18.08.2014

Co warto kupić?: Callie's Picks

W międzyczasie porządków blogowych postanowiłam umilić Wam czas artykułem własnego autorstwa. Wiem, że ukazuje się zdecydowanie za późno, ale może chociaż jedna osoba natchnie się do małych zakupów, zapraszam!

Nie opisuję zbyt szczegółowo moich zakupów, ponieważ przy dosłownie każdej rzeczy umieściłabym opis: "podoba mi się, fajnie wykonana, uniwersalna". Będzie to raptem kilka słów. Uważam, że najwspanialszą zdobyczą jest szara koszulka za 14 sd, po prostu idealna! Czarne legginsy i top za 13 sd są równie oryginalne. Kołnierzyk będzie fajnym dodatkiem, a pasek to spontaniczny zakup - jest za sm i może się przydać.


Na koniec trzy stylizacje. Wszystkie oddają moje podejście do mody, liczy się przede wszystkim minimalizm, porządek, eksperymenty i zabawa, czyli moc przeciwieństw. Pierwsza jest typowo elegancka i prosta, druga to właśnie takie mini-szaleństwo w moim wydaniu, coś innego. Trzecia ma być przyjemna dla oka, taka wisienka na torcie. To już koniec, mam szczerą nadzieję, że czytało się szybko i dość znośnie :)


Pochwalcie się swoimi zakupami! 
Zamierzacie zajrzeć ponownie do Callie's Picks?

16 komentarzy:

  1. Kupie większość rzeczy, które polecasz. Stylizacje ładne, druga najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny artykuł, ja niczego nie kupię w tej odsłonie, ale 3 stylizacja jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na razie mam tylko kołnierzyk i pasek. Kupie jeszcze pudrową spódniczkę. Najbardziej podoba mi sie pierwsza stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nic do tej pory nie kupiłam i, szczerze mówiąc, nie zamierzam. Nic nie przypadło mi do gustu w takim stopniu, żebym musiała od razu włożyć to do koszyka. Trzecie stylizacja jest najładniejsza :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam te rzeczy od dawna i zalegają mi w szafie niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie odkupię oryginalne Mortal Kiss, skoro zalegają ci w szafie ;3

      Usuń
  6. Kupiłam tylko pasek za 40sm. Dziwnie się czuję z ciuchami w szafie z marką CP...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwnie się czuję, gdy moja nobilitacja z powodu posiadania tych rzeczy w oryginale ucieka mi jak piasek przesypywany między palcami ;/

      Usuń
    2. Dokładnie dziewczyny, mam to samo. Tyyyyle cenności, ogromna wartość, a tutaj ponownie pojawiają się w Starplazie. No i jeszcze ten stary sklep Hot Buys Summer Retro, chyba nie mają już pomysłów.

      Usuń
  7. Ładne rzeczy wybrałaś, pewnie coś kupię z tych propozycji :)
    3 stylizacja jest świetna! Dwie pozostałe również ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tych rzeczy kupiłam tylko pasek i kołnierzyk, druga stylizacja śliczna ;)
    MissBritney226

    OdpowiedzUsuń
  9. Co do zakupów-kupiłam zgoła inne rzeczy, ale chyba skuszę się na bluzkę MK ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. O, nie zauważyłam tego kołnierzyka, dziękuję! Kupię go i może coś jeszcze, bo stylizacje są przepiękne i post jest bardzo fajnie napisany.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi się podoba środkowa stylizacja :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak narazie kupiłam leginsy, jednak zamierzam jeszcze zakupić ćwiekowany kołnierzyk, ponieważ jest ładny i niedrogi ;D

    OdpowiedzUsuń