10.08.2014

Inspiracje: wakacyjny mix zdjęciowy

Chciałabym podzielić się z Wami tym, czego doświadczyłam w trakcie mojego wyjazdu. Wiem, że lubicie serie inspiracyjno-zdjęciowe, więc specjalnie dla Was przygotowałam krótki kolaż mojego autorstwa. 
Czas na krótki wstęp. Ubiegły miesiąc spędziłam... na wsi. Najbardziej ciekawiła mnie kwestia porzucenia wszelkiej technologii (komputery, laptopy, tablety, internet, telefon), przez chwilę zastanawiałam się ile bez tego wytrzymam (o ile w ogóle mi się uda). Na szczęście nie było aż tak źle, do wszystkiego można się przyzwyczaić. Wieś zauroczyła mnie przede wszystkim czystym powietrzem, pięknymi zachodami słońca i bogactwem natury. Zapraszam do obejrzenia zdjęć, wszystkie są mojego autorstwa, jak najbardziej amatorskie.


























I jak wrażenia? Prawda, że jest tam przepięknie? :)

17 komentarzy:

  1. Ładne zdjęcia, 3 najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Stokrotka i jabłoń na tle nieba - śliczne ♥ Jeśli pozwolisz, wstawię na Tumblra :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia. Jak zielono masz na tej wsi. :) Tam, gdzie ja jeżdżę to więcej błota, kostki i kamieni, i gnoju. :D
    1, 5, 7, 16, 17, 21 i ostatnie to moje ulubione.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niebo na pierwszym zdjęciu jest nieziemskie! :-) Drugie również bardzo mi się podoba, tak samo jest ze stokrotką. W ogóle wszystkie zdjęcia są bardzo ładnie zrobione, sfotografowałaś bardzo ciekawe miejsca. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakim aparatem robione? Lubie tego typu zdjecia i sama rowniez zamieszczam takie na moim prywatnym blogu ;)
    Soniass999

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikon D3100, to super, zaraz zajrzę do Ciebie :)

      Usuń
    2. I jak sie sprawdza? Ja mam Sony SLT-A58 i naprawde jestem pod wrazeniem dzialania :)

      Usuń
    3. Jak do tej pory świetnie, obsługa jest bardzo łatwa. Przyczepiłabym się jedynie słabej ostrości (momentami, jako że uwielbiam zdjęcia makro) i złego trybu nocnego (moim zdaniem oczywiście, lampa za mocna). Ale co ja tam wiem, amator, hihihi :)

      Usuń
    4. Hehe, no bylam wlasnie ciekawa, jak sprawdza sie na dluzsza mete 14 megapixeli ;)

      Usuń
  6. Bardzo fajne zdjęcia. Szczególnie spodobały mi się trzy pierwsze :)

    OdpowiedzUsuń