26.08.2014

Must Have #33

Po dość długiej przerwie witam w trzydziestej trzeciej odsłonie Must Have. Przerwa była spowodowana głównie naszymi wyjazdami i pracą nad blogiem. Dzisiejsze wydanie to przeważająca ilość ubrań za starmonety, więc więcej osób może sobie na pokazane ubrania pozwolić. Dodatkowo pozwoliłam zmienić sobie rozmiar stylizacji, dajcie znać w komentarzach co o tym sądzicie. Zapraszam do lektury!



1) Pastel Zebra Top, 77 sm, Voile - Pastelowy, transparentny top w odcieniu pudrowego różu. Ma lekki wzór zebry, co czyni go unikatowym. Jak na swoją cenę bardzo dobrze wykonany, a krój pozwala na wielokrotne użycie. Warto go kupić!

2) Silver Paulista Stilletoes, 10 sd, RIO - Oryginalne białe sandałki z RIO. Posiadają szykowne ozdoby w postaci metalowych bransoletek, które umożliwią nam łączenie ich z wieloma ubraniami. Cena moim zdaniem nie gra w ich przypadku roli.

3) Faux Leather Leggins, 50 sm, RIO - Skórzane leginsy za stardollowe grosze. Są świetnie wycieniowane, idealnie pasują do wielu outfitów z pazurem. 

4) Moto Cross Bag, 25 sm, It Girls - Skórzana torba pamiętająca czasy starego Stardolla. Ma bardzo ciekawe przewieszenie, jest prawie za darmo. Warto ją mieć, jest ciekawym elementem ulicznych stylizacji.

5) Raffia Sunhat, 93 sm, MM Fashion - Jedno z najciekawszych nakryć głowy na stardoll. Szarawy daszek to moim zdaniem hit sklepu MM Fashion, urozmaici niejedną stylizację. A cena? O to się nie martwmy, występuje w tej tańszej walucie.

 

1) top Voile | spodnie No name | pasek DvF Tribute | sandały Dior Tribute | kopertówka DvF Tribute

2) top Nelly | spódnica DKNY | torebka Chanel Tribute | bransoletki RIO | sandały RIO

3) kurtka Evil Panda | sweter Sonia Rykiel Tribute | spodnie RIO | torba Bonjour Bizou | szpilki Young Hollywood

4) koszula Pretty in Love | spódnica Limited Edition | torba It Girls | sandały Young Hollywood

5) daszek MM Fashion | top Evil Panda | spódnica Evil Panda | saszetka Bonjour Bizou + Subcoutre | sandały Bonjour Bizou

Jak Wam podobał się artykuł i stylizacje?
______________________

15 stardollarów z tego posta otrzymuje missmariksza. Gratuluję, zgłoś się po nie w mojej KG. Z komentarzy znów wybiorę jedną osobę, która otrzyma nagrodę niespodziankę. Zachęcam do komentowania i przypominam o castingu.

14 komentarzy:

  1. Dokupię sandałki, resztę mam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupię skórzane spodnie, to na pewno. Nad torebką muszę się zastanowić, muszę mieć na nią pomysł, żeby ją kupić. Bluzkę już mam, a sandałki nie są pierwszej potrzeby :-). A kapelusz jakoś niespecjalnie mi się podoba. Świetne stylizacje, najbardziej podoba mi się druga i trzecia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam nic, a zamierzam dokupić 3, 4 i 2.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny artykuł, mam już bluzkę i kapelusz, ale nigdy do tej pory nie pomyślałabym o torbie. Przekonałaś mnie, dzisiaj zagości w mojej szafie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. szykowne sandałki posiadają szykowne ozdoby?
    właściwie to fajne rzeczy wybrałaś, tylko to chyba spodnie, a nie legginsy, a kapelusz to nie moje klimaty, ale co kto lubi
    stylizacje ładne, zauważyłam, że ostatnio zaczęłaś się bawić w takie estetyczne pierdółki, żeby wszystko było równo (albo wcześniej tego nie widziałam w mniejszym formacie)
    czyli ogólnie okej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie estetyczne pierdółki? :D Nie wiem o co chodzi :/

      Usuń
  6. Podobają mi się sandałki z RIO za 10sd
    Ciekawe zastosowanie kokardy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sandałki są według mnie najlepsze mam torebkę choć wcale ich nie używam .
    Stylizacje ładne :)
    gabi87623

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluzkę mam i torebkę, ale śliczne buciki :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie jestem przekonana co do kapelusza, ale reszta ładna :)
    Najbardziej podoba mi się trzecia stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń