16.08.2014

Blogowy Gift-o-meter: wyniki

Przekroczyliśmy już 675 obserwatorów (bardzo dziękuję!), więc przyszedł czas na wyniki naszej atrakcji.


różowa bluzka - Lawliet.
zielony top z baskinką - Najka.
fioletowa narzutka - DzikaNaomi
liliowa bluzeczka - malutkacandy


brązowa kurteczka - ModnyKotek
różowa narzuta - weronikasierack
zielone spodnie - SrebrnaBlue
czarna koszulka - Tori121

P.S. Losowałam za pomocą generatora liczbowego losowe.pl. Zwycięzcom gratuluję, zapraszam do zgłoszenia się po nagrody w mojej księdze gości :)

17 komentarzy:

  1. Dziękuję ślicznie i gratuluję :))
    DzikaNaomi

    OdpowiedzUsuń
  2. Tyle zaproszen na tego bloga rozeslalam dla znajomych, i jak zwykle nic nie wygralam, ale gratuluje innym
    kadaer010

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu właścicielki, przykro mi, jednak na generator nie mam wpływu.

      Usuń
    2. Losowość jest bezwzględna i nieprzewidywalna.

      Usuń
  3. Dziękuje i gratuluję! Cudowna bluzeczka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam nigdy nic nie wygrałem i nie wygram ;___;
    Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję i gratuluje pozostałym c:

    OdpowiedzUsuń