22.08.2014

co warto kupić: Young Hollywood

Dziś do starplazy dodano nową kolekcję limitowanego sklepu Young Hollywood. Jak zwykle była ona inspirowana strojami gwiazd, między innymi Megan Fox i Rihanny. Dostawa została ciepło przyjęta przez wszystkich, czemu się nie dziwimy, ponieważ jest jedną z lepszych. Największe zainteresowanie już wczoraj wzbudziło odtworzenie kontrowersyjnej kreacji RiRi, w której ukazała się na gali CFDA Awards.
Zapraszamy do lektury o tym niezwykłym sklepie. 





Kolekcja to głównie kreacje wieczorowe, niestety wszystkie z nich są godne polecenia. Dobrym wyborem na pewno jest kremowa, bogato zdobiona suknia wyjściowa. Warto spojrzeć również na intrygujący pomysł Emanuela Ungaro, który na gali Ischia Global Film & Music Festival in Ischia założyła Selena Gomez. Przejdźmy do ubrań codziennych. Absolutnym hitem kolekcji jest granatowa bluzka z łańcuchem, która została ładnie wycieniowana. Polecamy zakupić też niebieskie spodnie, uniwersalne ze względu na krój, oryginalne ze względu na kolor. Ciekawym elementem jest biała, asymetryczna koszula. Ze względu na cenę warto kupić szorty moro i czarne szpilki. Wracając do wieczorowych klimatów, zakupiłyśmy też złotą kopertówkę i błyszczące sandałki.


1) szorty b.Bizou | koszula Young Hollywood | chanelka Special Offer | okulary Archive | bransoletki Rio | kapelusz Mr. | tatuaż INK'D | buty Riviera

2) spodnie Denim & Supply | bluzka Special Offer | torebka Callie's Picks | buty Young Hollywood 

3) spodnie No Name | bluzka It Girls | narzutka Subcouture + PPQ | torebka Young Hollywood | botki D&G


1) bluzka Young Hollywood | torebka Special Offer | szorty Decades | szpilki Pn'L

2) woalka PPQ | top Basics | pasek Wild Candy | spódnica Elle | kopertówka DvF | obcasy Young Hollywood

3) opaska Young Hollywood | top Elle | spódnica LE + Special Offer | płaszcz D&G | sandały LE

Jak Wam podobał się artykuł i stylizacje?
Która jest najlepsza?

14 komentarzy:

  1. Ja nic nie kupiłam, wszystko co chciałam było już wyprzedane. Podoba mi sie tylko trzecia stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne stylizacje oraz artykuł :) Najbardziej podoba mi się 3 stylizacja wykonana przez -sweet-girl-22 oraz 1 wykonana przez nivea11.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne stylizacje i świetny post. Od Patrycji najbardziej podoba mi się druga, a od Nivey pierwsza.

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem załamana, że nei załapałam się na tą świetną kolekcję :< chyba będę szukać ubrań w starbazaarze albo pytać po ludziach czy nie mają na sprzedaż. co do artykułu, bardzo fajnie napisany, a stylizacje świetne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna robota dziewczyny! Polecone artykuły są niesamowite, do tej pory żałuję, że nie zdążyłam na tą długą sukienkę z animowanymi błyskotkami :'c Ale dzięki Patrycji kupiłam cokolwiek, dziękuję xd Według mnie najlepsze stylizacje to (wybieram po jednej z każdego zestawu) pierwsza i czwarta.

    + nivea, pisałam do Ciebie na sd, zerknij w robocze i dorzuć coś od siebie w podsumowaniu. Przepraszam, że poganiam, ale tę rewolucję chciałabym troszeczkę przyśpieszyć = wkrótce zacząć działalność także z nowymi działami i dodać castingi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie powiedziałabym, że sukienki po 150 sd są warte kupienia, brakuje mi tu też długich złotych kolczyków, ale ogółem przyjemny post

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie się spodobały może 3 rzeczy? Kolekcja moim zdaniem BARDZO słaba, BARDZO.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czemu ta biała bluzka wygląda mi na ciążową... xx Z dodatków nic mi się nie spodobało, natomiast szorty, spodnie i bluzka są bardzo ładne. Ze stylizacji urzekła mnie dwójka, trójka i czwórka.~

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta koszula biała jest cudowna! Szkoda, że nie jestem w jej posiadaniu. Świetne stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiście kolekcja jest (była) rewelacyjna, żałuję, że nie miałam możliwości niczego kupić. Mnie również spodobały sie dokładnie te sukienki xD, wyglądają bardzo dobrze i jeszcze lepiej zostały wykonane. Granatowa bluzka również bardzo przypadła mi do gustu. Śliczne stylizacje najbardziej podoba mi się pierwsza od Patrycji i druga od Ani :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi spodobały się tylko czarne szpilki (które kupiłam :)) i granatowa bluzka. Ze stylizacji podoba mi się czwarta i może pierwsza.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi się jakoś nic nie podoba, stylizacje prawdę mówiąc takie sobie.

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  13. Druga sukienka kompletnie mi się nie podoba, nie wiem co w niej jest takiego. Najlepszą rzeczą z tej kolekcji jest według mnie biała koszula :) Jesli chodzi o stylizacje, to podoba mi sie 2,3,5 :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawy artykuł, przyjemnie się czyta. Osobiście nie rozumiem fenomenu drugiej sukienki, moim zdaniem jest obrzydliwa. Godna uwagi tylko kopertówka, ja i tak spóźniłam się, więc nie mam nic. Ze stylizacji najbardziej do gustu przypadła mi druga Patrycji i ostatnia od Ani.

    OdpowiedzUsuń