27.08.2014

Blogowy Gift-o-meter: 700 obserwatorów

Kolejny próg to 700 obserwatorów, nie mogę się doczekać! :)

Tutaj znajdują się szczegóły dotyczące tej atrakcji (KLIK).

Co należy zrobić, aby wziąć udział?
Wystarczy, że obserwujesz tego bloga i zgłosisz się pod tym postem. Nie zapomnij o nicku!


Nagrody
(rozlosowane po przekroczeniu 700 obserwatorów)


Chciałbyś zwiększyć swoją szansę na wygraną i przyspieszyć pojawienie się kolejnych nagród? 
To proste! Wystarczy, że dodasz się do obserwatorów tego bloga, zaprosisz tutaj swoich znajomych bądź umieścisz nasz adres (stardoll-wg-was.blogspot.com) w prezentacji. Jednak pamiętaj, do niczego 
Cię nie zmuszam, wszystko jest w Twoich rękach!

45 komentarzy:

  1. zg się
    nie mam tylko narzutki
    alapole

    OdpowiedzUsuń
  2. zg się. nie mam tylko spodni xd

    OdpowiedzUsuń
  3. zglaszam sie, nie mam nic, a w prezentacji umiescilam link
    kadaer010

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się
    Mam czarną bluzkę, chciałabym spodnie
    Czekoladka333

    OdpowiedzUsuń
  5. zgłaszam się, chciałabym tą kurteczkę, albo spodnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam sie, mam sukienkę.
    -sweet-girl-22

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się, posiadam brązową narzutkę.
    MadmoiaselleOla

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się, mam drugą bluzkę :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam narzutkę, śliczne spodnie. Życzę szczęścia!

    OdpowiedzUsuń
  10. zgłaszam się
    mam sukienke hb
    00mili00

    OdpowiedzUsuń
  11. lewa0702
    mam sukienkę.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się, mam drugą bluzke :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń