28.08.2014

3 sposoby na: darmową kopertówkę

Jakiś czas temu zaproponowano mi napisanie artykułu o chyba najpopularniejszej kopertówce na stardoll. Przyjęłam to wyzwanie i oto jest artykuł! Hilary Handbag to stały gość starbazaaru, ale czemu? Jest darmówką dla początkujących, admini co jakiś czas dodają ją jako prezent za udział w jakimś konkursie, jest po prostu wszędzie! Myślę, że można jednak dobrze ją wykorzystać. Jak? Zapraszam do lektury!


No ale z czym połączyć ten nieszczęsny "hit" stardolla? W tym pomoże Wam poniższa ilustracja. Proponuję wykorzystać stonowany kolor kopertówki, jej fakturę i odmienny kolorystycznie łańcuszek. Zobaczcie sami.


Jak tytuł wskazuje, są też trzy stylizacje. Wszystkie opierają się na głównym atucie torebki, czyli jej kolorze. Pierwsza jest dość wybiegowa, opiera się na sukience mini z ćwiekami i nadrukiem koronki. Druga jest bardziej codzienna, biurowa. Kopertówka odgrywa tu rolę portfela. Trzecia jest utrzymana w kolorze nude jak poprzednie, ale przełamałam ją elektryzującą mini i morskimi dodatkami wpasowanymi w jej odcień.


1) sukienka Valentino | szpilki Valentino | okulary Special Offer

2) top Special Offer | żakiet Killah | spódnica DKNY + It Girls | zegarek Young Hollywood | sandały Valentino | torba Special Offer

3) naszyjnik StarDesign + Riviera | sweter Archive | spódnica Versace | szpilki Nelly

Mam nadzieję że choć w najmniejszym stopniu zachęciłam Was do spróbowania się z tą torebką. Jeśli jej nie macie, w bazaarze zawsze na Was czeka w symbolicznej cenie. Pamiętajcie! Każda rzecz, nawet brzydka, nie jest niemożliwa do użycia w stylizacji.

Jak Wam podobał się artykuł i stylizacje?

18 komentarzy:

  1. Świetne stylizacje!
    Pomimo, że torebka jest darmówką i zawala pół bazaru, jakiś czas temu odkryłam w niej potencjał, Na koncie siostry lubię ją łączyć z taką różową, zwiewną bluzką z WOTW, idealnie do niej pasuje.
    Najbardziej podoba mi się stylizacja numer 1. Nie ma w sobie aż tak wielu elementów, ale wydaje się jak najbardziej kompletna, co więcej torebka jest jakby stworzona do tego zestawu albo raczej zestaw dla niej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, mam ją, ale nigdy nie użyłam w stylizacji. Świetne dopasowania ubrań. Dwójeczka mnie urzekła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacje są ładne, ale druga najbardziej mi się spodobała! <3 A jeśli chodzi o kopertówkę, to czasami używam ją do outfitów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Największym minusem tej kopertówki jest odcień złota użyty do metalowych elementów, poza tym jak na darmówkę jest dobrze wykonana więc mi się podoba. Sprzedałam ją, i w sumie nie żałuję, nie chcę jej już kupować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Trójeczka mnie bardzo zaintrygowała, cudowne połączenie :) A pomysł na artykuł równie świetny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Torebka jest ładna i ma kolor, który pasuje do wielu rzeczy. Ogólnie podoba mi się.
    Druga stylizacja najlepsza.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne stylizacje *-* Zachwyt mój polami, łąkami, górami i morzami się niesie... W każdym bądź razie przekonałaś mnie do ów kopertówki :) Najbardziej spodobała mi się trzecia stylizacja, świetnie połączyłaś turkus z beżem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nieszczęsny hit stardolla, hahah XD Akurat miałam taką myśl, żeby ową kopertówkę sprzedać, bo mi zalega w szafie.. koniec końców tego nie zrobiłam, a Ty utwierdziłaś mnie w przekonaniu, że da się ją ciekawie wykorzystać :) Stylizacje są piękne, najbardziej podoba mi się pierwsza, jest cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem czy ja mam, ale fajnie ja wykorzystałaś. Druga stylizacja najbardziej mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  10. O kurczę, nie mam jej o.o Jak to w ogóle możliwe? xD. Świetny artykuł, ogólnie nie darzyłam tej torebki jakimś ogromnym uczuciem, ale można się do niej przekonać. Póki co ciągle oszczędzam, ale jeśli kiedyś będę miała 2sd na bazaar, to może się skuszę :-). Najbardziej spodobała mi się trzecia stylizacja, świetne połączenie kolorystyczne ♡.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne stylizacje, chyba mam tą torebkę

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam dwie takie torebki :) a stylizacje są cudne w stonowanych kolorach <3
    gabi87623

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie stylizacje są świetne. Nie potrafię wybrać najlepszej c; Przekonałaś mnie do zakupu tej torebki :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsza jest śliczna, jednak ja torebki nie kupię :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne stylizacje. Kopertówka jest rzeczywiście bardzo praktyczna no i tania! Jeszcze chyba nigdy jej nie użyłam, chyba że na początku mojej przygody :D

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja nienawidzę tę torebkę. A przyczyn jest kilka, a zarazem jedna. Szukam w bazarze: po kolorze różowym, w Rio czy w torebkach, a 90% to właśnie ta torebka. Sama w sobie nie jest zła, ale koszmarnie zaśmieca bazar. Największe zaskoczenie z jej udziałem? Gdy zobaczyłam, że ktoś chce za nią 600sd. Jeszcze mała ciekawostka, gdy wystawiłam ją w bazarze za sm w sprzedaży była za sd. Stylizacje są świetne, ale przez to że nie mogę patrzeć już na tę kopertówkę jakoś nie bardzo mam ochoty jej używać.
    Świetny pomysł na artykuł. Poproszę o więcej takich propozycji z wykorzystaniem kłopotliwych produktów ze stardolla.

    OdpowiedzUsuń