21.08.2014

co warto kupić: Pals

Dwa dni temu do plazy dodano nowy sklep nazwany Pals Superstar. W niewielkim asortymencie znajdziemy głównie dekoracje i podobizny nastoletnich gwiazd (oczywiście ze zmienionymi imionami, wszystkie prawka do buziek zastrzeżone). Nie zabrakło też kilku ciuszków, które założone są na naszych idoli (ekhm). Oczywiście jak to admini, nie wybrali większości lepszych - spodni i topu Seleny Gomez (aka Jennifer), szpilek wraz z szortami i bluzką Miley Cyrus (tutaj Roxy). No cóż, mimo tego zawsze znajdzie się coś ciekawego więc postanowiłam Wam to pokazać. Zapraszam do lektury.


Pierwszą rzeczą, jaka wpadła do mojego koszyka, jest top ombre na ramiączkach. Jest moim zdaniem świetny, niepowtarzalny i oryginalny. Następnie jak to na przyzwoitą osobę przystało dodałam czarne szpilki, bo takich nigdy nie za mało. Polecam też czerwony sweter, o bardzo ładnym kolorze. Ciekawym nakryciem jest męska, skórzana kurtka, która bardzo dobrze leży na damskich doll. Warto spojrzeć też na czarną kurtkę Miley Cyrus, ma ciekawy krój.

Przygotowałam standardowo trzy stylizacje, wyjątkowo kolorowe. Zapraszam do obejrzenia.


1) kapelusz Bonjour Bizou | top Pals | spodenki No name | spódnica LE | kopertówka DvF | sandałki Dior

2) kapelusz Bonjour Bizou | sweter Nelly | spódnica LE | kopertówka Decades | szpilki Pals

3) kapelusz Bonjour Bizou | sweter Pals | koszula Mr. | spodnie Bonjour Bizou | szpilki Apres Ski

Jak Wam podobał się artykuł i stylizacje?

13 komentarzy:

  1. Ostatnia stylizacja jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe stylizacje. Najbardziej podoba mi się ostatnia - ten cardigan jest najlepszy z całej kolekcji (i jeszcze te szpilki)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z dostawy najbardziej spodobał mi dur cardigan. Trzecia i pierwsza stylizacja bardzo mi sie podobają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się pierwsza stylizacja. Zakupię jedna rzecz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne rzeczy, ze stylizacji podoba mi się ostatnia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweter i szpilki są genialne. Szkoda, że nie mogę ich kupić. Stylizacje są bardzo ładne, bardzo podoba mi się pierwsza i trzecia :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzecia stylizacja najlepsza *.* Na pewno kupię ten sweter ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wowowow, biorąc pod uwagę, że nie podoba mi się ta kolekcja to stylki wyszły ci cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. sama zakupiłam wyłącznie buty, reszta byłaby raczej zbędna w mojej szafie. muszę przyznać, że stylizacje pomimo, że niezbyt podobają mi się ciuszki, wyszły świetnie! aahh, nawet nie potrafię stwierdzić która podoba mi się bardziej ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacje takie sobie, z kolekcji też nic nie kupiłam, jest okropna.

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  11. Według mnie tylko top i buty są warte zakupu, bo reszta ma fatalną jakość. Druga stylka najlepsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z rzeczy, które przedstawiłaś mam zakupiłam tylko szpilki, reszta, według mnie, kiepskiej jakości. Najlepsza trzecia stylizacja.

    OdpowiedzUsuń