28.08.2014

700! + wyniki loterii

Najpierw bardziej oficjalna część posta, czyli podziękowania. Naprawdę dziękuję wszystkim tym, którzy wciąż obserwują i komentują naszego bloga - dawnym wiernym czytelnikom, jak i tym ciut młodszym. W ponad dziesięć miesięcy uzyskaliśmy 700 obserwatorów, to naprawdę wielki sukces! Słowa uznania należą się także moim współwłaścicielkom - Anice6 i nivele11, które w ostatnim czasie, uwierzcie mi, sporo pomagają. Oraz redaktorom (byłym, obecnym), partnerom blogowym i wszystkim odwiedzającym.


Wyniki loterii

1. MadmoiaselleOla
2. lewa0702
3. kotek717
4. xxprincessasxx
5. alfieralphie
6. shariSweet
7. B.E.A.T.K.A
8. julia7373
9. Lawliet.
10. -sweet-girl-22

+ z komentarzy wylosuję osobę, która zgarnie 15 sd!

28 komentarzy:

  1. Ooo, gratuluję :) Blog się rozwija i to świetnie. Gratuluję też wygranym w loterii.
    Weronikao99

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje, a ja jak zwykle nic :(

    OdpowiedzUsuń
  3. jako czytelnik również dziękuję wam! to wy tworzycie ten blog, blog który uwielbiam. widać jaki ogrom serca w to wkładacie, życzę wam, aby przyniosło to pozytywne skutki w jak najbliższej przyszłości i żeby ten 1000 obserwatorów pojawił się lada chwila. mam nadzieję, że blog będzie się dobrze rozwijał i plany zmian z nim związane powiodą się. no i miło, że zostałam wylosowana, dziękuję :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję oraz gratuluję wam takiego osiągnięcia. Życzę powodzenia w dalszych osiągnięciach :)

    shariSweet

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! Widać jak szybko się rozwijacie, a ja żałuję, że nie jestem z Wami od samego początku :(. Ale póki co ani mi się śni przestać tu bywać :-). Dziękuję serdecznie i gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wzruszyłam się :)))
    Dziękuję Wam wszystkim, kochani, że jesteście z nami i pomagacie zmieniać się na lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję i gratuluję tak dużego osiągnięcia! Powolutku zbliżamy się do 1000!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na 1000 trzeba by zorganizować jakieś wielkie balety ;3 Nie mogę się doczekać.

      Usuń
  8. Pamiętam początki bloga i pierwszy oficjalny post... Jak ten czas szybko leci, co nie? c: Wielkie gratulację, życzę kolejnych sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, tak! Bardzo szybko, szczególnie wakacje :(
      Na początku nie wierzyłam, że mi się uda, ale z taką załogą i takimi czytelnikami można dużo zdziałać. Dziękujemy bardzo! :)

      Usuń
    2. Aż wróciłam do tego pierwszego posta :D

      Usuń
  9. No, blog się nieźle rozwinął przez ten czas! :)
    Gratuluję! No i dziękuję :)

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham tego bloga i serdecznie gratuluję 700obs.!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękujemy Wam! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O, blog się baaardzo szybko rozwija! ;-)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję i dziękuję :)
    Życzę dalszego rozrostu bloga :)
    xxprincessasxx

    OdpowiedzUsuń