20.08.2014

ważne: Nowe działy na blogu, propozycje!

Poniżej umieściłyśmy (ja, nivea11, Anika6) propozycje naszych nowych działów, niektóre z nich mogą zawitać na blogu za sprawą Waszych głosów. Zachęcamy do lektury:

- Pomysł na wnętrze: Dział polegający na cotygodniowym poście poświęconym apartamentom i ich urządzeniu. Post miałby jeden, przewodni temat, załóżmy roślinność, więc delikwent wybrany na posadę redaktorka miałby za zadanie ukazać trzy pomysły na wnętrze z użyciem roślinności.

- Pomysł na paznokcie: Nowy i zupełnie oryginalny pomysł na posty a'la poradnik. W cotygodniowym poście redaktor ukazywałby zatytułowany i ładnie oprawiony szatą graficzną pomysł na paznokcie na stardoll. Byłoby to coś świeżego, myślę, że redaktorem powinien być ktoś, kto zna podstawy porządnego programu graficznego, na przykład gimpa.

- DIY: Co tydzień pojawiałby się post, w którym ukazywałoby się 5 pomysłów na ciekawe połączenia ubrań w jednolitą całość. Najlepiej, by posty miały jakiś spójny temat, przykładowo obuwie. Następnie ukazywane by były stylizacje z owymi tworami.

- Kłopotliwe ubrania: Pojawiałby się jeden post zgłoszeniowy, pod którym Wy, czytelnicy, przesyłalibyście zalinkowane screeny z niemożliwie trudnymi (im trudniej, tym lepiej) do wykorzystania ubraniami ze starplazy. Jeżeli ktoś nie miałby chęci / ochoty na robienie screena, wystarczy podać nazwę, markę i cenę. Redaktor miałby za zadanie wybrać na przykład 5 z zgłoszonych ubrań, jakoś lekko opisać i podpowiedzieć z czym warto je łączyć i pokazać przykładowy zestaw.

- Wymiany: Co dwa tygodnie (tudzież co jeden, lecz moim zdaniem lepiej wygląda pomysł z dwoma) pojawiałby się post, w którym moglibyśmy wymieniać się ubraniami. Jakby to wyglądało? Osoba publikowała by link do ubrań, które byłaby chętna oddać na wymianę, a inny użytkownik w odpowiedzi na ten komentarz mógłby dodać link do ubrania/ubrań, które dałby za owy ciuszek.

- Stardesign dla każdego: Co tydzień redaktor miałby za zadanie pokazać pomysł na jak najlepsze ubranie / dekorację / biżuterię / perukę zaprojektowaną w odpowiednim studiu projektów. Swoiste DIY w projektowaniu. Rzeczy nie powinny być szalenie trudne do zrobienia, ale i tak zaskakujące szykiem.

- Wyzwanie bez bieli i czerni: Raz na tydzień redaktor musiałby dodać post z trzema stylizacjami bez bieli i czerni, opisać je słownie i markowo. Druga opcja to post pojawiałby się dwa razy w tygodniu, za to z jedną stylizacją.

- Na okładce: Mini dział plotek o stardoll. Swoiste newsy, gossipy, ploteczki, niusy ze świata użytkowników stardoll. Pojawiałyby się raz na dwa tygodnie, przedstawiony w ciekawej postaci graficznej - na przykład jak w magazynach, osoba na okładce, obok różne tematy poruszane w poście, dotyczący plotek. Potem ciągłym tekstem z zaznaczeniem nowego tematu opisywane ważniejsze zdarzenia okolic użytkowników, nie nowych dostaw do starplazy.

- Za moich czasów...: Byłby to dział mający na celu przybliżenie historii powstania i zmian na stardoll. Redaktorem musiałby być ktoś doświadczony i obeznany w tym temacie.

- Zadbaj o swój album / scenerię / starmovie / studio kariery / bloga: To seria jednorazowych postów, po jednym z każdego wymienionego wyżej podmiotu. W poście pokazywałyby się rady, inspiracje i przykłady wykonywania porządnych prac w tych obszarach.

rePrezentacja: Praktyczne porady dotyczące edycji i tworzenia od podstaw prezentacji, zarówno prywatnych, jak i klubowych. Zmienianie szczegółów w gotowych prezentacjach itp., a także przydatne dodatki, np: obrazki.

Life hacki: Jak uniknąć przesuwania się cieni ze stardesign, jak oszczędzać na Akademii...i wiele więcej! A to wszystko w ciekawej odsłonie graficznej.

Horoskopy: Kto bierze horoskopy na poważnie? No właśnie, takie będą nasze horoskopy. Pół żartem, pół serio przez kolejne 12 miesięcy będziecie mogli przeczytać stardollowy horoskop dla każdego znaku zodiaku. Oczywiście ozdobiony podobizną dollki, ucharakteryzowanej na dany znak, która może być waszym dziełem! Osoba, która stworzy najciekawszą charakteryzację i zdobędzie najwięcej głosów w ankiecie, będzie nie dość, że ukazana w artykule, to zdobędzie też nagrody

Ale wtopa!: Dział ukazujący najczęstsze błędy przy tworzeniu stylizacji, makijaży, apartamentu czy choćby prezentacji.

Look like...: Metamorfozy w stylu gwiazd lub postaci fikcyjnych. postać wybiera oczywiście uczestnik metamorfozy.

- Tanie zamienniki: Ukazywanie popularnych stylizacji ze znanych blogów modowych bądź takich, które wygrywały konkursy w ostatnim czasie i na ich podstawie tworzenie bardzo podobnych looków za zdecydowanie mniejszą sumę pieniędzy, dajmy na to ze starmonet, darmówek, tanich artykułów ze Starbaazaru.

- Wyglądaj świetnie za grosze: Wybrany poprzez casting redaktor tego działu przedstawia w poście artykuły idealne do tworzenia niesamowitych stylizacji znalezione w niskiej cenie w Starbazzarze, niekiedy cenne. Pod każdym postem czytelnicy chwalą się swoimi łupami.

- Zbiorowa akcja pt. "Tworzymy nowy pokój": Zapewne każdy z Was ma na swoim koncie mnóstwo starmonet i brak pomysłów na ich wydanie. Może wspólnymi siłami stworzylibyśmy taki pokój czytelników na nowo założonym koncie? Wszystko zależałoby tylko i wyłącznie od Was. Dla najbardziej hojnych przeznaczone byłoby wynagrodzenie.

- Rozmowa w cztery oczy: Cykl wywiadów, który ma za zadanie ukazać kulisy sławy znanych stardollowiczów. Obejmuje takie dziedziny jak: szczere wypowiedzi, kolaże zdjęciowe, zainteresowania, pasje.

Jak głosować?
Wypisujesz w komentarzu działy, które interesują Cię najbardziej z uzasadnieniem bądź bez. Uwaga: Nie bierzemy pod uwagę komentarzy typu: "ale fajne pomysły, cieszę się", "czekam na coś nowego", "wszystko jest super". Spośród komentarzy wylosuję osobę, która zgarnie 20 sd, Wasza opinia liczy się najbardziej!



P.S. Dziękuję MadmoiaselleOla za pomoc dot. dawnych działów, upominek czeka na Ciebie w apartamencie :)

22 komentarze:

  1. Ile pomysłów! Mnie najbardziej do gustu przypadły DIY, kłopotliwe ubrania, Stardesign dla każdego, za moich czasów, Zadbaj o swój album / scenerię / starmovie / studio kariery / bloga, rePrezentacja, life hacki, horoskopy, ale wtopa, look like.

    OdpowiedzUsuń
  2. odn. "za moich czasów" onazelka miała niegdyś takiego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Yoyoyoyo, ale dobre pomysły! Jeju, najbardziej podobają mi się: wszystkie :o Po prostu zapowiada się genialny blog :) Liczę na to, że zrealizujecie to ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. - pomysł na paznokcie
    - kłopotliwe ubrania
    - na okładce
    - life hacki
    - ale wtopa
    - i zbiorowa akcja

    Nie interesuje mnie rePrezentacja, bo jeśli ktoś na prawdę chce mieć fajną prezentację, to wystarczy że wpisze w google.

    OdpowiedzUsuń
  5. W takim razie głosuje na Kłopotliwe ubrania, Stardesign dla każdego, Zadbaj o swój album / scenerię / starmovie / studio kariery / bloga, Life hacki, Horoskopy, Ale wtopa!, Wyglądaj świetnie za grosze i może jeszcze Zbiorowa akcja pt. "Tworzymy nowy pokój". Trochę tego się nazbierało :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodobały mi się następujące: DIY, Kłopotliwe ubrania, Wyzwanie bez czerni i bieli, Za moich czasów, Ale wtopy oraz taie zamienniki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tyle pomysłow, że cieżko wybrać najlepsze :) jednak moim zdaniem działy, które miałyby największą poczytność to "Kłopotliwe ubrania", "Wymiany", "Wyzwanie bez bieli i czerni" (przyznam, że sama chciałabym to bardzo zobaczyć), "Ale wtopa!" (zawsze chciałam prowadzić taki dział), "Tanie zamienniki". Oczywiście wszystkie propozycje są świetne, ale myślę, że te zyskałyby dużą popularność.

    Soxo_

    OdpowiedzUsuń
  8. Według mnie dobrym pomysłem są wymiany, na pewno wiele osób by skorzystało :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  9. dużo świetnych pomysłów, tak ciekawie się to zapowiada :D
    *Pomysł na wnętrze- jeżeli tym działem miałby zajmować się ktoś, kto na prawdę się na tym zna, to jestem na tak! zawsze uwielbiałam patrzeć na różne tego typu inspiracje stardollowych wnętrz.
    *Pomysł na paznokcie- myślę, że mało osób na stardoll przywiązuje do tego uwagę, dlatego uważam, że ten post nie jest zbytnio warty całego "zachodu" i inwestowania w niego sporych sum sd.
    *DIY- chyba każdy lubi czytać posty z tego działu, ja również. choć pomysłów na diy jest bardzo wiele, przykładowo był kiedyś taki polski stardollowy blog o wnętrzach, którego uwielbiałam, a podobał mi się tam w szczególności właśnie dział diy. chętna byłabym zobaczyć również realne diy, jakieś pomysły na ozdoby do domu itp :p
    *Kłopotliwe ubrania- zapowiada się dobrze, choć jestem ciekawa jakby to wyszło w praktyce. poza tym ten post chyba będzie miał formę bardziej takiego challengu, niż nakłonienia do kupna jakiejś brzydkiej rzeczy. trochę mieszane uczucia.
    *Wymiany- całkiem dobry pomysł, ale ciekawe, czy byłoby dużo chętnych osób do wymian, można spróbować myślę. myślę, że występowanie posta co 2 tyg będzie rozsądniejsze.
    *Stardesign dla każdego- zdecydowanie dobry pomysł na dział, fajnie by było, żeby pojawiły sie jakieś porady dotyczące cieniowania twarzy w stardesign.
    *Wyzwanie bez bieli i czerni- jakoś mnie to nie przekonuje, może lepiej, żeby to było tematu jakiegoś konkursu?
    *Na okładce- to jest coś czego brakuje na tych stardollowych blogach, może być śmiesznie, jestem na tak :D
    * Za moich czasów- na niektórych blogach jest już coś podobnego, jednakże zawsze lubię czytać takie rzeczy, to jest ciekawe.
    *Zadbaj o swój album / scenerię / starmovie / studio kariery / bloga- coś nowego, jestem na tak.
    * rePrezentacja- myślę, że jakiś jednorazowy post z tej serii mógłby się pojawić, kiedyś mnie bardzo ciekawiło jak niektórzy robią takie tricki w prezentacjach, niedawno sie dowiedziałam, ale myślę, że niektórych mogłoby to również zaciekawić.
    *Life hacki- zdecydowanie tak, sama nie wiem co zrobić by te cienie się nie przesuwały :O do niedawna nie wiedziałam też, że można pomniejszać ciuchy i potem nakładać je na doll.
    *Horoskopy- tego jeszcze chyba nigdzie nie widziałam :D bardzo ciekawy pomysł, chcę to zobaczyć!
    *Ale wtopa!- na jednym z blogów widziałam podobny dział i muszę niestety przyznać, że był totalną klapą...
    *Look like- metamorfoza W STYLU, z chęcią bym zobaczyła, ale na niektórych blogach jest coś takiego, że po prostu ktoś stara się upodobnić doll do danego zdjecia gwiazdy, co jest troszkę bez sensu, nie podobają mi się zazwyczaj takie stylizacje.
    *Tanie zamienniki- takie stylizacje wyglądają zazwyczaj gorzej i mało osób bądź z nikt z nich nie skorzysta, dlatego jestem na nie.
    *Wyglądaj świetnie za grosze- uwielbiam czytać i oglądać takie posty! kiedyś po zobaczeniu na jakimś blogu ubrań które ktoś wyszperał za grosze, buszowałam parę godzin w baazarze :p
    *Zbiorowa akcja pt. "Tworzymy nowy pokój"- super pomysł :) i bardzo oryginalny, jestem na tak, to może być na prawdę fajna akcja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ups, trochę tego wyszło, więc tak w skrócie: Pomysł na wnętrze, DIY, Stardesign dla każdego, Na okładce, Zadbaj o swój album / scenerię / starmovie / studio kariery / bloga, Life hacki, Horoskopy, Wyglądaj świetnie za grosze, Zbiorowa akcja pt. "Tworzymy nowy pokój"

      Usuń
    2. Ups, faktycznie, już poprawiłam ten styl ;)
      Super, im bardziej rozbudowana i treściwa opinia, tym lepiej ^^

      Usuń
  10. -pomysł na wnętrze
    -kłopotliwe ubrania
    -na okładce
    -za moich czasów
    -life hacki
    -tanie zamienniki
    -wyglądaj świetnie za grosze

    Powyższe działy interesują mnie najbardziej, są przydatne i ciekawe. Życzę powodzenia z realizacją, naprawdę świetne pomysły! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam gdzieś, co inni napiszą - DIY MA SIĘ POJAWIĆ. To fantastyczny pomysł.
    Popieram gorąco również:
    - kłopotliwe ubrania
    - wymiany
    - na okładce
    - za moich czasów
    - rePrezentacja
    - life hacki
    - horoskopy (XD)
    - ale wtopa!
    - look like
    - tanie zamienniki
    - wyglądaj świetnie za grosze.

    Ogółem pisząc, "zrealizowanie" wszystkich działów będzie na pewno ciężkie, postarałam się wybrać te najfajniejsze. Ale i tak się nie udało, kolejny dowód na to, że jesteście ge-nial-ni.
    Życzę powodzenia, blog zapowiada się naprawdę niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękujemy za tyle przychylnych opinii! Kilka słów sprostowania:

    @almondcake Nie miałyśmy o tym pojęcia, zbieg okoliczności.
    @beatka No cóż, właśnie chciałyśmy odmienić zdanie o paznokciach. Czasem warto i o nie zadbać! :)
    @czarnagotka Z taką ilością głosów pewnie się pojawi, dziękujemy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie konkretnie taka nazwa, tylko dawny stardoll, coś takiego ;) blog był prowadzony okolice 2011 i opowiadał o 2006-7, teraz to i 2011 to dawne czasy dla większości użytkowników

      Usuń
  13. Dziękuję bardzo za prezent! :-). To dla mnie ogromna przyjemność móc doradzić Wam w blogowych sprawach. Zresztą, są wakacje, dużo wolnego czasu to i się rozpisuję, żeby jak najlepiej Wam pomóc. No i tak jest i tym razem: napisałam znów dokładną opinię, ale tym razem nie mieści się w jednym komentarzu, włącza się limit xD. Postaram się ją jakoś skrócić w Wordzie, a wieczorem napiszę ją w komentarzu, może nawet w kilku. U mnie się nie obejdzie bez uzasadnienia, więc dziś też będziecie miały co czytać. Chcecie opinię, będziecie miały opinię :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, od razu kochana xD. W ogóle kiedy przeczytałam ten post, byłam zaskoczona Waszą pomysłowością. Tyle nowych działów! Ciekawa jestem, ile macie zamiar wcielić w życie. Ale skoro nie piszecie o nowościach, to miejcie tych działów jak najwięcej, wtedy blog będzie różnorodny i każdy znajdzie coś dla siebie.

      - Pomysł na wnętrze: Jestem jak najbardziej na tak. Nie wiele blogów ma coś takiego, czasem pojawiają się jedynie inspiracje. Nie przykładam zbytniej wagi do wyglądu mojego apartamentu, ale już od jakiegoś czasu myślę nad jakimś jego urozmaiceniem, stworzeniem czegoś nowego. Nie wiem zupełnie od czego zacząć. Gdyby w tych artykułach byłyby jakieś cenne rady, dotyczące wspomnianego danego tematu, prawdopodobnie bym skorzystała. Zresztą, założę się, że nie tylko ja :-).
      - Pomysł na paznokcie: Tego jeszcze nie było. Pomysł jest ciekawy, sama popatrzyłabym na różne ciekawe manicure. Ale trzeba przyznać, że lakiery nie należą do najtańszych artykułów. Nie należę do osób, które inwestują w tego typu rzeczy. Jednak nie zaprzeczę, że chętnie zobaczyłabym propozycje redaktora, ciekawa jestem tego działu. Najwyżej nie skorzystałabym z porad.
      - DIY: To kolejny genialny pomysł. Łączenie kilku ubrań/dodatków w jedno, żeby powstało coś oryginalnego to po prostu coś użytecznego. Z chęcią poczytałabym posty tej serii i może dowiedziałabym się o nowych połączeniach, o których nie miałam pojęcia. I chyba już ten dział ma wielu fanów! :D
      - Kłopotliwe ubrania: O tym dziale czytałam w komentarzu Ani pod organizacją starych działów i już wtedy ta propozycja mi się spodobała. Graficy często tworzą ubrania o kosmicznych krojach (bo wydaje mi się, że to one najczęściej sprawiają kłopot) i w rezultacie nijak idzie to wykorzystać. Jestem jak najbardziej na tak.
      - Wymiany: Tutaj trochę się waham, szczerze mówiąc. Wymiany często są opłacalne, ale czy specjalny post do tego jest potrzebny? Nie wiem. Jeśli jednak zapadnie decyzja o jego realizacji, myślę, że opcja z dwoma tygodniami w zupełności wystarczy :-).
      - Stardesign dla każdego: Tu też mam problem. Osobiście nie przepadam za rzeczami ze Stardesign. Wiem, że jest to ogromne pole do popisu, np. we fryzurach, ale póki co jestem nie. Jest sporo osób, które sprzedają własne projekty. A jak kogoś natchnie wena, to i sam coś wymyśli :-).
      - Wyzwanie bez bieli i czerni: To będzie na pewno bardzo trudne wyzwanie. Przecież ile osób uzupełnia stylizacje jednym z tych kolorów (bądź oboma). Chętnie zobaczę, co przygotowałby redaktor bez tych barw, na pewno będzie ciekawie i nie zabraknie tygodniowej dawki kolorów :D.
      - Na okładce: Nie wiem jeszcze, co miałoby być opisywane w tym "magazynie". Prawdę mówiąc, nie wiem do końca, co mam o tym sądzić. Na razie jestem na nie.
      - Za moich czasów...: Natomiast to byłby bardzo interesujący dział. Założyłam konto jeszcze na starym Stardoll, wiele się do tej pory zmieniło. Fajnie by było zagłębić się w historię Paperdoll Heaven, o którym słyszałam kilka razy, ale o którym nie mam zielonego pojęcia. Albo co zmieniło się choćby w bliższej przeszłości, już na SD, ale na co niewiele osób zwróciło uwagę. Ten pomysł mi się podoba.
      - Zadbaj o swój album/scenerię/starmovie/studio kariery/bloga: To również przypadło mi do gustu. W wiele rzeczy, np. scenerię czy starmovie, nie przykładam dużej wagi, praktycznie ich nie tworzę. Ostatnio "ogarnęłam" album, zrobiłam jakby lookbook, ale rzadko bawiłam się pozostałymi rzeczami, bo myślałam, że na Stardoll są fajniejsze rzeczy do roboty. Gdyby pojawiły się w tym dziale jakieś użyteczne rady to możliwe, że skorzystałabym z nich, aby coś urozmaicić. Tym bardziej, że byłaby to seria jednorazowych postów. Po zakończeniu ich pisania można byłoby zrobić bazę (np. w pasku bocznym), w której zebrałoby się je wszystkie. Oczywiście, jeśli pomysł ten się zrealizuje :-).

      Usuń
    2. - rePrezentacja: Tu się waham. Dobrze ktoś nade mną powiedział, że jeśli ktoś chce zrobić fajną prezentację to znajdzie sobie to w Google. Z kolei u Was pewnie fajnie by się to czytało. Sama mam skromną prezentację i póki co nie zamierzam jej zmieniać. Może warto byłoby dorzucić prezentację do działu "Zadbaj o..."?
      - Life Hacki: W tym dziale może znaleźć się wiele użytecznych porad na temat "funkcjonowania". Ciekawa jestem, co jeszcze znalazłoby się w tych postach, oprócz cieni w Stardesign i oszczędzania (nie tylko w Akademii :-).
      - Horoskopy: Jak dla mnie, dział zbędny. Nie zainteresował mnie zbytnio, więc jestem na nie.
      - Ale wtopa!: Ciekawy pomysł. To może być coś w stylu "czego unikać i co zmienić" na przykładach. Myślę, że takie posty mogłyby okazać się całkiem praktyczne. Podoba mi się zarys tego działu, może być fajnie.
      - Look like...: Ostatnio zdałam sobie sprawę z tego, że nie przepadam za metamorfozami. Natomiast podoba mi się pomysł ze stylizacjami gwiazd. Na razie jednak jestem na nie.
      - Tanie zamienniki: Tanich zamienników nigdy za wiele. Mnie samej często na coś nie stać, bo nie mam zazwyczaj zbyt wielu stardolarów. Chętnie poczytałabym co na co można byłoby zamienić.
      - Wyglądaj świetnie za grosze: Nie wiele kupuję w Starbazaarze, może trzeba byłoby to zmienić. Często, jak już zaglądam do SB, widuję coś ciekawego nawet za starmonety. Podoba mi się ten dział, może dodatkowo redaktor pokazywałby stylizacje ze zdobytymi łupami?.
      - Zbiorowa akcja pt. "Tworzymy nowy pokój": Pomysł interesujący, czasem starmonety aż się proszą, żeby znikły z mojego konta. Ja chętnie wspomogę starmonetowo.
      - Rozmowa w cztery oczy: Bardzo lubię wywiady. Lubię czytać o danym użytkowniku, czym się interesuje poza SD. Czasem dowiaduję się czegoś, co w ogóle nie przyszłoby mi do głowy. Często jednak takie wywiady są "suche", pytania nie nawiązują np. do poprzedniej odpowiedzi, każde jest o czym innym. Nie trzeba bać się, że wywiad będzie za długi :-). Jak najbardziej tak.

      Reasumując:
      Oddaję głos na działy: Pomysł na wnętrze, Pomysł na paznokcie, DIY, Kłopotliwe ubrania, Wyzwanie bez bieli i czerni, Za moich czasów..., Zadbaj o swój album/scenerię/starmovie/studio kariery/bloga, Life Hacki, Ale wtopa!, Tanie zamienniki, Wyglądaj świetnie za grosze, Zbiorowa akcja pt. "Tworzymy nowy pokój", Rozmowa w cztery oczy.

      No i to by było na tyle. Znów Was zasypałam wodospadem słów, mam nadzieję, że wytrwałyście w czytaniu. Ale skoro pozwalacie wyrazić swoją opinię, to to robię. Jak już mówiłam: chcecie opinię, macie opinię :D. Tym razem jest mnóstwo nowych pomysłów, dlatego - podobnie jak ostatnim razem - chciałam każdy z nich rozważyć i uzasadnić moje zdanie. Mam nadzieję, że trochę pomogłam. Na liście jest mnóstwo działów, więc jest z czego wybierać i większość z nich przypadło mi do gustu. Naprawdę jestem pod wrażeniem Waszej pomysłowości, blog się rozwija, bardzo się cieszę z tego powodu! Jest naprawdę wspaniały, niesamowity, rewelacyjny i przeczuwam, że wkrótce zabraknie mi epitetów do jego opisania :-). Mogę Wam tylko pogratulować ♥

      Usuń
  14. kłopotliwe ubrania i wyzwanie bez bieli i czerni chętnie bym zobaczyła, look like w sumie też, ale sądzę, że nie wypali, chyba, że byłby to post w takim stylu jak clevleen dodała na simie o Mirandzie Kerr, a chyba nie o to chodzi

    OdpowiedzUsuń
  15. jeju, nie wiem. Każdy pomysł jest na swój sposób dobry, ale trzeba się zastanowić, które działy będzie łatwo utrzymać przy życiu, a które po kilku tygodniach się wyczerpią. "Ale wtopa" oraz "Kłopotliwe ubrania" najbardziej mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyzwanie bez bieli i czerni to super pomysł, trudno by było zrobić taką stylizację.
    Kłopotliwe ubrania to duże wyzwanie dla największych stylistów, ciekawie by się to czytało :)

    OdpowiedzUsuń