja + Zadbaj o swój album / scenerię / starmovie / studio kariery / bloga = jeden dział,
Zbiorowa akcja pt. "Tworzymy nowy pokój".

Działy zwykłe tematyczne (raz w tygodniu):
- DIY,
- Kłopotliwe ubrania,
- Za moich czasów...,
- Life hacki,
- Ale wtopa!,
- Wyglądaj świetnie za grosze.

----------------------------------- Casting -----------------------------------
...Poszukujemy osób, które chcą zająć się następującymi działami:

DIY, Co tydzień pojawiałby się post, w którym ukazywałoby się 5 pomysłów na ciekawe połączenia ubrań w jednolitą całość. Najlepiej, by posty miały jakiś spójny temat, przykładowo obuwie. Następnie ukazywane by były stylizacje z owymi tworami. - przykładowe stylizacje i pomysły na DIY


Kłopotliwe ubrania, Pojawiałby się jeden post zgłoszeniowy, pod którym Wy, czytelnicy, przesyłalibyście zalinkowane screeny z niemożliwie trudnymi (im trudniej, tym lepiej) do wykorzystania ubraniami ze starplazy. Jeżeli ktoś nie miałby chęci / ochoty na robienie screena, wystarczy podać nazwę, markę i cenę. Redaktor miałby za zadanie wybrać na przykład 5 z zgłoszonych ubrań, jakoś lekko opisać i podpowiedzieć z czym warto je łączyć i pokazać przykładowy zestaw.
umiejętność mądrego opisywania, kontakt z czytelnikami, przykładowa stylizacja

Za moich czasów..., Byłby to dział mający na celu przybliżenie historii powstania i zmian na stardoll. Redaktorem musiałby być ktoś doświadczony i obeznany w tym temacie.
długi czas pobytu na Stardoll, dobra pamięć, umiejętność mądrego pisania

Life hacki, Jak uniknąć przesuwania się cieni ze stardesign, jak oszczędzać na Akademii...i wiele więcej! A to wszystko w ciekawej odsłonie graficznej. - spryt, talent graficzny, pomysłowość

Ale wtopa!, Dział ukazujący najczęstsze błędy przy tworzeniu stylizacji, makijaży, apartamentu czy choćby prezentacji.
wyszukiwanie błędów u innych, cenne rady i wskazówki, umiejętność mądrego pisania, wyczucie stylu

Pomysł na wnętrze, Dział polegający na cotygodniowym poście poświęconym apartamentom i ich urządzeniu. Post miałby jeden, przewodni temat, załóżmy roślinność, więc delikwent wybrany na posadę redaktorka miałby za zadanie ukazać trzy pomysły na wnętrze z użyciem roślinności.
przykładowy pokój w apartamencie, znajomość i estetyka dekorowania

rePrezentacja + Zadbaj o swój album / scenerię / starmovie / studio kariery / blogaPraktyczne porady dotyczące edycji i tworzenia od podstaw prezentacji, zarówno prywatnych, jak i klubowych. Zmienianie szczegółów w gotowych prezentacjach itp., a także przydatne dodatki, np: obrazki., seria jednorazowych postów, po jednym z każdego wymienionego wyżej podmiotu. W poście pokazywałyby się rady, inspiracje i przykłady wykonywania porządnych prac w tych obszarach.
długi staż na Stardoll, udzielanie wskazówek innym, wielozadaniowość

Na zielono zaznaczyłam cechy, którymi musi wyróżniać się redaktor danego działu, a na czerwono to, co trzeba koniecznie umieścić w zgłoszeniu. Szukamy autorów pomysłowych, pracowitych i sumiennych. Koniczne jest oczywiście posiadanie wystarczającej ilości czasu i poprawna pisownia!

Ilość miejsc jest nieograniczona, 
zgłoszenia przyjmuję tylko POD TYM POSTEM, 
nie ma konkretnego terminu podania wyników.

Możesz się krótko przedstawić, ewentualnie podać swoje dane kontaktowe (nick, GG, e-mail), ale nie zapomnij o wyborze swojej posady i uzasadnieniu, dlaczego właśnie ją wybierasz. Mile widziane próbki umiejętności, typu: blogi, na których pisałeś /piszesz.

Życzymy powodzenia!

34 komentarze:

  1. Nie nadaję się do żadnego z powyższych działów, więc mogę również życzyć powodzenia innym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli znajdą się odpowiednie osoby to będą to wspaniałe posty! Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. jejku, dziękuję! co do castingu, to bardzo chętnie bym się zgłosiła do jakiegoś działu, ale obecnie nie mam warunków do pisania postów, komputer mam zepsuty, nie wiem ile potrwa zanim będzie sprawny ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdyby nie szkoła... więcej czasu... i działający komputer to bym się zgłosiła. Mam nadzieję, że znajdziecie odpowiednie osoby :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cholibcia .__. Tyle wspaniałych działów, tyle nowości na blogu, ale w żadnym nie mogę się odnaleźć :c. Tym bardziej, że za tydzień szkoła, druga gimnazjum = mnóstwo roboty = brak czasu. No cóż, na razie nie planuję zgłoszenia, ale z pewnością będę tu systematycznie zaglądać, chętnie zobaczę jak to wszystko będzie wyglądać. Teraz pozostaje mi życzyć powodzenia przyszłym redaktorom! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, przekonałyście mnie. Nazywam się Ola, mam 14 lat. Dziś rano sobie tak rozmyślałam i podjęłam decyzję. Mam nadzieję, że podołam. Chciałabym zgłosić się do działu Ale wtopa!. Nie wymaga on zbytniej kreatywności do tworzenia czegoś nowego, a z tym bywa u mnie różnie. Mam wyczucie estetyki i piszę poprawnie. Myślę, że sprawdziłabym się w tym dziale, bo często napotykam się na różnych użytkowników i nie wiem, czy mam się śmiać, czy płakać. Przede wszystkim, prowadzenie działu w formie poradnika byłoby dla mnie czymś nowym i sama chciałabym zobaczyć, jak mi idzie. Jeżeli istniałaby taka opcja, mogłabym przesłać próbny post (w formie obrazka) w prywatnej wiadomości bądź czymś podobnym. Bardzo lubię Waszego bloga, atmosfera jest bardzo przyjemna i byłoby mi bardzo miło móc pisać na S.W.W. Pozdrawiam! :-)

      Usuń
  6. Nie znalazłam działu, w którym dobrze bym się czuła, ale życzę powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. "wyglądaj świetnie za grosze" to coś dla mnie, bo codziennie spędzam na bazarze długi czas i zdobywam perełki do 10sd, ale niestety wakacje się kończą, szkoła jest ważniejsza od gry. Gdyby nie to, to chętnie bym się zgłosiła ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję że zgłosi się wiele profesjonalnych osób!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoła, pff. 95% redaktorów z blogów o Stardoll ma szkołę, a 5% studia i jakoś dają radę ;)
    Wierzę w Was!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może "Nie zgłoszę się - szkoła", bo większość chce się starać na początku, a potem... Potem to już każdy wie jak jest :p

      Usuń
    2. No w sumie nie każdy jest zdolny w prokrastynacji ;D

      Usuń
  11. Hej ;)
    Chętnie zostałabym redaktorem w kategorii "DIY" , wiec zgłaszam się do castingu ;)
    Pozdrawiam Elajna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może coś więcej? Napisałam w poście, że na czerwono zaznaczyłam to, co trzeba koniecznie umieścić w zgłoszeniu. W przypadku DIY są to przykładowe stylizacje i pomysły na DIY w formie zalinkowanego zrzutu ekranu (screena). Nie zapomnij o uzasadnieniu, dlaczego właśnie tą posadę wybierasz.

      Usuń
  12. Cześć :) Chciałabym zostać redaktorką na Waszym blogu. Najbardziej interesuje mnie dział "Kłopotliwe ubrania", jednak mogłabym też pisać w dziale "Ale wtopa!". W obydwu przypadkach zawsze chciałam się sprawdzić. Na stardoll-i-my zajmuję się "Must have" oraz prowadzę "Starcia Stylistów", natomiast na wy-stardoll oceniam stylizacje w "Hot or Not". Przyznam, że nigdy nie prowadziłam działów, których chciałabym spróbować tutaj, jednak myślę, że jestem doświadczoną osobą w blogowaniu i dałabym radę. Interesuję się modą, przeglądam wiele czasopism i stron www. Mam pojęcie na ten temat.
    Na Stardoll znajdziecie mnie pod nickiem Soxo_. Mam 20 lat i jestem w tych 5% redaktorów, którzy studiują :) (będę rozpoczynać drugi rok), jednak nie jest to dla mnie problem. Post ma się ukazywać raz w tygodniu, więc cały tydzień zdecydowanie starczy na napisanie posta.

    Przykładowa stylizacja:
    http://bankfotek.pl/view/1779938

    Liczę na pozytywne rozpatrzenie prośby, pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  13. Cześć. Mam na imię Justyna, a na stardoll kryję się pod nickiem Misiullaa. Cały czas zgłaszam się do castingów na różnych blogach, gdyż mam nadmiar wolnego czasu. Spróbuję i tu. Mam 13 lat. Na moim koncie gram od roku i posiadam 42 poziom. Z wielką chęcią zajęłabym się działem Ale wtopa!. Myślę, że moja pisownia jest poprawna. Szybko nawiązuję kontakt z czytelnikami. Przyznam, że nigdy nie prowadziłam tego działu, ale szybko się uczę. Doświadczenie w blogowaniu mam duże. Piszę na moim blogu lemoniade-sd.blogspot.com
    - queens-of-fashion.blogspot.com
    - modowe interpretacje.blogspot.com
    - deliciumfashion.blogspot.com
    - zakolorowani.blogspot.com
    - stardoll-for-poland.blogspot.com
    - polish-graphic-sd.blogspot.com
    Pomijając fakt, że jest to duża lista blogów szukam nowych wrażeń.
    Przykładowe wtopy to: malowanie powiek po same brwi, noszenie rajstop do butów z odkrytymi palcami.
    Pozdrawiam i liczę na szybkie rozpatrzenie mojego zgłoszenia
    Misiullaa

    OdpowiedzUsuń
  14. Cześć.Mam na imię Aleksandra,a na stardoll pod nickiem JasnaKasia.Mam 16 lat i mam wolny czas na napisanie postów.Chętnie zajęłabym się działem "Wyglądaj świetnie za grosze".Myślę,że dobrze bym się sprawdziła w prowadzeniu tego działu,ponieważ prowadzę go na swoim blogu i wychodzi mi to naprawdę świetnie (Przykład postu: http://jasnakasia.blogspot.com/2014/08/cotygodnowy-bazarek-1.html ) Bardzo szybko na swoim blogu nawiązałam bardzo dobry kontakt z czytalnikami.W ciągu 2 tygodni osiągnęłam na blogu 140 obserwatorów i 20 osób komentujących!
    Jeśli chcesz zobaczyć moje stylizacje wejdź w stronę główną bloga i tam wszystko jest :)
    Zawsze myślałam o pisaniu na tym świetnym blogu i może w końcu się sama tu ujżę,jako redaktorka.
    Pozdrawiam Ola :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coś z linkiem nie tak wkleję jeszcze raz : http://jasnakasia.blogspot.com/2014/08/cotygodnowy-bazarek-1.html

      Usuń
  15. Zaraz się zgłoszę do czegoś, aby nadrobię zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam się zgłosić, ale chyba jednak sobie daruję...

      Usuń
    2. Jejku, dlaczego? Piszesz świetnie :(

      Usuń
    3. Zaczynam się za wszystko zabierać, boję się, że nie podołam :c
      Jednak jeszcze może do niedzieli się zgłoszę, bo tak długo czekałam na ten casting i boję się, że później będę żałowała...

      Usuń
    4. Ech, a jednak. Mam nadzieję, że nie zawiodę. Chciałabym pisać w dziale Kłopotliwe ubrania. Wydaje mi się, że jest to dział, który będzie zajmował najmniej czasu, więc to coś dla mnie. Myślę, że stylizacje robię dobre, chociaż sama nie wiem. Rozpisywać się zbytnio nie będę, bo wiesz jak pisze, co udowodniłaś w komentarzu wyżej (przy okazji dziękuję za miłe słowa :*)
      Próbka moich zdolności: http://i61.tinypic.com/macrb7.png
      Nie wiem czy masz mój numer, więc podaje na wszelki wypadek: 44276899

      Usuń
    5. Czyli wiadomo przez kogo będzie zajęty dział "Kłopotliwe ubrania". ;]

      Usuń
  16. Cześć.
    Mam na imię Klaudia i po wakacjach idę do szóstej klasy. Moje konto na stardoll, które założyłam w maju 2013 roku nazywa się kadaer010 i aktualnie posiada 26 lvl. Jak tylko zobaczyłam kasting na redaktora to od razu wiedziałam, że napiszę zgłoszenie. Bardzo zainteresował mnie dział kłopotliwe ubrania, chciałam na jednym blogu się do niego zgłosić, ale nie było już miejsc, a tutaj patrzę i widzę "Szukamy osób do działu kłopotliwe ubrania" po prostu o wilku mowa.
    A dlaczego akurat ten dział?
    Sama do końca nie wiem, od zawsze mi się podobał, i jak próbowałam robić takie stylizacje nie sprawiały mi żadnej trudności, a do tego jest bardzo ciekawy i można się w nim rozpisywać.

    Dlaczego akurat na tym blogu?
    Zostałam jego obserwatorem kilka minut po stworzeniu, kilka minut po tym jak zakończyła się twoja współpraca z ModnymKotkiem i właśnie to mnie inspiruje do pracy. Prawdę mówiąc blog który prowadziłyście był moim pierwszym, od niego wszystko się zaczęło, a trafiłam na niego gdy jeszcze nawet nie miałam 10 lvlu, prawdę mówiąc szukałam darmówek i tak właśnie tam trafiłam.

    Doświadczenie z bloggerem:
    - Pisałam nowości na blogu "Stardoll i my"
    - Prowadzę dział metamorfozy na blogu "Wirtualni"
    - Na blogu "Dla osób uzależnionych od stardoll" piszę działy: Wyceny ubrań, Mini Konkursy- Firma Uzależnionych i piszę posty z punktacją za komentowanie postów.

    Wymagania raczej spełniam, często piszę z innymi użytkownikami, a jak coś opisuję do szkoły przeważnie mam 5 albo 6.
    Myślę, że przypadnę Tobie do gustu i zostanę zatrudniona, byłoby to spełnienie marzeń, przecież od zawsze chciałam tutaj pisać.
    przykładowa stylizacja: http://pl.tinypic.com/r/2z8xq2w/8
    Pozdrawiam
    kadaer010

    OdpowiedzUsuń
  17. jeszcze jedna stylizacja:
    http://pl.tinypic.com/r/30adzpk/8

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie wiem, czy pomysły na nowe działy się liczą, ale i tak napiszę.
    Mam pomysł na dział "look-a-like".
    Ludzie podsyłaliby mi zdjęcia stylizacji gwiazd, a ja robiłabym stardollowe kopie, opisując dokładnie z jakich elementów składa się stylizacja oraz ewentualnie podając tańsze zamienniki - jeśli takowe istnieją.
    Do stylizacji założyłabym osobne konto, bo moja obecna doll to "czekoladka", a tego nie chcę zmieniać, co przy kopiowaniu gwiazd byłoby konieczne.
    Kontakt"
    GG: 45624652
    stardoll: directionerka92
    pozdrawiam, Magda :3

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam. Nazywam się Julia, aktualnie uczęszczam do szóstej klasy, więc mam 12 lat. Na Stardoll mój nick to JuluśkaDisney (mimo mojej dziwnej nazwy, jestem zupełnie inną osobą między innymi poważną *_*), mam lvl 16, ale ciężko pracuje na wyższy level codziennie zbieram nowe punkty. Mając 8-9 lat miałam konto na Stardoll, jednak jak to młodsze dzieci znudziło mi się to, teraz jestem osobą odpowiedzialną i postanowiłam wrócić na Stardoll, gdyż bardzo lubię w nią grać. Interesuje się modą, muzyką, blogowaniem, Stardoll oraz światem filmów. Jestem osobą sumienną, odpowiedzialną, dowcipną i miłą. Rzadko kiedy jestem zła, raczej tryskam energią i lubię ją przekazywać innym.
    Nie mam GG, a mój Gmail to julia.serek1@gmail.com

    Chciałabym się dostać do redakcji moim marzeniem jest pisanie o tematyce Stardoll, interesuje się całym światem strony, i zawsze chciałam o tym pisać postanowiłam się zgłosić, bo wiem iż jestem w pełni gotowa i chcę wykazać się oraz przekazać moją pozytywną energię i zaangażowanie.

    Mam chęć zajęcia się postami "Life Hacki"
    Zajęłabym się między innymi Akademią Stardoll, czyli jak rozwiązać każde zadanie i nagrody za nie.Przy tym mogłabym także pokazywać sztuczki w StarDesign, między innymi jak zrobić ciekawe rzeczy, z najróżniejszymi motywami.

    Jeżeli mogę zaproponować oraz polecić się (jeżeli tak to mogę nazwać :D)
    Byłabym wdzięczna jeżeli oczywiście udałoby mi się dostać do redakcji, gdybym mogła pisać także o nowościach na Stardoll (między innymi nowe kolekcje, HB, wybór dnia, wiadomości od adminów).

    Chciałam niezmiernie przeprosić, że wysyłam zgłoszenie po pokazaniu się już wyników. Liczę, że je przyjmiecie i chociażby przeczytacie.

    OdpowiedzUsuń