25.08.2014

2 sposoby na... sukienkę Hot Buys

Póki na blogu trwa tzw. okres castingowy, postanowiłam przygotować dla Was krótki post o najnowszej sukience Hot Buys. Typowa mini, wyróżnia się jedynie małym golfem. Jeżeli jednak o wzór i kolorystykę chodzi, to tu jest o wiele ciekawiej. Ładny odcień różu, biel i czerń oraz print na całej długości sukienki. Minusem jest zdecydowanie cena, a kołnierz również mnie nie przekonuje, podjęłam jednak wyzwanie i przygotowałam dla Was dwie przykładowe stylizacje z użyciem tej kiecki. Zapraszam do rozwinięcia!



W pierwszej stylizacji za pomocą spódnicy o podobnych kolorach i wzorze, starałam się uzyskać efekt kimona. Składana kopertówka nawiązuje do origami, a koczek kojarzy mi się z samurajem (XD). Moja druga propozycja to bardziej streetowa stylizacja. Do sukienki dodałam różowy żakiet, birkenstocki dodają luzu, dodatki klasyczne. Która wersja bardziej do Was przemawia?


1) sukienka It Girls | spódniczka Archive | korale Killah | kopertówka Callie's Picks | okulary Riviera | sandałki B.Bizou
2) sukienka It Girls | żakiet Callie's Picks | torebka Chanel | okulary Mr. | birkenstocki Fallen Angel

Co myślicie o tej sukience?
 Która stylizacja jest lepsza?


13 komentarzy:

  1. Sukienka byłaby o wiele bardziej przydatna gdyby miała jakiś dekolt. Pierwsza stylizacja mi się nie podoba, ale druga jest ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poradziłaś sobie świetnie, obie stylizacje są GE - NIAL - NE, naprawdę brawo! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny efekt wspomnianego kimona Ci wyszedł :-). Obie stylizacje są wspaniałe, ale druga bardziej do mnie przemawia. Sukienka jest bardzo trudna, ale Ty poradziłaś sobie genialnie! Brawo :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne stylizacje lecz sukienka sama w sobie nie za bardzo mi się podoba .
    gabi87623

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza mi się bardziej podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Obleśna sukienka, a numer jeden #nailedit!

    OdpowiedzUsuń
  7. Druga stylizacja śliczna :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza stylizacja jest świetna, więc przychylam się do wykorzystania sukienki jako kimona czy topu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Druga stylizacja podoba mi się bardziej, ale obie są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne stylizacje, szczególnie pierwsza.

    OdpowiedzUsuń